Toyota Yaris 5 usi sau Mitsubishi Colt 5 usi 1.3
Sunt nou pe site dar vreau sa cumpar o masina si pe ultimul loc au ramas dupa multe drumuri pe la showroom-ri toyota si mitsubishi. (yris si colt) Exista un pic de diferente legate de bani inter ele dar nu sunt mari.
Problema e ca nu prea sunt hotarit care din ele
As dori o parere sincera legata de cost dotari si revizii.
Parcurg multi km pe luna/an dar nu cred ca vreau disel. Dechit disel mai degraba as opta pt cutie automata
Multumesc
Problema e ca nu prea sunt hotarit care din ele
As dori o parere sincera legata de cost dotari si revizii.
Parcurg multi km pe luna/an dar nu cred ca vreau disel. Dechit disel mai degraba as opta pt cutie automata
Multumesc
Salut !
Raspund eu oarecum trecand prin aceeasi experienta. Eu am avut de decis intre Yaris, Colt, Swift si Grande Punto. Unul din factorii hotaratori a fost chiar cutia automata. Si cred ca Yaris nu are in optionale. Aiurea total, pentru ca Yaris se vinde si in US. Si da, preturile sunt asemantoare.
Per ansamblu, la nivel de marca Toyota sta mai bine la capitolul fiabilitate. Yaris-ul este mai nou pe piata.
La NCAP stau parca la fel cu 4 stele.
La Yaris nu mi place aranjamentul bordului, desi e mai modern. Ma enerveaza ca au pus totul pe mijloc.
Yaris are avantajul D4D si implicit consum.
La Mitsubishi ma enerveaza ca au adus cutia automata doar pe modelul de 1.3.
Despre costuri de intretinere, sa vorbeasca cei cu km multi... eu abia am ajuns la 1000
Raspund eu oarecum trecand prin aceeasi experienta. Eu am avut de decis intre Yaris, Colt, Swift si Grande Punto. Unul din factorii hotaratori a fost chiar cutia automata. Si cred ca Yaris nu are in optionale. Aiurea total, pentru ca Yaris se vinde si in US. Si da, preturile sunt asemantoare.
Per ansamblu, la nivel de marca Toyota sta mai bine la capitolul fiabilitate. Yaris-ul este mai nou pe piata.
La NCAP stau parca la fel cu 4 stele.
La Yaris nu mi place aranjamentul bordului, desi e mai modern. Ma enerveaza ca au pus totul pe mijloc.
Yaris are avantajul D4D si implicit consum.
La Mitsubishi ma enerveaza ca au adus cutia automata doar pe modelul de 1.3.
Despre costuri de intretinere, sa vorbeasca cei cu km multi... eu abia am ajuns la 1000
Cu toate ca sunt un fan al marcii Mitsubishi, daca as avea de ales intre Colt si Yaris, as merge pe mana celor de la Toyota. Am mers cu ambele masini si Toyota mi s-a parut mai bine facuta, materiale mai bune la interior, ansamblare generala mai buna. Cred ca diferenta de pret se justifica prin asta. Plus ca la capitolul fiabilitate, Toyota a cam luat fata tuturor celorlalti producatori.
Designul exterior e reusit la ambele modele dupa parerea mea, aici e doar o chestie de gust.
Cu toate cu nu sunt adeptul "japonezelor" facute in Europa, care nu mai au nici o treaba cu industria auto japoneza, sunt de parere ca aceste 2 modele sunt peste multe europene din clasa asta.
Designul exterior e reusit la ambele modele dupa parerea mea, aici e doar o chestie de gust.
Cu toate cu nu sunt adeptul "japonezelor" facute in Europa, care nu mai au nici o treaba cu industria auto japoneza, sunt de parere ca aceste 2 modele sunt peste multe europene din clasa asta.
Va multumesc ca ati raspuns, nu ma asteptam sa raspunda cineva. Toyota are 5 stela la NCAP, asa arata pe coperta de la pliant, la colt nu am vazut nicaieri sa scrie de NCAP.
Coltul parca e mai mare in interior dechit in exterior e parca si mai lata. La Toyota au gasit si ultimul lacas in care poti sa pui ceva si au facut chite un locusor peste tot: in plansa pirtiere scaune.
La dotari/pret parca stau mai bine coltul. De service am auzit ca toyota e foarte ieftina la capitolul asta. Aproximativ 70 euro /15000 km
Yarisul am auzit ca se face in franta, aygo in cehia dar colt nu stiu unde se face.
Coltul parca e mai mare in interior dechit in exterior e parca si mai lata. La Toyota au gasit si ultimul lacas in care poti sa pui ceva si au facut chite un locusor peste tot: in plansa pirtiere scaune.
La dotari/pret parca stau mai bine coltul. De service am auzit ca toyota e foarte ieftina la capitolul asta. Aproximativ 70 euro /15000 km
Yarisul am auzit ca se face in franta, aygo in cehia dar colt nu stiu unde se face.
Coltul se face in Olanda. Din statistici Toyota e mai fiabila si mai bine vazuta in ochii publicului. Dar cred ca alegi si cu inima o masina si nu doar pe baza cifrelor.
Ce imi place la Colt e ca si cea mai cheala varianta vine cu aer conditionat, servo, geamuri electrice pe fata, abs+ebd, 4 airgbags, jante aliaj si 4 boxe.
Pt mine abs, si aer cond sunt 2 optiuni indispensabile oricarei masini. Iar celelalte optiuni pe care le-am enumerat mi se par foarte utile.
Ce imi place la Colt e ca si cea mai cheala varianta vine cu aer conditionat, servo, geamuri electrice pe fata, abs+ebd, 4 airgbags, jante aliaj si 4 boxe.
Pt mine abs, si aer cond sunt 2 optiuni indispensabile oricarei masini. Iar celelalte optiuni pe care le-am enumerat mi se par foarte utile.
Dupa cum am spus si mai sus coltul sta foarte bine la dotari.
Si e adevarat ca varianta de baza are multe optiuni care chiar ar trebui sa fie pe orice masina.
Masina frumoasa este colt, mare si pare destul de stabila. Am mers in urma unui colt chidva cam 100 km si m-am uitat la el cum se comporta pe strada.
Mie mi se pare super ok la ce fain se aseaza pe strada, in curbe, denivelarile de pe srada etc, acuma nu stiu care e senzatia cind o conduci la drum lung
Si e adevarat ca varianta de baza are multe optiuni care chiar ar trebui sa fie pe orice masina.
Masina frumoasa este colt, mare si pare destul de stabila. Am mers in urma unui colt chidva cam 100 km si m-am uitat la el cum se comporta pe strada.
Mie mi se pare super ok la ce fain se aseaza pe strada, in curbe, denivelarile de pe srada etc, acuma nu stiu care e senzatia cind o conduci la drum lung
Colt-ul are 4 stele NCAP pentru pasageri, insa testul e din 2005 (NCAP) si dupa aia au declarat ca au facut ajustari (netestate inca NCAP).
Pe atunci, din cate stiu nu exista pachetul "Safety" (site-ul mitsubishi romania. Corectati-ma daca gresesc), plus ca intre timp masina a suferit si un usor face-lift la exterior, dar care sunt sigur ca a adus dupa el si ceva modificari putin vizibile dar importante la structura.
Oricum, testul NCAP a fost facut cu echipare standard - centuri, airbag-uri frontale, isofix. Acum pachetul safety are o gramada in plus. (Mai sunt si barele de protectie in usi, postat de Cristinasfg, despre care nu stiam ca exista)
Pe atunci, din cate stiu nu exista pachetul "Safety" (site-ul mitsubishi romania. Corectati-ma daca gresesc), plus ca intre timp masina a suferit si un usor face-lift la exterior, dar care sunt sigur ca a adus dupa el si ceva modificari putin vizibile dar importante la structura.
Oricum, testul NCAP a fost facut cu echipare standard - centuri, airbag-uri frontale, isofix. Acum pachetul safety are o gramada in plus. (Mai sunt si barele de protectie in usi, postat de Cristinasfg, despre care nu stiam ca exista)
Am o intrebare la cei care au service-uri. Poate cineva sa faca o statistica pe fisa de reparatie a masini colt sau toyota pe un minim de 150.000km de functionare. De cite ori au ajuns in service, de cite ori au avut probleme minore, de chite ori au fost tractate din cauza problemelor legate de masina etc. Si mai exact citi bani se cheltuie cu service-ul pina in 150.000 km (5 ani de mers cu masina). Aici este inclus 3 ani de garantie 2 fara.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori