Subaru Impreza Wrx Vs. Mitsubishi Lancer Ralliart

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Lun Sep 07, 2009 4:00 pm

Am vazut ca au aparut filmulete cu Lancer Ralliart, dar am ramas un pic surprins ca Subaru WRX pare sa fie mai bun. Ce parere aveti?
Desi cred ca stiu raspunsul, am creat si un poll ca sa vedem preferintele voastre.

http://www.youtube.com/watch?v=Yx1qqBrVbYA

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Lun Sep 07, 2009 5:13 pm

Am remarcat forma urata a sedanului Impreza.. bleah..
cat despre performantele motoarelor: intotdeauna vor exista polemici

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Sep 08, 2009 5:18 pm

Eu votez pentru Lancer, in special datorita design-ului..

PS: La faza asta am fost subiectiv, stiu

Avatar utilizator
awbdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 24, 2008 8:46 pm

Mesaj de awbdan » Mar Sep 08, 2009 10:33 pm

subaru... si nu pentru design...
astazi am vazut un evo 10 , din pacate nu se compara cu subaru... din pacate...
asta nu inseamna ca nu mai sunt fan 100% mitsu

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Mie Sep 09, 2009 9:29 am

am vazut la top gear evo X vs impreza...din punctul lor de vedere, a castigat evo de departe, la mai toate capitolele

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Mie Sep 09, 2009 11:45 am

QUOTE (awbdan @ Sep 8 2009, 10:33 PM) astazi am vazut un evo 10 , din pacate nu se compara cu subaru... din pacate...
asta nu inseamna ca nu mai sunt fan 100% mitsu

Ca bine zici, mitsu il bate si la performante si avantaje financiare. WRX e in jur de 33.000 cu TVA, Ralliart vine in 30.000 cu TVA. WRX are motor peste 2.000cmc, se plateste taxa de prima inmatriculare, la Ralliart nu. De design are rost sa spun? Si mai sunt ele si altele.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Sep 09, 2009 4:39 pm

vorbind strict de performante si dotari:
o avea wrx mai multi cai...dar are si 25% mai multi cmc.
tehnica si electronica - nu a avut subaru niciodata mai multa ca mitsu
in clipul lor ralliart e mai scump, da, dar are cutie cvt - costa si aia ceva, pe de alta parte pierde la sportivitate din cauza acestui lucru, in schimb alt mare plus, chiar din cauza acestei cutii cvt, ralliartul este o masina cu care poti sa traiesti zi de zi in oras, la semafor, in aglomeratie.
pe de alta parte, nu uitati: softul la CVT se poate rescrie.....si vedem dupa aia cine schimba mai repede
si sa nu fiu inteles gresit, am mare respect pt subaru, si probabil ca daca mi-as permite sa fac aceasta alegere, as gandi mult inainte sa aleg.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mie Sep 09, 2009 11:32 pm

Pentru a face putina lumina:

Date tehnice Lancer Ralliart:
Engine 2.0-liter 4-cylinder MIVEC turbo
Horsepower/Torque 237 hp @ 6000 rpm / 253 lb-ft @ 3000 rpm
Transmission TC-SST (6-speed Twin-Clutch Sportronic? Shift Transmission)
Drivetrain All-Wheel Control (AWC)

Date tehnice Impreza WRX:
Engine 2.5-liter DOHC intercooled, turbocharged aluminum-alloy 16-valve 4-cylinder horizontally opposed SUBARU BOXER engine
Power 265 hp @ 6,000 rpm
Torque 244 lb-ft @ 4,000 rpm
Compression Ratio 8.4:1
Bore and Stroke 99.5 x 79.0 mm
Manual Transmission Fully synchronized 5-speed manual with Incline Start Assist.

@COObra cutia de viteze la Ralliart este TC-SST care se zvoneste ca e mult mai rapida decat una manuala. Poate si la asta se poate rescrie softu si sa o faca si mai rapida

Avatar utilizator
andrei.pex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm

Mesaj de andrei.pex » Mie Sep 09, 2009 11:54 pm

A se observa o diferenta majora intre cele doua :

Ralliart : Engine 2.0-liter 4-cylinder MIVEC turbo

WRX: Engine 2.5-liter DOHC intercooled, turbocharged aluminum-alloy 16-valve 4-cylinder horizontally opposed SUBARU BOXER engine

Parerea mea este ca aceasta comparatia deja nu mai are loc subaru avand motor de 2.5

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Joi Sep 10, 2009 9:05 am

andrei.pex are dreptate, Subaru au ridicat stafeta, desi dif de cp nu e mare, in plus Ralliart are mai mult cuplu de la turatie mai mica.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori