Scris: Lun Ian 07, 2008 7:39 pm
Salutare,
Va propun un versus intre Astra H (eventual Sedan) si noul Lancer.
Ca si clasa, ambele sunt in clasa compacta.
Astra Sedan are o lungime de 4.58 in timp Lancer-ul are 4.57.
Ca si motorizari Lancer sta destul de slab comparativ cu Astra. In acest moment in Ro sunt aduse doar 2 motorizari (2.0 diesel 140 cp - patent VW dar facut in Japonia, si 1.5 benzina 109 CP integral Mitsubishi) conform site-ului oficial, iar din punct de vedere al optionalelor sunt cam lipsa la Mitsubishi (poti doar cumpara o varianta de echipare - disponibila functie de motorizare fara a putea adauga alt optional).
Eu m-am uitat la variata de 1.5 benzina (109 CP) versiunea de mijloc (Invite) si are cam tot ce iti trebuie. O sa incerc sa spicuiesc: (dar deja stiti mai bine )
- geamuri fata/spate electrice, oglinzi electrice
-ESP
-7 airbaguri
- volan in piele si comezi pe volan (inclusiv conexiune bluetooth)
- AC automat
-jante de aliaj (16" -> 205/60 R16) cu prindere in 5 prezoane.
- CD player cu MP3 (4 boxe insa cu 2 cai - zice dealer-ul 4 boxe + 2 tweetere - zic posesorii ) [la versiunile superioare CD MP3 cu 9 boxe Rockford Fosgate]
Ce nu are si as fi dorit sunt proiectoarele si tempomat (disponibile la versiunile superioare, sau montabile aftermarket in cazul proiectoarelor)
Ca si nivel de echipare consider ca este comparabil cu Enjoy-ul de la Astra.
Pretul la Invite este de 14697 eur fara TVA
Pretul la Enjoy Sedan (1.6 115 CP) este 13437 eur fara TVA insa se apropie vertiginos de pretul Lancer-ului Invite daca punem jante, ESP, geamuri electrice spate, Enjoy Plus.
Vitezele maxime sunt identice, la fel si demarajul 0-100 pentru cele 2 versiuni mentionate (cf specificatiilor producatorului)
Consumul combinat e mai mare la Sedan decat Lancer cu 0.2%.
De asemenea Lancer are cotiera fata/spate. Cea din spate are integrate 2 suporturi pentru bauturi. La fel in fata intre scaune este un locas pentru 2 pahare.
Spatiul in spate la Lancer este mult mai mare decat la H (in Astra Sedan nu m-am urcat ).
Designul exterior este mult mai interesant, dupa parerea mea, la Lancer decat la Sedan. Design-ul interior al consolei centrale este destul de slab fata de Astra. Materialele de la interior mi s-au parut putin mai slabe decat la Astra H
O chestie foarte tare: Lancer-ul are bara de rigidizare (parca asa se cheama :oops: ) in fata (la versiunile superioare) -> o bara de metal care se leaga in compartimentul motor intre amortizorul stanga si amortizorul dreapta - sper ca ati inteles la ce ma refer . De asemenea are suspensie spate multi-link -> chiar daca nu vom simti in viata de zi cu zi diferenta, este un plus.
Despre fiabilitatea masinilor japoneze nu cred ca e cazul sa mai scriu.
Costul reviziilor sunt in jur de 700 de ron si daca am inteles corect de la agentul de vanzari se face la 1 an sau 20000 km!
Nu am condus inca New Lancer insa am 22000 km cu Astra si sunt interesat de achizitia noului Lancer. Masina se comporta bine la o utilizare normala spre sportiva. Din punct de vedere fiabilitate insa... sa spunem doar ca masinile nemtesti nu mai sunt ce erau...
Asadar "ostilitatile" sunt deschise, va invit sa dezbatem
Va propun un versus intre Astra H (eventual Sedan) si noul Lancer.
Ca si clasa, ambele sunt in clasa compacta.
Astra Sedan are o lungime de 4.58 in timp Lancer-ul are 4.57.
Ca si motorizari Lancer sta destul de slab comparativ cu Astra. In acest moment in Ro sunt aduse doar 2 motorizari (2.0 diesel 140 cp - patent VW dar facut in Japonia, si 1.5 benzina 109 CP integral Mitsubishi) conform site-ului oficial, iar din punct de vedere al optionalelor sunt cam lipsa la Mitsubishi (poti doar cumpara o varianta de echipare - disponibila functie de motorizare fara a putea adauga alt optional).
Eu m-am uitat la variata de 1.5 benzina (109 CP) versiunea de mijloc (Invite) si are cam tot ce iti trebuie. O sa incerc sa spicuiesc: (dar deja stiti mai bine )
- geamuri fata/spate electrice, oglinzi electrice
-ESP
-7 airbaguri
- volan in piele si comezi pe volan (inclusiv conexiune bluetooth)
- AC automat
-jante de aliaj (16" -> 205/60 R16) cu prindere in 5 prezoane.
- CD player cu MP3 (4 boxe insa cu 2 cai - zice dealer-ul 4 boxe + 2 tweetere - zic posesorii ) [la versiunile superioare CD MP3 cu 9 boxe Rockford Fosgate]
Ce nu are si as fi dorit sunt proiectoarele si tempomat (disponibile la versiunile superioare, sau montabile aftermarket in cazul proiectoarelor)
Ca si nivel de echipare consider ca este comparabil cu Enjoy-ul de la Astra.
Pretul la Invite este de 14697 eur fara TVA
Pretul la Enjoy Sedan (1.6 115 CP) este 13437 eur fara TVA insa se apropie vertiginos de pretul Lancer-ului Invite daca punem jante, ESP, geamuri electrice spate, Enjoy Plus.
Vitezele maxime sunt identice, la fel si demarajul 0-100 pentru cele 2 versiuni mentionate (cf specificatiilor producatorului)
Consumul combinat e mai mare la Sedan decat Lancer cu 0.2%.
De asemenea Lancer are cotiera fata/spate. Cea din spate are integrate 2 suporturi pentru bauturi. La fel in fata intre scaune este un locas pentru 2 pahare.
Spatiul in spate la Lancer este mult mai mare decat la H (in Astra Sedan nu m-am urcat ).
Designul exterior este mult mai interesant, dupa parerea mea, la Lancer decat la Sedan. Design-ul interior al consolei centrale este destul de slab fata de Astra. Materialele de la interior mi s-au parut putin mai slabe decat la Astra H
O chestie foarte tare: Lancer-ul are bara de rigidizare (parca asa se cheama :oops: ) in fata (la versiunile superioare) -> o bara de metal care se leaga in compartimentul motor intre amortizorul stanga si amortizorul dreapta - sper ca ati inteles la ce ma refer . De asemenea are suspensie spate multi-link -> chiar daca nu vom simti in viata de zi cu zi diferenta, este un plus.
Despre fiabilitatea masinilor japoneze nu cred ca e cazul sa mai scriu.
Costul reviziilor sunt in jur de 700 de ron si daca am inteles corect de la agentul de vanzari se face la 1 an sau 20000 km!
Nu am condus inca New Lancer insa am 22000 km cu Astra si sunt interesat de achizitia noului Lancer. Masina se comporta bine la o utilizare normala spre sportiva. Din punct de vedere fiabilitate insa... sa spunem doar ca masinile nemtesti nu mai sunt ce erau...
Asadar "ostilitatile" sunt deschise, va invit sa dezbatem