Pajero Sport,performante Offroad.

Tractiune integrala, motoare puternice si multa distractie pe coclauri.
Avatar utilizator
zippo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 07, 2011 7:21 am

Mesaj de zippo » Dum Iul 31, 2011 11:36 pm

Salut , am un Pajero Sport md 99 cam de un an si ceva. L-am scos in "natura",de mai multe ori si se comporta onorabil. Bine,n-am facut niste chestii de extrem dar totusi l-am pus la treaba si vreau sa spun ca a raspuns bine(masina e nepraparata). Nu face ce facea Samurai-ul pe care l-am avut mai de mult dar nici n-are cum totusi dupa parerea mea e o masina pe care te poti baza si la varsta ei functioneaza absolut totul fara nici un fel de prb. Intentionat am luat masina sub 2000 ca an de fab, cele mai noi mi se par prea accesorizate si putin fiabile(parere pe care am mai auzit-o si la altii). De fapt as fi vrut una mai veche chiar ,dar e prb cu RAR-ul din pacate. As avea o intrebare daca poate cineva sa-mi spuna,care este cuplul de forta la masina asta (ce stiu eu ar fi 240Nm)si daca renteaza investitia intr-un diferential blocabil. Si ar mai fi una, se merita power- box,sa aduc motorul la 120 cp ? Va multumesc anticipat,o seara buna .
Fişiere ataşate
079.JPG
079.JPG (1023.26 KiB) Vizualizat de 7685 ori

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Lun Aug 01, 2011 5:12 pm

Salut
Sa ai bafta la masina. Poate daca dai detalii asupra motorului voi sti ce sa iti raspund despre cuplu. Despre power-box nu stiu ce sa iti spun. Am auzit pe multi ca sunt multumiti. In primul rand trebuie sa "investesti" intr-un set de cauciucuri pentru noroi, apoi intr-un blocant pentru puntea spate (care merita daca iesi mai des prin noroaie) si daca raman bani poti cumpara si un troliu. Lista e luuuunga pentru accesorizarea unui 4x4.

Avatar utilizator
adibora
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 20, 2011 7:27 pm

Mesaj de adibora » Lun Sep 03, 2012 9:41 pm

salut sa ai noroc de masina,eu vreau sa testez o chestie mai veche de a mea pe mitsu mmc2.5 , sa folosesc cuplajul de vacum de pe puntea fata pe un diff fata blocat definitivdaca te intereseaza mai dezvoltam problema.

Avatar utilizator
BooBoo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 11, 2010 4:20 pm

Mesaj de BooBoo » Mar Noi 17, 2015 9:04 am

Pajero Sport cu o echipare minima face treaba excelenta in offroad. Am tinut pasul cu Patroale "smechere" cu blocanti fata/spate, si nu m-am facut de rusine, cel mult m-au tradat anvelopele de cateva ori, niste MT-uri de la BFG. Asa ca se poate spune ca Pajero Sport este capabil de ceva performante in teren, daca e musai.

Asta este fosta masina: kit complet de suspensie de la Ironman4x4 cu FoamCell, BFG MT 265/75/16 pe jante de otel Bullface cu ET-24, snorkel chinezesc, troliu Kingone 9.5:

Fişiere ataşate
DSC03211.JPG
DSC03211.JPG (3.94 MiB) Vizualizat de 7620 ori
DSC03214.JPG
DSC03214.JPG (3.94 MiB) Vizualizat de 7607 ori
DSC03213.JPG
DSC03213.JPG (3.93 MiB) Vizualizat de 7606 ori
DSC03207.JPG
DSC03207.JPG (3.97 MiB) Vizualizat de 7618 ori
DSC03205.JPG
DSC03205.JPG (3.85 MiB) Vizualizat de 7621 ori
11.jpg
11.jpg (723.16 KiB) Vizualizat de 7617 ori
5.jpg
5.jpg (671.41 KiB) Vizualizat de 7612 ori
3.jpg
3.jpg (1.01 MiB) Vizualizat de 7611 ori
1.jpg
1.jpg (783.23 KiB) Vizualizat de 7611 ori
2.jpg
2.jpg (722.68 KiB) Vizualizat de 7608 ori
4.jpg
4.jpg (603.71 KiB) Vizualizat de 7629 ori

Avatar utilizator
dias04
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 19, 2010 8:42 pm

Mesaj de dias04 » Joi Dec 29, 2016 11:45 pm

Salut! Detin un Pajero Sport fabricat in ianuarie 2000 (eu am cumparat masina in 2004), motor 2,5 TD. Isi face foarte bine treaba in off-road. Dar am o nelamurire si poate ma ajutati: Cei de la service-ul unde imi intretin masina mi-au spus ca pe spate are LSD iar pe fata blocant cu vacuum sau cam asa ceva. Asa o fi? Cunoasteti ceva detalii? Multumesc!

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Vin Dec 30, 2016 2:10 pm

Pe fata nu ai nici un diferential blocabil decit daca vechiul proprietar a montat vreunul.Furtunul ala este de la aerisitorul diferentialului si se termina undeva in partea superioara a caroseriei.E pus ca sa nu intre apa in diferential in cazul in care ramine masina inpotmolita in balti care trec peste inaltimea lui.

Avatar utilizator
dias04
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 19, 2010 8:42 pm

Mesaj de dias04 » Vin Dec 30, 2016 11:20 pm

QUOTE (BooBoo @ Nov 17 2015, 09:04 AM) Pajero Sport cu o echipare minima face treaba excelenta in offroad. Am tinut pasul cu Patroale "smechere" cu blocanti fata/spate, si nu m-am facut de rusine, cel mult m-au tradat anvelopele de cateva ori, niste MT-uri de la BFG. Asa ca se poate spune ca Pajero Sport este capabil de ceva performante in teren, daca e musai.

Asta este fosta masina: kit complet de suspensie de la Ironman4x4 cu FoamCell, BFG MT 265/75/16 pe jante de otel Bullface cu ET-24, snorkel chinezesc, troliu Kingone 9.5:


Iata ce am gasit pe un site englezesc despre Mitsubishi Montero/Pajero Sport din 2004 (traducerea este de la Google...):
2004 Mitsubishi Montero Sport
Maniere de armare off-road, The Montero Sport este disponibil cu tehnologie de tracțiune ajutat de ultimă oră destinat să permită șoferilor să maximizeze off-road experiență de conducere și de a îmbunătăți siguranța. Versiunile cu tracțiune integrală ale Montero Sport sunt echipate cu un sistem eficient, full-time unitate ALL4 roti ™ (A4WD), care mediază în mod automat alunecarea și puterea de livrare pe roți pentru roata optimă de tracțiune fără șofer de activare întâlnite în timpul cel mai pe șosea și situații off-road de lumină.
Pentru a ajuta la tame suprafete mai extreme off-road, sistemul A4WD reține alegerea part-time 4WD în gamă atât de înaltă și joasă. Part-time 4WD foloseste un diferential central blocat pentru a se asigura că puterea este distribuită în mod egal între puntea față și spate, și nu se va deplasa din față spre spate, în condiții diferite. Selecțiile de înaltă și joasă din gama ajuta la determinarea de multiplicare a cuplului motorului pentru a ajuta la cucerirea de teren foarte agresiv. Adăugându de tracțiune, Mitsubishi oferă un diferential cu alunecare limitata. Ambele Montero Sport asieta niveluri sunt disponibile fie 2WD (alimentarea roților din spate) sau tractiune integrala.

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Sâm Dec 31, 2016 11:20 am

Articolul in cauza face referire la sistemul de transmisie super select,la diferentialul central care este blocabil si la LSD-diferential cu alunecare limitata,montat in diferentialul apate.

Avatar utilizator
dias04
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 19, 2010 8:42 pm

Mesaj de dias04 » Mie Ian 04, 2017 11:03 pm

Salut! Astazi am facut o revizie amanuntita la masina (Mitsubishi Pajero Sport varianta Intense, fab. ianuarie 2000), deoarece dupa 15 ianuarie plec cu niste prieteni (ei cu Mercedes G, Hyundai Galloper si Jeep Wrangler) pe drumuri forestiere in zonele Rarau - Ceahlau. In urma solicitarii mele exprese, specialistii de la service (nu sunt "Dorei" mioritici!) au stabilit urmatoarele: diferentialul fata este blocabil si functioneaza astfel (mi-am notat, caci altfel nu tineam minte): calculatorul comanda o electrovalva care inchide circuitul vacuumatic de comanda a dispozitivului de actionare a tijei de blocare a diferentialului. Comanda este data in momentul in care se cupleaza 4L. Am vorbit cu fostul proprietar (de la care am cumparat masina in 2004) si mi-a spus ca nu a montat nimic pe masina. Deci asa este din fabricatie. Poate va este de vreun folos postarea mea. Cu bine!
P.S. In anul 2007 am cumparat un Volvo XC 90 varianta sport, hidramat, nou (56.000 euro) si am vrut sa vand Pajero Sport (nu stiam cum e cu capabilitatile off-road al unei masini, era suficient ca e mare, luxoasa si are 4X4!). Nu vreau sa risc sa fiu off topic si va explic de ce m-a dezamagit Volvo la iesirile in natura (ex: in zona Borsa se radea pe infundate de mine cand ma chinuiam si ma impotmoleam prin locuri unde Lada Niva si L 200 pareau ca au iesit la plimbare! Mai tarziu, prin aceleasi locuri aveam sa defilez cu Pajero Sport!), dar am decis sa-l vand, nu ma atragea confortul (real) de pe sosea. I-a placut, insa, sotiei si i l-am lasat ei si am vandut VW Passat-ul pe care-l conducea ea!

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Joi Ian 05, 2017 2:26 pm

Pune niste poze cu carcasa diferentialului fata.Sunt tare curios ce are de a face reductorul adica acel 4L cu blocarea diferentialului.Adica la tine blochezi fata inainte de a bloca centralul...acel 4LLC?

Scrie răspuns

Înapoi la “Offroad Zone”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori