Achizitie Masina Sh - 15.000 Euro Lancer Vs....

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
fenom
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Vin Mar 16, 2012 1:45 pm

Mesaj de fenom » Vin Iun 29, 2012 1:07 pm

QUOTE (arsenal17 @ Feb 21 2012, 08:15 PM) Am si eu colegi care ma bat la cap ca in banii astia, 15 k sa iau un seria 5 sau un audi a6. Eu nu sunt de acord; masinile alea au lejer peste 100k km, pot lua un Accord cl7 sse, un lancer... pe benzina mitsu instyle 1.8 benzina si 2.0 accord executive/ sse. Acuma, ce-oi gasi. Prima pt mine e Accord; totusi as vrea sa raman aici pe forum, nu ma impac asa de bine cu cei de pe hondafan ca si cu voi... toti mi-ati sarit in ajutor si m-ati sfatuit f bine , dincolo am fost luat la misto de un domn caruia am preferat sa ii fiu indiferent si sa mi se spuna sa imi iau un EG.



Avand in vedere ca doriti sa o tineti 10 ani este destul de dificil dar , va recomand o honda accord pt ca am vazut pe foarte multe site-uri ca este o masina foarte fiabila, si ca sa dau un exemplu concret , varul meu din statele unite are una si are peste 350.000 km fara probleme ! Daca gasiti o honda care sa aiba sub 25.000 km va recomand sa o cumparati sau cel mai bine faceti un sacrificiu si cumparati una noua din tara, eventual un leasing, + tichete rabla...

Dupa parerea mea, o masina se cumpara de noua si se vinde dupa expirarea garantiei acum depinde de situatia financiara....
Desi este foarte tentant, in niciun caz sa nu cumparati o masina SH premium germana , decat daca o gasiti cu maxim 70.000 km reali si o tineti maxim 2 ani.
Eu , in acesti bani daca ar fi sa aleg cu inima si cu creierul, cu siguranta ar fi un Lancer 1.6 sau as face o mica rata pt 1.8 nou si bineinteles prin programul rabla.
Dar sigur dupa expirarea garantiei, l-as vinde.

Sunt fost posesor de A6 2.0 diesel 2006, 320d 2004. In viata mea nu voi mai cumpara o masina premium sh. ( Am bagat in ele aproximativ 9500 euro in 3 ani de folosire. Pt ca pt mine o masina premium trebuie sa functioneze perfect mereu si trebuie tratata doar cu piese originale si la cea mai minora problema eram la service, si cum nu mi-am permis sa-mi bat joc, a trebuit sa scot bani din buzunar. Si am si pierdut la bmw 9000 euro, si la audi 8000 euro la vanzare.
Urmatoarea masina premium va fi in ziua in care o sa-mi permit una la 0 km.

In prezent am un mitsubishi colt 1.5 109 an 2006 si in viitorul apropiat o sa achizitionez un Lancer nou sau noul Civic.


Asta e parerea mea.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Vin Iul 06, 2012 10:56 am

Avem in firma un S 500, un E 350 CDI si un E 220 CDI, modelele actuale. Toate trei masinile au fost achizitionate SH din Germania, S-ul cu 20k km, E 350 cu 70k km si E 220 cu 50k km. Am avut inainte si E-ul model anterior achizitionat la 70k km si pe care l-am vandut la 280k km. Ca probleme la E-ul vechi pe la 250k km am schimbat turbina ca era tocita, la S s-a stricat Vebasto si a avut la un moment dat niste dopuri la motor sarite. In rest, s-au schimbat doar consumabilele. Dupa aceste exemple, Mercedes este pentru mine un exemplu de fiabilitate. Repet, sunt masini luate din Germania si nu din tara. La Mercedes se poate prelungi garantia la un pret pana in 2000 ron pe an, pana intr-un anumit numar de km. La BMW poti lua o masina SH cu optiunea accea cu garantie 5 ani, daca o iei cu 2 ani vechime, mai ai 3 ani garantie. Eu asa am de gand sa imi achizitionez urmatoarea masina. Prefer un SH dar cu garantie.

Avatar utilizator
mircanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 12, 2011 9:20 pm

Mesaj de mircanu » Vin Iul 06, 2012 8:32 pm

Asa cum zici tu e ideal. SH cu km putini (aici as mentiona sa nu fie mai mult de 50k km) si garantie pe deasupra.
insa, cand nu stii de la cine iei masina (cum a fost intretinuta) si cumperi un SH de lux cu multi km, risti f mult. risiti ptr ca normal sa cada una-alta dupa atata rulaj si atunci cand va cadea, o sa fie scumpa reparatia ptr ca e marca de lux.

@2dor
de curiozitate cat a costat turbina aia cu tot cu manopera?
la fel si Vebasto.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mie Iul 11, 2012 6:37 pm

Vebasto nu l-am facut ca nu merita, sa vedem ca e posibil sa iasa ieftin cu ajutorul celor de la Mercedes Germania.

Turbina parca a fost 60 milioane, nu mai tin minte. Stiu doar ca a fost noua si luata la un super pret spre deosebire de reprezentanta. Dar tinand cont ca masina din 2007 si pana anul trecut a batut drumurile tarii si chiar si din afara si s-au facut 200k km cu ea in anii astia, pot spune ca merita cu varf si indesat. Si atentie ca masina mergea bine in continuare, nu era musai sa se schimbe turbina. Masina a fost dusa la verificat pentru ca ocazional cand ii dadeai talpa de pe loc, dadea in nas, in depasiri niciodata nu a facut.

A, apropo, revizie full la E 350 CDI 4Matic, 1600 ron? Eu spun ca pretul e imbatabil pentru o marca premium. Revizie facuta la Autoklass Vitan.

S-au schimbat urmatoarele: filtru polen, filtru ulei, filtru aer dreapta, filtru aer stanga, filtru combustibil, ulei motor 5w30 si manopera. Am inteles ca e nu stiu ce promotie pe perioada verii.

Avatar utilizator
fanto
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 28, 2012 5:24 pm

Mesaj de fanto » Lun Oct 15, 2012 1:57 am

Pentru 2.0 Di-D, eu sunt multumit de el, consum acceptabil, nu am reusit sa il fac pe cel din carte, cel mai mic consum fiind 5.7, cam dormeam la volan, standard il tin undeva intre 6.3/7.5, max 9.3 la drum lung alergata bine cam cu 190 km/h, btw intre localitati sub 120 nu o las, viteza medie undeva la 140. Un schimb de filtre aer,ulei,motorina si ulei(Castrol pompe-duze 200 Ron 4/5 L nu mai tin minte exact) cam 360 ron. Piesele sunt acceptabile chiar ieftine, ce nu este pe original. Masina e luata sh pe data de 30.09.2011 cu 74000 km la bord, adaugati cam 8000 km, la 9000E. Inmatriculare, asigurare RCA, schimb distributie,transmisie,toate filtrele si uleiurile plus amortizoare si o bieleta de directie(a iesit cu tot cu amortizor datorita ruginei) a ajuns cam la 10000E. Eu am mers pe Invite, nu suport tapiteria din piele. Oricum daca te hotarasti pe mitsu o sa vezi destule capete intoarse pe strada.

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Lun Oct 15, 2012 7:43 pm

Salut.


2.0 DID 140CP este o masina frumoasa, puternica , sigura si fiabila. Cine mai gaseste masina si o doreste, sa o cumpere fara probleme. Nu se compara cu nemtestile. Mult mai buna, mai stabila in curbe si in caz de accident cu un stalp de beton gros nu patesti nimik.

Masina echipata cu Ulei Motul si cu motorina Alto 55 cea mai scumpa de la Rompetrol este o mica fiara. Fuge masina de nu ai aer.

La vechea masina asa aveam si eram SUPER MULTUMIT. Mi a parut rau ca nu se mai fabrica....

Avatar utilizator
viltvlad
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 07, 2012 7:13 pm

Mesaj de viltvlad » Sâm Ian 26, 2013 1:02 pm

Uita-te la Bmw X3 2.0d 177cp, sa vezi ce performante are. 0-100km/h- 8.9. Consumul este foarte bun

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori