Asx Sau Qashqai, Sfat
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
s-ar putea ca la qashqai sa nu iti convian spatiul interior....cineva care a fost si la mine in masina si intr-un qashqai mi-a spus ca acolo nu a avut deloc loc...pe cand la mine era mult mai ok...dar in drive-test iti va raspunde la aceasta intrebare...care din ele si te va ajuta mult sa iei o hotarare
QUOTE (therodot @ Jan 2 2011, 06:51 PM) Pe piata sunt doua modele aflate acum la acelasi pret pe net 18.000:
1) Nissan Qashqai 1.6 litri benzina 2WD, 115 cp, 1598 cc, cuplu maxim 156/4400 rot/min
2) Mitsubishi ASX 1.6 litri benzina 2WD, 115 cp, 1590 cc, cuplu maxim 152/4000 rot/min
Sunt in dilema pe care sa il iau:
1) la nissan mi-au zis ca au distributia pe lant, restul marcilor au pe curea
2) mitsu pare sa consume mai putin
3) mitsu e ceva mai mic, cu cativa cm, portbagaj ceva mai mic
A condus careva ambele modele?
PS: stiu ca e mai bine 4x4, e mai bine cu motor mai mare etc. Eu insa asta imi permit... deci asta iau, unul dintre cele doua modele
Salut,
1) Asx are distributia tot pe lant
2) Asx-ul consuma mai putin intradevar
3) desi qashqai-ul e mai lung cu 20 de cm capacitatea portbagajului e mai mica: 442 L la ASX (inclusiv cu spatiul de incarcare de sub podea- 26 L) fata de 410 la qashqai - sper sa nu ma insel
Si ceva plusuri la una si la alta:
Plusuri ASX fata de Qashqai:
- manere usi si oglinzi in culoarea caroseriei fata de culoare neagra
- airbag genunchi sofer
- ESP - daca nu ma insel pe echiparea de baza la qashqai e optional
- cotiera spate cu suport pt pahare
- farurile sunt cu functie "coming home"
- Emergency Stop Signal (semnalizare pt franarea de urgenta)
Plusuri Qashqai fata de ASX:
- Comenzi audio pe volan si cruise control
Sper ca nu am omis nimic.
1) Nissan Qashqai 1.6 litri benzina 2WD, 115 cp, 1598 cc, cuplu maxim 156/4400 rot/min
2) Mitsubishi ASX 1.6 litri benzina 2WD, 115 cp, 1590 cc, cuplu maxim 152/4000 rot/min
Sunt in dilema pe care sa il iau:
1) la nissan mi-au zis ca au distributia pe lant, restul marcilor au pe curea
2) mitsu pare sa consume mai putin
3) mitsu e ceva mai mic, cu cativa cm, portbagaj ceva mai mic
A condus careva ambele modele?
PS: stiu ca e mai bine 4x4, e mai bine cu motor mai mare etc. Eu insa asta imi permit... deci asta iau, unul dintre cele doua modele
Salut,
1) Asx are distributia tot pe lant
2) Asx-ul consuma mai putin intradevar
3) desi qashqai-ul e mai lung cu 20 de cm capacitatea portbagajului e mai mica: 442 L la ASX (inclusiv cu spatiul de incarcare de sub podea- 26 L) fata de 410 la qashqai - sper sa nu ma insel
Si ceva plusuri la una si la alta:
Plusuri ASX fata de Qashqai:
- manere usi si oglinzi in culoarea caroseriei fata de culoare neagra
- airbag genunchi sofer
- ESP - daca nu ma insel pe echiparea de baza la qashqai e optional
- cotiera spate cu suport pt pahare
- farurile sunt cu functie "coming home"
- Emergency Stop Signal (semnalizare pt franarea de urgenta)
Plusuri Qashqai fata de ASX:
- Comenzi audio pe volan si cruise control
Sper ca nu am omis nimic.
Sincer, ASX mi se pare mai ok. Cu qashqai am mers, cu asx nu am putut face drive test in bucuresti. Pe mine ma tot indemnau catre Lancer, iar eu le ziceam de ASX...
Juste remarcile despre 4x4. Acum am un passat 4x4... Insa diferenta de bani e mult prea mare fata e un 2wd. Mai am ceva timp de gandire. La fel ca intr-un caz povestit anterior, probabil ca o sa iau masina care va fi pe stoc la dealer. Sau, daca nu e nimic disponibil, un outlander second hand (am si vazut vreo 2 masini) si cu asta-basta.
Juste remarcile despre 4x4. Acum am un passat 4x4... Insa diferenta de bani e mult prea mare fata e un 2wd. Mai am ceva timp de gandire. La fel ca intr-un caz povestit anterior, probabil ca o sa iau masina care va fi pe stoc la dealer. Sau, daca nu e nimic disponibil, un outlander second hand (am si vazut vreo 2 masini) si cu asta-basta.
eh... am reusit in sfarsit sa imi fac timp sa postez despre calatoria Cluj-Sinaia in Qashqai.
Prima impresie - arata bine.
Ma urc in el... in fata ai loc berechet....In spate e mai slabut la spatiu mai ales daca soferul e o persoana mai mare.
Locul pe bancheta din spate daca ai in fata o persoana mare care trebuie sa stea comod cand conduce e mic.
Nu stai inghesuit dar nici comod ca si pasager pe banca din spate.
Bancheta spate desi pare comoda la un drum de cateva ore nu se dovedeste a fi chiar asa. Unghiul dintre bancheta si spatarul acesteia este unul intre 90-100 grade ochimetric si la drum lung... cel putin pe mine m-a durut spatele. La lancerul meu nu. deci plus pt mitsu ASX daca bancheta e la fel ca si la lancer.
Ca si tinuta de drum e ok. Stabila in curbe, jantele de 17" cu balon la cauciuc de 60 sunt perfecte ca sa spun asa... nu prea simti gropile. Insa mi se pare ceva cam lenesa.
Prima impresie - arata bine.
Ma urc in el... in fata ai loc berechet....In spate e mai slabut la spatiu mai ales daca soferul e o persoana mai mare.
Locul pe bancheta din spate daca ai in fata o persoana mare care trebuie sa stea comod cand conduce e mic.
Nu stai inghesuit dar nici comod ca si pasager pe banca din spate.
Bancheta spate desi pare comoda la un drum de cateva ore nu se dovedeste a fi chiar asa. Unghiul dintre bancheta si spatarul acesteia este unul intre 90-100 grade ochimetric si la drum lung... cel putin pe mine m-a durut spatele. La lancerul meu nu. deci plus pt mitsu ASX daca bancheta e la fel ca si la lancer.
Ca si tinuta de drum e ok. Stabila in curbe, jantele de 17" cu balon la cauciuc de 60 sunt perfecte ca sa spun asa... nu prea simti gropile. Insa mi se pare ceva cam lenesa.
Cand am luat ASX-ul, bineinteles ca l-am comparat cu Qashqai-ul. Insa nici nu am facut drive test cu acesta din urma. Din cate imi aduc aminte, l-am exclus din "lupta" fiindca in ciuda face-liftului (ca sa fiu sincer cand vad Qashqai acum pe sctrada imi pare mai reusit faceliftul decat mi se paruse in show-room), din cate stiu masina e cam aceiasi cu cea scoasa acum cativa ani si nu avea atatea traznai cate am la ASX. Eu am vrut o masina "in pas cu vremurile", avusesem tot masini pe final de cariera... Dar acum fiecare are prioritatile lui in alegere...
aaa... si despre 4x4... am mers acele 2-3 zile pe zapada in Bucuresti, insa cred ca mai mult am tinut-o pe 4x2. Doar la demaraj ma ajuta 4x4, altminteri iarna trecuta cu fosta masina cu tractiune doar fata si cu cauciucuri de iarna, m-am descurcat parca mai bine. La ASX nu am gasit cauciucuri de iarna decat pe la 900 lei si nu mi-am luat inca... Nu spun ca regret ca am dat banii pe 4x4, insa nici nu pot spune ca imi foloseste cu adevarat. Deocamdata .
aaa... si despre 4x4... am mers acele 2-3 zile pe zapada in Bucuresti, insa cred ca mai mult am tinut-o pe 4x2. Doar la demaraj ma ajuta 4x4, altminteri iarna trecuta cu fosta masina cu tractiune doar fata si cu cauciucuri de iarna, m-am descurcat parca mai bine. La ASX nu am gasit cauciucuri de iarna decat pe la 900 lei si nu mi-am luat inca... Nu spun ca regret ca am dat banii pe 4x4, insa nici nu pot spune ca imi foloseste cu adevarat. Deocamdata .
Ti-as recomanda sa fii foarte atent la capitolul garantie la tot ce vine din grupul Renault Nissan. Nu stiu cum este la Nissan dar la Renault spre exemplu, trenul de rulare are o garantie limitata de doar 50000 de km. E un aspect pe care vanzatorii evita sa-l faca cunoscut. La firma avem foarte multe masini Renault (Kangoo, Trafic, Clio, Megane) si aproape la toate am avut probleme cu elemente de la directie (in special la servodirectie ) la scurt timp dupa ce au trecut de acest numar de km. E adevarat, mai toate sunt fabricate in Turcia.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 36 vizitatori