Pagina 1 din 1

Mitsubishi L400 1998 (sfaturi problemă ciudată?)

Scris: Mie Iun 26, 2019 5:34 pm
de freeevo7
Bună ziua!

Am un Mitsubishi L400 din '98. Merge...
Recent i-am schimbat kitul de ambreiaj. Discul era aproape neted. Are un simptom de ticăit care dispare la apăsarea ambreiajului sau când mașina e in mișcare. In acest video, se observa cum incepe sa se audă când mașina aproape se oprește : https://m.youtube.com/watch?v=fmgq2aGgPNg . Mecanicul ar spune că-i volanta, un joc axial... (?)

Bun... Acum, alt simptom "interesant". O cuplez in 4H pentru pante foarte abrupte și vreau să dau cu spatele. Daca panta e chiar mai mare de 10-15%, accelerația devine tare, ambreiajul parcă nu prinde, moare motorul. Daca n-am spatiu de mers in față - nasol. Daca panta e mai accesibilă, mașina accelerează, dar tot în marșarier se aude un clic-clic-clic din zona cutiei, iar dacă insist miroase a ars.

La mers intr-a 1a, (aceleasi pante) sau la mers pe plan, chiar în marșarier, nu are nicio problemă aparentă.

Poate cineva sa spuna daca se corelează volanta cu această problema in pante si de ce doar in marșarier, de ce pedala de accelerație devine tare daca panta e foarte abruptă?

Mulțumesc!

Re: Mitsubishi L400 1998 (sfaturi problemă ciudată?)

Scris: Joi Iun 08, 2023 8:10 pm
de KysonKramer
Salut! Funcționarea sistemului Start-Stop poate varia în funcție de modelul și configurarea mașinii tale. Unele mașini necesită apăsarea pedalei de ambreiaj pentru a reporni motorul după ce s-a oprit în mod automat. Nu este neapărat o problemă, ci poate fi o caracteristică specifică a modelului tău. De exemplu eu apas pe ambreiaj pentru a porni motorul. Eu folosesc acest automobil pentru off-road. Imi place ca e destul de puterni si sitem 4x4 lucreaza bine. De asemean port bagajul e mare si incap multe utilaje foresteiere pocurate de pe Royal DRU .