L200 Vs Isuzu Dmax

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
alexandrub
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 14, 2016 4:17 pm

Mesaj de alexandrub » Joi Noi 10, 2016 4:01 pm

Ma intereseaza partea cu "Isuzu sunt specialisti mai ales pe motoare ." vs motorul de pe L200 . Tractiune superioara, te referi la 4x4 permanent? De fapt cel mai mult as vrea o parere de la actualii posesori legata de fiabilitate si cat este de practica. Intre timp m-am urcat si in D-Max, echiparea de top si nu mai sunt asa convins ca interiorul este sub interiorul L200. Oricum astept pana in februarie-martie, sa apara si noul model Isuzu si atunci voi lua decizia.

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Joi Noi 17, 2016 3:05 pm

Mitsubishi sunt singurii care folosesc difential central blocabil la dotari standard . Sistemul Super select 4WD II ofera 4 pozitii la selectorul 4x4 . Ai 2L , 4H , 4HLc si 4LLc.
Pe 4H ai distribuitia fixa 60% spate si 40% fata cu vascocuplaj fara diferential central blocat . Pe 4HLc ai tracţiune integrală cu distribuţie constantă a forţei de tracţiune (diferenţial central blocat)
Pe 4LLc ai Tracţiune integrală cu distribuţie constantă a forţei de tracţiune, trepte scurte (diferenţial central blocat).
Deasemenea noul sistem permite si blocarea diferentialului spate automat cand e nevoie .
Sistemul de control al tractiunii te ajuata suplimentar . Practic daca ai nevoie de putere pe o roata la Mitsu o ai sigur . Daca ai doua roti suspendate masina pleaca pe 4HLc .
Vascocuplajul este folosit mai ales de SUV Mitsu foloseste VCU de mult incepind cu gradul de echipare Intense . Daca ai easy select nu ai vascocuplaj .
Deasemenea la mici diferente intre circumferinta la cauciucuri te ajuta sa elimini vibratiile aparute daca mergi cu 4 x4 la viteza mai mare .
Nici un alt truck nu are sistemul asta . Isuzu este producator de motoare in principiu fiind proprietate General Motors . Furnizeaza si motoare diesel pt Opel care tine tot de GM si pt alte firme.
Nu pot spune ca nu au experienta in truck insa Mitsubishi este peste Isuzu la SUV si SUT cum sunt considerate acum toata gama. L200 SUT sport utility truck.
Singura care e mai apropiata ca performante la sistemul de tractiune ar fi Amarok . Acolo insa trebuie sa ceri dif central blocabil .
Apoi trebuie sa te gandesti si la piese si accesorii . Daca doresti sa-ti iei ceva o sa te coste mai mult la Isuzu . L200 gen 3 si 4 s-au vandut peste 2000000 de masini la Isuzu nu cred asa ceva .
Aftermarket-ul e foarte bine reprezentat la L200 . Vizavi de cai putere . Motorul din ce am testat pina acum desi are doar 154 CP mi se pare mult mai nervos decat cel vechi de Nissan Navara care
avea 174 CP . Reprizele de acceleratie sunt mult mai rapide . Singurul avantaj din cate stiu la Isuzu ar fi turbina dubla (twin) . Insa repet actualul L200 Intense cu motor de 154 CP e mai sprinten decat navara 2015
cu motor de 174 CP . Distributia variabila isi spune cuvantul . Personal din experienta altor colegi care au avut Mazda si Isuzu la aceste masini au aparut probleme dupa 150000 km . Multa zdranganeala piese pe suspensie cazute .
Din cate vad te intereseaza sa fie ok si interiorul asta inseamna ca te intereseaza si comportamentul in oras unde fiind masina cu ampatamentul cel mai mic e cea mai recomandata.
Nu iti recomand cutia automata sigur consuma mai mult .
Legat de fiabilitate modelul din 2000 l-am avut pina la 460000 km si masina mergea foarte bine nu consuma ulei motorul n-am avut probleme de transmisie .
Modelul din 2006 are 240000 km e la vanzare si la noi pe Mitsu.ro si merge excelent . Singurele 'CHESTII" schimbate sunt pivotii superiori la 175000 km odata cu biletele de la bara stabilizatoare.
nu are joc in caseta de directie desi am mers 100000km cu 245/75/16 adica mai mari anvelope decat cele recomandate.
Si garantia cred e un ATU 5 ani garantie sau 150000km .
Daca mai vrei informatii suplimetare iti stau la dispozitie.

Avatar utilizator
alexandrub
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 14, 2016 4:17 pm

Mesaj de alexandrub » Lun Noi 21, 2016 11:54 am

Salut, multumesc de precizari. Ca si forta a motoarelor nu am simtit diferente intre Dmax si L200. Mi s-a parut mai rafinat L200, dar pana acum l-am comparat cu generatia veche Dmax. Astept in februarie test drive-ul cu noul Dmax. La Salonul Auto am comparat ambele modele versiunea de top si mi se par mai de calitate materialele interioare la Isuzu si inclusiv pare mai agresiv Dmax-ul. O sa mai caut niste vs in offroad si astept sa vad noul motor 1.9 cum se comporta

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Mar Noi 22, 2016 8:15 pm

Asta e cumva noul dimax?

[attachment=23777:isuzu.jpg]

Mai in gluma, mai in serios eu zic sa te uiti si in curtea celor mai critici utilizatori de masini de tipul ăstora: australienii.

Eu la prima cautare am gasit asta: http://www.caradvice.com.au/358452/mits ... on-review/

Inclin sa-i cred pe australo-pitici in evaluari/comparatiile celor doua modele.
Fişiere ataşate
isuzu.jpg
isuzu.jpg (1.59 MiB) Vizualizat de 7221 ori

Avatar utilizator
alexandrub
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 14, 2016 4:17 pm

Mesaj de alexandrub » Vin Noi 25, 2016 11:57 am

Pai la ce aspecte-s relevante pt piata europeana, cabin space egalitate, technology 6,5 L200 vs 7 Dmax, ride egalitate. Motorul nu e relevant aici fiindca in Australia sunt alte motorizari si la fel si pretul e diferit, in Romania e mai ieftin Isuzu, iar modelul testat e vechiul Isuzu vs noul L200 . Bine, din ce am vazut, modelul 2017 e mai mult un facelift, dar ma gandesc ca poate mai pluseaza la Technology si eventual la ride & handling
Fişiere ataşate
dmaxvsl200.jpg
dmaxvsl200.jpg (123.27 KiB) Vizualizat de 7216 ori

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Mie Noi 30, 2016 7:57 pm

Technology se refera la multimedia nu la tehnologia masinii . Probabil se conecteaza mai usor pe bluetooth sau are digital broadcast ca iau dat o jumatate de punct in plus .
TE astepti la ride & handling un plus ? Pai de unde ,inca Isuzu e cu ampatament mai mare adica in oras esti dezavantajat , greutate mai mare la Isuzu , sistemul de suspensii identic . Pe undeva sunt aproape egale . Nu stiu cu pretul ce concluzii ai tras tu .
Pe mine m-a costat 27350 EU L200 Intense motor euro 6 . Adaugi 1450 EU rabla si ajungi la pretul meu . 28750 EU Intense .
Eu am vazut pretul Isuzu euro 5 peste cel L200 si cu cateva dotari mai slabe. Si L200 e euro 6 adica e mai scump din prima .
In evaluari nimeni nu zice nimic de fiabilitate . L200 nu face rabat la calitate . Cred din ce am povestit e suficient .
Cand o sa apara modelul nou la Isuzu pretul o sa fie mai mare pt ca e nou modelul .
Cred ca consumabilele sunt un dezavantaj pt Isuzu . Piata aftermarket mai slaba accesorii mai scumpe vorbesc de offroad.
Sunt puncte care in Australia nu prea le analizeaza. Dupa criterii comerciale si motoare peste 3 litri l200 e undeva pe pozitia 5 .
Isuzu nu intra acolo . In fata sunt Ford Ranger, Amarok , Toyota si Navara . Daca insa te duci pe utilizare , 4x4 si fiabilitate L200 e in primele trei in medie.
Nu am vazut nici un clasament in care Isuzu a fie pe acolo.
Deci singurul tau argument real e pretul . Chiar si la motor nu am inteles ce ai simtit . L200 in cursa tip dragster iese prima cu un timp de 10.4 sec/100km pe ora
A doua e Amarok-ul. Sincer nu stiu ce ai facut la drive test . Eu am mers pina la 120 km/ora si am iesit 4x4 pe un deal neamenajat pina am ramas pe doua roti unde sistemul Mitsu SS4 WD II si-a spus cuvantul .







Avatar utilizator
alexandrub
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 14, 2016 4:17 pm

Mesaj de alexandrub » Vin Dec 02, 2016 6:49 pm

Daca tot ai deschis subiectul cu bluetooth, e mizer sistemul de la L200 doar cu comanda vocala, dar se poate trece peste. Faptul ca L200 este ai mic, nu inseamna neaparat un ride mai bun. Da, avantajul poate fi in oras, in aglomeratie, dar la drum intins asta nu e criteriu de ride&handing. Legat de pret, la noua varianta, care va fi euro 6, cu 29.000 o iau full option. Legat de fiabilitate si calitate, nu cred ca face nici L200 nici Dmax vreun rabat la calitate. In general ce am cautat pe net, despre Dmax n-am gasit nimic negativ, cum nici despre L200, in afara de faza cu planetarele. Despre offroad, garda la sol cea mai mica (cat un Duster) poate fi un dezavantaj si la fel lipsa scutului metalic pe toata suprafata masinii. De motoare peste 3 L nu ma intereseaza din simplul fapt ca bugetul meu este de max 30.000. Accesorii aftermarket ( inchidere bena, ma intereseaza in mod special ) se gasesc la fel ca la L200, doar reteaua de service este subtire. Masina n-o vreau pentruu curse tip dragster ci ma intereseaza mai mult reprizele, daca vreau sa fac o depasire si cum am zis mai devreme, n-am vazut diferenta. O sa caut date oficiale cu timpii 0-100 si revin . Overall ambele masini sunt grozave, cu plusurile si minusurile lor, eu inca incerc sa ma decid care-i cea mai buna varianta pt mine

Avatar utilizator
alexandrub
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 14, 2016 4:17 pm

Mesaj de alexandrub » Vin Dec 02, 2016 7:21 pm

Cum am promis, revin cu timpii 0-100
[attachment=23786:l200_0_100.png]
14 sec L200 si 12,2 Dmax
http://0-100.hotnews.ro/2012/12/06/in-g ... u-d-max/2/

Cautand timpii L200 am dat si peste asta http://0-100.hotnews.ro/2016/11/15/pest ... ag-urilor/

Timpii la Dmax sunt pentru motorul 2,5 pentru cel nou de 1,9 n-am gasit .

Oricum, in februarie cum apare sigur ma voi decide, in functie de cum se va misca motorizarea mica de 1,9 .
Fişiere ataşate
l200_0_100.png
l200_0_100.png (307.34 KiB) Vizualizat de 7215 ori

Avatar utilizator
alexandrub
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 14, 2016 4:17 pm

Mesaj de alexandrub » Sâm Dec 03, 2016 7:28 pm

Am gasit pe turatii.ro acest articol http://www.turatii.ro/2015/12/11/mitsub ... 4-intense/ in care 0-100 este de 10,4 secunde, asa ca-mi fac mea culpa pentru postarea anteriara cu timpii

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Dum Dec 11, 2016 7:48 pm

Problema alegerii e a ta . Eu personal am ales L200 . Garda la sol o maresti din cauciucuri cu 2 cm . In loc 245/70/16 pui 245/75/16 . Unghiul de degajare e mic din cauza ca ai ampatamentul mai mic . Pe mine personal nu m-a deranjat niciodata. Unghiul de atac e 30 grade cred cel mai mare din gama . Problema e sistemul de tractiune net inferior la Isuzu . Ti-am spus de accelerare ca are 10.4 sec . Si L200 din 2000 avea 12.5 la 100km/ora si avea 100CP .
Legat de motor nu iti recomand motoarele mici de la Isuzu . Astfel de motoare sunt si pe Opel si toate cu cilindree mica au avut in timp probleme cu turbinele peste 200000km . Feedback-uri cu Dmax nici nu prea ai deoarece sunt foarte putine in Romania . Pe o masina de 2 tone nu pui un motor de 2000 cmc .
Am mers si cu Opel Antara si ala are motor totusi de 2200cm pt 184 CP . Consumul a fost mare pe ruta Iasi Sibiu Iasi 9.2 cauciucuri LT 4 oameni .
Cu L200 cam acelasi traseu Iasi Tg Mures Iasi L200 nou 7.8 l doi oameni masina mai mare in greutate . Sincer GM are unele motoare bune pe mine nu ma impresionat deloc comportamentul pe sosea in Opel Antara in conditiile in care eram pe un SUV .
Deci tine minte in special ca iti o masina de fapt americana nu japoneza . Ceva traditie pe 4x4 are Suzuki de fapt tot proprietate GM cu mai multa traditie dar fara pickup-uri. Din cate stiu Isuzu nu a castigat niciodata Dakar-ul . Asta vizavi de fiabilitate . Pentru mine a fost esential asta fiind a doua masina sa aleg intre Mitsu si Toyota , in nici un caz Isuzu . A mai intrat in calcul nissan insa cu fiabilitatea stau prost insa cu motoare foarte bune . Compromisul a fost pret calitate si eu nu m-am indreptat spre o marca fara multa experienta si fara un bacground solid .


Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori