Lancer 2008 1.5 vs Skoda Octavia Tour 1.9TDI

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
SBQ
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 04, 2010 12:01 pm

Mesaj de SBQ » Mar Iun 01, 2010 11:12 am

Am un cielo din 2004 cu 130 mii km care vede constant 5000 ture si in afara de consumabile si gaz nu a vazut nimic.
Ba a vazut remapare,filtru sport,tobe si jar .Putere aprox. 95 cp(varian 8 valve).
Asta sa nu mai crezi ca sunt fan diesel.Sunt % benzinar.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mar Iun 01, 2010 2:32 pm

Pentru consumuri reale la 1,9 tdi se poate vizita forumul Skoda. Am si specificat ca la mers legal+10/15% sunt diferente minime, daca sunt, intre un 1,5 benzina fata de un 1,9 tdi. Eu scot 9% cu clasicul in Bucuresti(fara a/c permanent) si nu merg deloc incet(doar ca nu accelerez aiurea, anticipez traficul si folosesc frana de motor cat pot de mult). Sunt destul de sigur ca se poate mai bine cu noul Lancer cu motor de 1,5(datele oficiale suna semnificativ mai bine decat la clasic, mai ales pentru ciclu urban) . La viteze foarte mari si un stil agresiv va iesi dieselul de 1,9 castigator. Dar nu cu mult, comparat cu un 1,5 benzina. Cine vorbeste de uzura suplimentara la un motor pe benzina in cazul folosirii plajei complete de turatie greseste. Motorul nu are absolut nimic daca e turat cand e nevoie. Referitor la performante o sa scriu ceva din proprie experienta si anume un drum la munte cu un prieten cu Octavia Tour tdi(eu eram cu Lancerul 1,6 16v). Pe portiunea Ramnicu Valcea-Pitesti(pe Delul Negru si restul dealurilor ) oricat a incercat nu a reusit mai mult decat sa tina pasul cu mine(mai ales la urcare nu ii venea sa creada ca fenomenalul cuplu nu il face sa zboare pe langa mine).. Eu practic eram cam cu o treapta in minus fata de el si schimbam pe la 4500- 5500 rpm. Daca schimbam la 3000rpm-3500rpm(cum se intampla in general la benzinare..adica exact cand incepe motorul sa se simta bine) bineinteles ca trecea pe langa mine...Incarcati cam la fel amandoi si cu masinile asemanatoare ca greutate... Daca vrei si stii sa mentii un ritm sustinut si exploatezi motorul corespunzator nu e nici o problema nici la benzina. Cand am oprit dupa Pitesti ma intreba ce motor am(ca nu e scris pe masina).. Credea ca e cel de 2.0 ...La consum bineinteles ca el a iesit mai bine(nu cu mult, ci cu circa 1l/100km ), dar numai mers legal si linistit nu a fost.

Avatar utilizator
DACOS
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 09, 2011 11:05 pm

Mesaj de DACOS » Joi Feb 10, 2011 2:15 pm

Diferenta dintre 1.5 si 1.9 este pur de consum. Cu dieselul poti merge agresiv intre ture scazute:1800-3200, pe cand la benzinar, tre sa tragi bine de el: peste 3200 sa fuga. Si atunci consuma... As merge oricand pe 2 did. Performante+consum. Ce vrei mai mult? 1.5 e cam lenes... Mai bine 1.8!!!! In zilele noastre, diselul chiar are performante. Un ex: passat 2tdi 140 cp-9.8 ;Passat 2Fsi 150 cp-9.9; deci...turbo dieselul chiar se merita fata de aspirate.

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Joi Feb 10, 2011 3:21 pm

inchideti topicul, polueaza aiurea. respectivul deschizator al topicului n-a mai scris din 11 martie...

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori