Mitsubishi Lancer vs. Honda Civic

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
sobolanu'
EVO V
Mesaje: 417
Membru din: Mie Noi 07, 2007 2:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Joi Mar 07, 2013 5:41 pm

Drumurile scurte sau medii, cu regim de mers "in salturi", nu sunt tocmai pe placul acestui motor. Iarna se incalzeste relativ greu, pana ajungi unde ai treaba de-abia intri in regimul de temperatura (aici un punct in + pentru incalzirea suplimentara electrica a habitaclului), cu un consum crescut corespunzator .
La drum intins, chiar incarcata la maxim, masina e perfecta, cobori din ea mai odihnit decat te-ai urcat tongue.gif .
Intr-adevar cuplul face toti banii - odata ce te obisnuiesti cu modul relativ brutal in care apare dintr-o data - dar in regim urban te ajuta doar sa fii primul care ajunge la urmatorul semafor.
Cosumul urban, in functie de numarul pe care il ai la pantof, poate varia intre 7 si 9 / 100 km, asta nefiind (cred) prea rau pentru un motor relativ mare si vechiut.
Cred ca cel mai indicat ar fi sa faci o tura cu ambele tale optiuni - un drive test facut cu manutele tale e sfant !

Avatar utilizator
allexino
EVO V
Mesaje: 383
Membru din: Joi Noi 15, 2007 11:35 am

Mesaj de allexino » Vin Mar 08, 2013 3:05 am

Ai perfecta dreptate in ceea ce afirmi. Este adevarat ca pana la acest moment nu am condus un Lancer diesel insa in ceea ce priveste Honda, cum am spus si mai sus, am o astfel de masina in familie si o cunosc foarte bine. Cu toate acestea, din punct de vedere al spatiului oferit de cele doua modele, Lancerul este mai pe placul meu. Am luat in calcul si varianta benzina 1.8 la Lancer insa sunt convins ca, fata de 1.8 Honda, costurile de exploatare sunt mai mari, referindu-ma aici strict la consum. Civic de 1.8 nu sare de 9 in oras (GL) nici vara cu A/C ON, pe cand la Lancer am auzit de la proprietari si valori de 11-12. Conteaza si stilul de condus, cu toate acestea diferenta este destul de mare. Este posibil ca si dieselul de Lancer sa creeze probleme la capitolul mers in oras in contextul in care, din cate stiu eu, este echipat cu filtru de particule. Drumurile mele in oras implica deplasari de cel putin 2 km, distanta destul de scurta, cred, ca un diesel sa ajunga in regimul optim de functionare. Aici mai adaugam si acele reguli nescrise ce trebuiesc respectate in cazul exploatarii unui diesel cu filtru de particule: sa il mai lasi un minut sa mearga la relati dupa deplasari mai lungi, iarna sa fii precaut cu combustibilul, leiul sa fie de calitate si schimbat la timp, sa nu il subturezi etc.
Dificil, dificil mon chere...!
MAi astept pareri de la posesori de diesel dar si de la cei cu benzina de 1.8.
Multumesc!

Avatar utilizator
nitasilviu24
EVO I
Mesaje: 17
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 8:03 am

Mesaj de nitasilviu24 » Vin Mar 08, 2013 10:27 am

ca posesor de honda civic sedan iti pot spune ca este o masina super eu in 3 ani de utilizare nu am avut absolut nici o problema cu ea iar pe partea de consum folosita zilnic in regim de oras si exterior nu am reusit niciodata sa consum mai mult de 7 % ceea ca consider ca e un consum extraordinar avand in vedere ca nu o menajez deloc. legat de portbagaj intradevar este cam micut dar dc renunti la roata de rezerva normala si pui un de uz tomporar castigi loc destul de mult si nu mai e chia asa o problema. sper ca o sa te ajute cele spuse de mine in luarea deciziei, iar dc vrei un drive-test te pot ajuta cu mare placere in weekenduri dc ajungi in braila.

Avatar utilizator
wargasm
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Joi Mai 05, 2016 10:46 am

Mesaj de wargasm » Lun Iun 05, 2017 7:46 am

Salut tuturor,

Sunt posesor de Civic 1.8 (FK2) si ma gandeam ca la anul sa trec pe un lancer 1.8 DI-D (cel de 150 cai). Exista probleme majore cunoscute (motor/injectoare/turbina, cutie etc)?
Na, venind de pe Honda de care sunt multumit ca si fiabilitate, in primul rand iau in calcul tot aspectul asta.

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO V
Mesaje: 395
Membru din: Vin Iul 22, 2011 12:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Lun Iun 05, 2017 2:51 pm

Salut!

Lancer-ul este o masina fiabila, plictisitor de fiabila as putea spune.
La motorul de 1.8 did si 150cp singura "problema" raportata de mai multi utilizatori a fost reprezentata de regenerarea dpf-ului care daca nu e lasat sa faca regenerarea baga motorina in baia de ulei si trebuie schimbat uleiul apoi. Unii dintre utilizatori spun ca si daca este lasat sa faca regenerarea tot baga motorina in baia de ulei, altii zic ca nu, altii ca problema s-a rezolvat cu un update de soft in 2012. Parerea mea este ca nu este folosit corespunzator, adica masina cu dpf folosita preponderent in oras, aia nu ii place. Te poti uita la sectiunea asx acolo sunt mai multe detalii. In afara de aceasta neintelegere sa zic asa masina cere ulei filtre si motorina.

Avatar utilizator
wargasm
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Joi Mai 05, 2016 10:46 am

Mesaj de wargasm » Lun Iun 05, 2017 6:29 pm

QUOTE (ursul_bipolar @ Jun 5 2017, 05:51 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Salut!

Lancer-ul este o masina fiabila, plictisitor de fiabila as putea spune.
La motorul de 1.8 did si 150cp singura "problema" raportata de mai multi utilizatori a fost reprezentata de regenerarea dpf-ului care daca nu e lasat sa faca regenerarea baga motorina in baia de ulei si trebuie schimbat uleiul apoi. Unii dintre utilizatori spun ca si daca este lasat sa faca regenerarea tot baga motorina in baia de ulei, altii zic ca nu, altii ca problema s-a rezolvat cu un update de soft in 2012. Parerea mea este ca nu este folosit corespunzator, adica masina cu dpf folosita preponderent in oras, aia nu ii place. Te poti uita la sectiunea asx acolo sunt mai multe detalii. In afara de aceasta neintelegere sa zic asa masina cere ulei filtre si motorina.

Merci mult pentru info!
Asta cu DPF-ul stiu ca e o problema comuna multor masini, am amici cu toyote care se tot plang, dar cum eu am avut doar benzinare, cred c-as intra putin in panica smile.gif
Acum ma uit pe sectiunea ASX, probabil ca voi afla mai multe. O sa mai vorbesc si cu un prieten cu lancer diesel, dar el are motorizarea VAG, de la el probabil aflu alte aspecte.

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO V
Mesaje: 395
Membru din: Vin Iul 22, 2011 12:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Lun Iun 05, 2017 8:57 pm

Motorul de 2l de origine vw nu are dpf, a fost inlocuit de mitsu cu motorul propriu de 1.8 in 2010.

Avatar utilizator
wargasm
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Joi Mai 05, 2016 10:46 am

Mesaj de wargasm » Mie Iun 07, 2017 6:58 pm

Da, stiu asta, chiar aseara vorbeam cu amicul meu si-mi dadea feedback despre lancer-ul lui. Din ce mi-ai zis, in afara de schimbat diferite articulatii de pe la roti si iesit un furtun de la turbina, nu a avut probleme (daca le pot numi asa). Adica in mare, maruntisuri. Masina mi-a placut cum sta pe curbe (condusa in 2014 pe transfagarasan).

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO V
Mesaje: 395
Membru din: Vin Iul 22, 2011 12:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Vin Iun 09, 2017 11:41 am

Eu am varianta 1.8 benzina, roti 18, suspensie sport si independeta pe spate si pe curbe este sanzationala. Am mers si cu altele mai "titrate" dar nu stau la fel de bine pe curbe, la capitolul stabilitate lancer-ul este bulletproof.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator