Lancer Nou Vs. C5 Sh Vs. Accord Sh
Vroiam sa anunt castigatorul, cand am gasit in ultima secunda un link care m-a lasat cu degetele in aer. Era vorba de noul VW Jetta 2011, cu motorul 1.4 TSI de 160 CP sau in caz de castig la Loto de Revelion sau pica vreo mostenire cu 2.0 TSI de 200 CP. Numai ca preturile anuntate :http://www.autolatest.com/ro/detalii-st ... -075-euro- ,suprapuse peste strangerile de inima pe care le aveam sa trec de la Mitsu la VW fac ca meciul sa ramana in continuare deschis. Daca 21 000 E e varianta cu motorasul de 1.2 tsi de 105 cp atunci pot sa se spele cu ea pe cap.
L.E: am vazut in Sun Plaza expusa o Mazda 6 care mi-a placut rau de tot ...trebuie sa ma interesez de preturi si sa vad ce motoare au, ca nu stiu nimic despre Mazda
L.E: am vazut in Sun Plaza expusa o Mazda 6 care mi-a placut rau de tot ...trebuie sa ma interesez de preturi si sa vad ce motoare au, ca nu stiu nimic despre Mazda
Un mic update: am avut cateva zile un Lancer sedan 1.8 di-d prin programul " masina la schimb pe perioada reparatiei" de la M Car si am putut sa-mi satisfac curiozitatea legata de acest model si de noua motorizare diesel "by Mitsubishi". Masina era una din primele 3 optiuni pentru schimbarea Colt-ului programata in primavara asta, dar in urma acestui test drive prelungit am eliminat-o de pe lista.Totusi apreciez din partea Mitsubishi faptul ca mi-au dat la schimb un Lancer cu cel mai interesant motor din oferta si nu un Colt cu motor de 1.1 si 75 cp cum ma asteptam
Ce nu mi-a placut la Lancer:
- o mare parte din plasticele dure folosite la interior (manerele usilor, consola centrala si tunelul median) dure si cu aspect ieftin. Pe Colt le-am inghitit dar la Lancer imi stau in gat, mai ales prin comparatie cu un Golf VI pe care l-am avut cateva zile inchiriat. Volanul imbracat in piele de pe Colt mi se pare ca arata mai bine.
- pozitia la volan: n-am putut sa-mi gasesc o pozitie confortabila de condus astfel incat sa stau cu mana dreapta pe schimbator si cu cotul sprijinit pe cotiera. Daca tineam mana pe schimbator, imi atarna cotul, daca ma sprijineam pe cotiera n-ajungeam la schimbator.
- mochetarea jenanta a portbagajului, "Duster style".
- comenzile climatizarii : mi s-au parut cam multe functii inghesuite pe cele 3 butoane rotative si plasate putin prea jos
- n-am inteles de ce au inghesuit in jurul radio-cd-ului multe butonase mici iar pe consola centrala de o parte si de alta a butonului de avarie mi-au trantit 2 chestii negre enorme fara nici o functie reala.
- in stanga volanului era un buton gen ESP off, dar la apasarea lui nu aveam nici un martor in bord care sa-mi spuna in ce pozitie este, daca e on sau off. Cam nasol sa mergi cu viteza si sa nu stii daca ai ESP sau nu.
- zgomotul metalic al suspensiei pe spate la denivelari
Performantele diesel-ului de 150 cp nu m-au impresionat, aveam asteptari mai mari legate de dinamica masinii. Subiectiv, Colt-ul meu de 1.5 cu chip de la Jeff, K&N conic si Eibach pro kit mi se pare mai fasnet si ca trage mai bine. Lancer-ul nu mi-a dat, oricat am incercat, senzatia ca ma impinge in scaun, desi l-am dus in ture destul de sus, pe la 4000. Si mestecatul vitezelor la diesel e obositor, te doare mana. Zgomotul si vibratiile sunt la limita acceptabilitatii (mi-e groaza sa-mi imaginez cum se simte vechiul diesel PD de la VW).Stabilitatea pe traiectorie mi s-a parut ok, dar nu fenomenala, cum zic unii ca masina merge ca pe sine. Poate motorul e prea greu pe fata si spatele prea usor, dar daca fortezi putin simti cum subvireaza. E drept ca si masina avea jante pe 16, cu 18 poate era mai bine.
Ce nu mi-a placut la Lancer:
- o mare parte din plasticele dure folosite la interior (manerele usilor, consola centrala si tunelul median) dure si cu aspect ieftin. Pe Colt le-am inghitit dar la Lancer imi stau in gat, mai ales prin comparatie cu un Golf VI pe care l-am avut cateva zile inchiriat. Volanul imbracat in piele de pe Colt mi se pare ca arata mai bine.
- pozitia la volan: n-am putut sa-mi gasesc o pozitie confortabila de condus astfel incat sa stau cu mana dreapta pe schimbator si cu cotul sprijinit pe cotiera. Daca tineam mana pe schimbator, imi atarna cotul, daca ma sprijineam pe cotiera n-ajungeam la schimbator.
- mochetarea jenanta a portbagajului, "Duster style".
- comenzile climatizarii : mi s-au parut cam multe functii inghesuite pe cele 3 butoane rotative si plasate putin prea jos
- n-am inteles de ce au inghesuit in jurul radio-cd-ului multe butonase mici iar pe consola centrala de o parte si de alta a butonului de avarie mi-au trantit 2 chestii negre enorme fara nici o functie reala.
- in stanga volanului era un buton gen ESP off, dar la apasarea lui nu aveam nici un martor in bord care sa-mi spuna in ce pozitie este, daca e on sau off. Cam nasol sa mergi cu viteza si sa nu stii daca ai ESP sau nu.
- zgomotul metalic al suspensiei pe spate la denivelari
Performantele diesel-ului de 150 cp nu m-au impresionat, aveam asteptari mai mari legate de dinamica masinii. Subiectiv, Colt-ul meu de 1.5 cu chip de la Jeff, K&N conic si Eibach pro kit mi se pare mai fasnet si ca trage mai bine. Lancer-ul nu mi-a dat, oricat am incercat, senzatia ca ma impinge in scaun, desi l-am dus in ture destul de sus, pe la 4000. Si mestecatul vitezelor la diesel e obositor, te doare mana. Zgomotul si vibratiile sunt la limita acceptabilitatii (mi-e groaza sa-mi imaginez cum se simte vechiul diesel PD de la VW).Stabilitatea pe traiectorie mi s-a parut ok, dar nu fenomenala, cum zic unii ca masina merge ca pe sine. Poate motorul e prea greu pe fata si spatele prea usor, dar daca fortezi putin simti cum subvireaza. E drept ca si masina avea jante pe 16, cu 18 poate era mai bine.
QUOTE (cocolino @ Mar 4 2011, 09:25 AM) - in stanga volanului era un buton gen ESP off, dar la apasarea lui nu aveam nici un martor in bord care sa-mi spuna in ce pozitie este, daca e on sau off. Cam nasol sa mergi cu viteza si sa nu stii daca ai ESP sau nu.
Din cate-mi amintesc, butonul trebuia tinut apasat cateva secunde pentru a se dezactiva ESP-ul, moment la care se aprinde un martor in bord.
Din cate-mi amintesc, butonul trebuia tinut apasat cateva secunde pentru a se dezactiva ESP-ul, moment la care se aprinde un martor in bord.
N-am stiut, eu am apasat de mai multe ori pe el si am observat ca nu se aprinde nici un martor. Cum masina am luat-o cu gume de vara, nu-mi suradea ideea sa merg si cu ESP off si sa nu stiu.
Poate am fost prea chitibusar cu Lancer-ul si i-am cautat nod in papura, dar continui sa cred ca la nivelul de pret la care e acum s-a apropiat prea mult de concurenta (Skoda, VW) care ofera o viata la bord mai placuta si interioare de calitate mai buna. Poate era "best deal" anul trecut, cand primeam pe mail oferte cu Lancer la lichidare de stoc la 13-14 k E. Acum la 20 k si chiar peste nu stiu daca mai e cea mai buna afacere. Doar daca esti indragostit atat de mult de design-ul exterior incat celelalte nu mai conteaza si le treci cu vederea.
Poate am fost prea chitibusar cu Lancer-ul si i-am cautat nod in papura, dar continui sa cred ca la nivelul de pret la care e acum s-a apropiat prea mult de concurenta (Skoda, VW) care ofera o viata la bord mai placuta si interioare de calitate mai buna. Poate era "best deal" anul trecut, cand primeam pe mail oferte cu Lancer la lichidare de stoc la 13-14 k E. Acum la 20 k si chiar peste nu stiu daca mai e cea mai buna afacere. Doar daca esti indragostit atat de mult de design-ul exterior incat celelalte nu mai conteaza si le treci cu vederea.
Pana la urma e o chestie de gusturi insa raman la parerea ca Lancer inca nu se apropie la preturi de C5 sau Accord (despre asta e topicul) iar legat de VW se apropie daca VW e chel si Lancerul e full. Iar Mitsubishi are avantajul fiabilitatii, iar VW cel al unui plastic de calitate. Depinde ce vrea fiecare de la caruta.
Skoda deja e alta mancare de peste, aici e vorba de gusturi, vrei Skoda sau Mitsubishi? Adica, e ok Skoda dar ca imagine (nu ca fitze, ci ca placere), as spune ca prefer un Mitsu all the time. Skoda e masina pensionarului sau a pragmaticului 100% in opinia mea si nu numai...
Skoda deja e alta mancare de peste, aici e vorba de gusturi, vrei Skoda sau Mitsubishi? Adica, e ok Skoda dar ca imagine (nu ca fitze, ci ca placere), as spune ca prefer un Mitsu all the time. Skoda e masina pensionarului sau a pragmaticului 100% in opinia mea si nu numai...
QUOTE (cocolino @ Mar 4 2011, 04:07 PM) N-am stiut, eu am apasat de mai multe ori pe el si am observat ca nu se aprinde nici un martor. Cum masina am luat-o cu gume de vara, nu-mi suradea ideea sa merg si cu ESP off si sa nu stiu.......
..........
Fara suparare, dar multe din lucrurile pe care le-ai scris legate de rularea cu Lancer sunt din categoria "n-am stiut.." ca si modalitatea de activare/dezactivare a ESP. Ca simplu exemplu faptul ca vroiai performanta de la un diesel tinandu-l in 4000rpm. Am condus si Colt 1.5(fara resoftare, dar la un aspirat mic diferenta(doar din resoftare, fara alte schimbari) este extrem de mica si tinde sa se simta doar printr-un raspuns mai bun la pedala in ture putine si cam atat) si Lancer 1.8 did, iar diferenta de reprize este destul de mare as zice. Eu personal oricand prefer benzina in fata dieselului, dar in cazul acesta, vorbind strict de dinamica 1.8did este mult peste 1.5 aspirat benzina. Comparatia cu Skoda nu isi are rostul, pe bune... VW intr-adevar cel putin ca ambianta interioara este peste Lancer, dar cel mai ieftin 2.0tdi este 25.700EUR fata de 19.800EUR 1.8did. Si, sa nu uitam de problemele tehnice pe care le au destul de multe 2.0tdi...
..........
Fara suparare, dar multe din lucrurile pe care le-ai scris legate de rularea cu Lancer sunt din categoria "n-am stiut.." ca si modalitatea de activare/dezactivare a ESP. Ca simplu exemplu faptul ca vroiai performanta de la un diesel tinandu-l in 4000rpm. Am condus si Colt 1.5(fara resoftare, dar la un aspirat mic diferenta(doar din resoftare, fara alte schimbari) este extrem de mica si tinde sa se simta doar printr-un raspuns mai bun la pedala in ture putine si cam atat) si Lancer 1.8 did, iar diferenta de reprize este destul de mare as zice. Eu personal oricand prefer benzina in fata dieselului, dar in cazul acesta, vorbind strict de dinamica 1.8did este mult peste 1.5 aspirat benzina. Comparatia cu Skoda nu isi are rostul, pe bune... VW intr-adevar cel putin ca ambianta interioara este peste Lancer, dar cel mai ieftin 2.0tdi este 25.700EUR fata de 19.800EUR 1.8did. Si, sa nu uitam de problemele tehnice pe care le au destul de multe 2.0tdi...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 25 vizitatori