Outlanderul Meu

Tractiune integrala, motoare puternice si multa distractie pe coclauri.
Avatar utilizator
Antonio2012
EVO I
Mesaje: 37
Membru din: Sâm Noi 17, 2012 10:44 pm

Mesaj de Antonio2012 » Lun Mar 25, 2013 6:36 pm

Sunt putin dezamagit se sistemul 4wd ,dar motorul e foarte strong happy.gif

smile.gif

Aici am ramas suspendat ,si nu mai puteam sa o scot .
Fişiere ataşate
DSC07548.JPG
DSC07548.JPG (784.54 KiB) Vizualizat de 1438 ori

Avatar utilizator
Antonio2012
EVO I
Mesaje: 37
Membru din: Sâm Noi 17, 2012 10:44 pm

Mesaj de Antonio2012 » Lun Mar 25, 2013 7:29 pm

smile.gif
Fişiere ataşate
DSC07555.JPG
DSC07555.JPG (772.01 KiB) Vizualizat de 1392 ori
DSC07555.JPG
DSC07555.JPG (772.01 KiB) Vizualizat de 1379 ori
DSC07554.JPG
DSC07554.JPG (688.58 KiB) Vizualizat de 1407 ori

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO V
Mesaje: 399
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 11:54 am
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Mar Mar 26, 2013 7:52 pm

Esti dezamagit de sistemul 4wd pentru ca Outlanderul nu are treaba cu offroadul.Ce incerci tu acolo cu greu s-ar putea numi flexare.Sfatul meu ar fi sa nu mai incerci asa ceva pentru a nu rupe vreo planetara,asta ca sa nu mai vorbesc de eventualele distrugeri ale baii de ulei,cutiei de viteze sau a cardanului.

Avatar utilizator
Antonio2012
EVO I
Mesaje: 37
Membru din: Sâm Noi 17, 2012 10:44 pm

Mesaj de Antonio2012 » Mie Mar 27, 2013 9:45 am

De fapt poza de mai jos cu roata in aer atunci am ramas suspendat la tocul usii ,am incercat sa dau cu spatele si nu mergea aveam cuplat 4WD LOCK si am mai incercat si cu ASC OFF si nu mergea poate ca am exagerat si eu dar din ce am vazut pe youtube http://www.youtube.com/watch?v=pVFejcXk-nw,pentru mine a fost pentru prima data cand incerc asa ceva si masina o am de 5 ani .

Avatar utilizator
Andrei_kdtt
EVO I
Mesaje: 19
Membru din: Lun Iun 04, 2012 11:10 pm

Mesaj de Andrei_kdtt » Mie Mar 27, 2013 5:13 pm

nu pot sa cred ca outlander nu putea iesi din situatia aia.... probabil nu aveai ASC on, nu are cum sa ramana, am mers in situatii de n ori mai dificile, iar pe youtube este plin de off-road cu outlander....

Avatar utilizator
Стрелок
EVO IV
Mesaje: 235
Membru din: Lun Mai 04, 2009 11:45 am

Mesaj de Стрелок » Mie Mar 27, 2013 6:29 pm

Hmmm, fara diferentiale blocabile (pe punte), orice masina poate ramane blocata daca are cate o roata pe fiecare axa in aer....

Avatar utilizator
Antonio2012
EVO I
Mesaje: 37
Membru din: Sâm Noi 17, 2012 10:44 pm

Mesaj de Antonio2012 » Mie Mar 27, 2013 6:51 pm

Acestea sunt pozele in care am ramas suspendat la tocul usii de pe partea stanga am scapato in fata si am ramas ,pozele de mai sus unde am spus ca am ramas suspendat a fost o greseala ,probabil a fost si din cauza terenului pentru ca era iarba moale ca abia in ziua aia se topise zapada.Pana la urma am scoso singur ,fara nici un ajutor. smile.gif
Fişiere ataşate
DSC07556.JPG
DSC07556.JPG (773.42 KiB) Vizualizat de 1342 ori
DSC07555.JPG
DSC07555.JPG (772.01 KiB) Vizualizat de 1335 ori
DSC07554.JPG
DSC07554.JPG (688.58 KiB) Vizualizat de 1324 ori
DSC07554.JPG
DSC07554.JPG (688.58 KiB) Vizualizat de 1321 ori

Avatar utilizator
Antonio2012
EVO I
Mesaje: 37
Membru din: Sâm Noi 17, 2012 10:44 pm

Mesaj de Antonio2012 » Mie Mar 27, 2013 7:16 pm

QUOTE (Andrei_kdtt @ Mar 27 2013, 03:13 PM) <{POST_SNAPBACK}>
nu pot sa cred ca outlander nu putea iesi din situatia aia.... probabil nu aveai ASC on, nu are cum sa ramana, am mers in situatii de n ori mai dificile, iar pe youtube este plin de off-road cu outlander....

Prima data am incercat cu 4WD LOCK ASC ON si si nu a mers si a doua oara cu 4WD LOCK ASC OFF si am incercat la turatii mai joase maxim 2000/RPM sa pot iesi dar nu mers ,dar pana la urma am turato mai tare cam pana in 3000/RPM si a mers . Este si pentu prima data in 5 ani de cand am masina si incerc asa ceva smile.gif

Avatar utilizator
volint
EVO VI
Mesaje: 545
Membru din: Mie Sep 28, 2011 7:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Mie Mar 27, 2013 8:44 pm

Respect pt curaj... dar caroseria de Outy e a unui break indopat cu steroizi. E putin flexibila si n-are treaba cu offroad in sensul direct al "cuvantului". Faptul ca are 4x4 e din acelasi motiv care i-au determinat pe cei de la Audi sa "inventeze" Quattro. Atat.

Faptul ca 4x4 ajuta la drumuri mai grele, zapada ceva mai mare ca roata si balti mai adanci nu-l face un "cap tractor". Cine intelege asta n-o sa aiba probleme cu cutia, diferentialele si ambreiajul.

Si sa nu uitam gumele. La 4x4 cauciucurile adecvate conteaza mult, cred ca 50% in comparatie cu puterea si cuplul.

Spor.

Scrie răspuns

Înapoi la “Offroad Zone”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator