Lancer Ralliart Sedan Vs. Honda Accord 2.4i Mt
Il am de 2 luni, e nou nout.papa intre 14 si 17 in oras si 9 afara,depinde cum il calc.suspensia e foarte rigida ceea ce o face foarte stabila iar cutia TC-SST schimba f optim,fara delay(cum am vazut de ex la vw).ce sa zic,nu e o masina de zi cu zi, insa e perfecta sa-ti satisafaci "poftele" de sportivitate.
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
Ce masina ai avut inainte? Vreun Citroen C6, Rolls Royce? de ti se pare Ralliartul asa de sportiv si rigid ca nu e o masina de zi cu zi...este o masina bine inchegata, dar nu e deloc rigida. Numai induce lumea in eroare, este o masina cu 4 usi, portbagaj mare si putin mai multa putere decat de obicei in clasa asta de masini de familie. Nu e o masina sport!
Nu ma intelege gresit, este o masina grozava, rara si foarte frumoasa!
Te asteptam cu un topic de prezentare.
Nu ma intelege gresit, este o masina grozava, rara si foarte frumoasa!
Te asteptam cu un topic de prezentare.
Acum parerile sunt impartite.Nu mi se pare o masina de zi cu zi datorita consumului!Eu zic ca este rigida si destul de sportiva,asta poate si datorita faptului ca am fost obisnuit cu cea de-a doua mea masina, seat leon 1.9 tdi.In fine....nu incerc sa induc pe nimeni in eroare,eu doar am raspuns la intrebarea lui las ruinas.Este parerea mea despre Ralliart si dupa cum ziceam... parerile sunt impartite!
- las ruinas
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm
Pot sa zic ca este destul de bine izolata fonic,singurul zgomot mai pronuntat este cel al evacuarii dar cu care te obisnuiesti dupa ceva timp. Cel mai lung drum pe care l-am strabatut cu ea pana acum a fost de vreo 300 de km, insa nu mi s-a parut obositoate.Intr-adevar avand suspensia mai rigida,simiti mult mai bine denivelarile de pe asfalt,sa nu mai vorbim de gropi,ca am luat si d'alea cateva.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori