Lancer Ralliart Sedan Vs. Honda Accord 2.4i Mt

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
asterix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 30, 2010 2:00 pm

Mesaj de asterix » Joi Sep 30, 2010 4:48 pm

Il am de 2 luni, e nou nout.papa intre 14 si 17 in oras si 9 afara,depinde cum il calc.suspensia e foarte rigida ceea ce o face foarte stabila iar cutia TC-SST schimba f optim,fara delay(cum am vazut de ex la vw).ce sa zic,nu e o masina de zi cu zi, insa e perfecta sa-ti satisafaci "poftele" de sportivitate.

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Joi Sep 30, 2010 4:56 pm

Ce masina ai avut inainte? Vreun Citroen C6, Rolls Royce? de ti se pare Ralliartul asa de sportiv si rigid ca nu e o masina de zi cu zi...este o masina bine inchegata, dar nu e deloc rigida. Numai induce lumea in eroare, este o masina cu 4 usi, portbagaj mare si putin mai multa putere decat de obicei in clasa asta de masini de familie. Nu e o masina sport!
Nu ma intelege gresit, este o masina grozava, rara si foarte frumoasa!
Te asteptam cu un topic de prezentare.

Avatar utilizator
asterix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 30, 2010 2:00 pm

Mesaj de asterix » Joi Sep 30, 2010 8:41 pm

Acum parerile sunt impartite.Nu mi se pare o masina de zi cu zi datorita consumului!Eu zic ca este rigida si destul de sportiva,asta poate si datorita faptului ca am fost obisnuit cu cea de-a doua mea masina, seat leon 1.9 tdi.In fine....nu incerc sa induc pe nimeni in eroare,eu doar am raspuns la intrebarea lui las ruinas.Este parerea mea despre Ralliart si dupa cum ziceam... parerile sunt impartite!

Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Vin Oct 01, 2010 7:04 pm

La drum lung cum se comporta? Zgomot interior? E obositoare din cauza rigiditatii atunci cand mergi mai multe ore?

Avatar utilizator
asterix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 30, 2010 2:00 pm

Mesaj de asterix » Vin Oct 01, 2010 8:20 pm

Pot sa zic ca este destul de bine izolata fonic,singurul zgomot mai pronuntat este cel al evacuarii dar cu care te obisnuiesti dupa ceva timp. Cel mai lung drum pe care l-am strabatut cu ea pana acum a fost de vreo 300 de km, insa nu mi s-a parut obositoate.Intr-adevar avand suspensia mai rigida,simiti mult mai bine denivelarile de pe asfalt,sa nu mai vorbim de gropi,ca am luat si d'alea cateva.

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Vin Oct 01, 2010 8:52 pm

Fa-ne un jurnal de bord!

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Sâm Oct 02, 2010 8:05 pm

Ralliart in viziunea mea.

Avatar utilizator
asterix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 30, 2010 2:00 pm

Mesaj de asterix » Sâm Oct 02, 2010 10:57 pm

Poate am exagerat putin cu expresia "muta rinichii" oricum bun editorial andrei!

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Sâm Oct 02, 2010 11:59 pm

Multumesc asterix.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Lun Oct 04, 2010 1:48 pm

QUOTE (andrei @ Oct 2 2010, 08:05 PM) Ralliart in viziunea mea.


Foarte realist. Felicitari.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori