Pagina 1 din 1
Scris: Lun Mar 25, 2013 8:36 pm
de Antonio2012
Sunt putin dezamagit se sistemul 4wd ,dar motorul e foarte strong
Aici am ramas suspendat ,si nu mai puteam sa o scot .
Scris: Lun Mar 25, 2013 9:29 pm
de Antonio2012
Scris: Mar Mar 26, 2013 9:52 pm
de cristi4x4
Esti dezamagit de sistemul 4wd pentru ca Outlanderul nu are treaba cu offroadul.Ce incerci tu acolo cu greu s-ar putea numi flexare.Sfatul meu ar fi sa nu mai incerci asa ceva pentru a nu rupe vreo planetara,asta ca sa nu mai vorbesc de eventualele distrugeri ale baii de ulei,cutiei de viteze sau a cardanului.
Scris: Mie Mar 27, 2013 11:45 am
de Antonio2012
De fapt poza de mai jos cu roata in aer atunci am ramas suspendat la tocul usii ,am incercat sa dau cu spatele si nu mergea aveam cuplat 4WD LOCK si am mai incercat si cu ASC OFF si nu mergea poate ca am exagerat si eu dar din ce am vazut pe youtube
http://www.youtube.com/watch?v=pVFejcXk-nw,pentru mine a fost pentru prima data cand incerc asa ceva si masina o am de 5 ani .
Scris: Mie Mar 27, 2013 7:13 pm
de Andrei_kdtt
nu pot sa cred ca outlander nu putea iesi din situatia aia.... probabil nu aveai ASC on, nu are cum sa ramana, am mers in situatii de n ori mai dificile, iar pe youtube este plin de off-road cu outlander....
Scris: Mie Mar 27, 2013 8:29 pm
de Стрелок
Hmmm, fara diferentiale blocabile (pe punte), orice masina poate ramane blocata daca are cate o roata pe fiecare axa in aer....
Scris: Mie Mar 27, 2013 8:51 pm
de Antonio2012
Acestea sunt pozele in care am ramas suspendat la tocul usii de pe partea stanga am scapato in fata si am ramas ,pozele de mai sus unde am spus ca am ramas suspendat a fost o greseala ,probabil a fost si din cauza terenului pentru ca era iarba moale ca abia in ziua aia se topise zapada.Pana la urma am scoso singur ,fara nici un ajutor.
Scris: Mie Mar 27, 2013 9:16 pm
de Antonio2012
QUOTE (Andrei_kdtt @ Mar 27 2013, 03:13 PM) nu pot sa cred ca outlander nu putea iesi din situatia aia.... probabil nu aveai ASC on, nu are cum sa ramana, am mers in situatii de n ori mai dificile, iar pe youtube este plin de off-road cu outlander....
Prima data am incercat cu 4WD LOCK ASC ON si si nu a mers si a doua oara cu 4WD LOCK ASC OFF si am incercat la turatii mai joase maxim 2000/RPM sa pot iesi dar nu mers ,dar pana la urma am turato mai tare cam pana in 3000/RPM si a mers . Este si pentu prima data in 5 ani de cand am masina si incerc asa ceva
Scris: Mie Mar 27, 2013 10:44 pm
de volint
Respect pt curaj... dar caroseria de Outy e a unui break indopat cu steroizi. E putin flexibila si n-are treaba cu offroad in sensul direct al "cuvantului". Faptul ca are 4x4 e din acelasi motiv care i-au determinat pe cei de la Audi sa "inventeze" Quattro. Atat.
Faptul ca 4x4 ajuta la drumuri mai grele, zapada ceva mai mare ca roata si balti mai adanci nu-l face un "cap tractor". Cine intelege asta n-o sa aiba probleme cu cutia, diferentialele si ambreiajul.
Si sa nu uitam gumele. La 4x4 cauciucurile adecvate conteaza mult, cred ca 50% in comparatie cu puterea si cuplul.
Spor.