Renault Megane RS F1 Team vs. Mitsu Lancer 1.8 / 2.0 Instyle

Versus intre modelele Mitsubishi si modelele altor marci.
Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Lun Mar 17, 2008 6:07 pm

Renault Megane RS F1 Team

Engine
Engine F4R774 Straight 4
Engine Location Front , transversely mounted
Configuration cast-iron block, aluminum alloy head
Displacement 1.998 liter / 121.9 cu in
Bore / Stroke 82.7 mm (3.3 in) / 93.0 mm (3.7 in)
Compression ratio 9.0:1
Valvetrain 4 valves / cylinder, DOHC
Fuel feed Multi Point Fuel injection
Aspiration Turbo
Drivetrain
Chassis/body unitary steel
Front suspension McPherson struts, lower wishbones, anti-roll bar
Steering rack-and-pinion, electric power assistance
Brakes vented discs, all-round, ABS
Gearbox 6 speed Manual
Drive Front wheel drive
Dimensions
Weight 1355 kilo / 2987.3 lbs
Length / Width / Height 4228 mm (166.5 in) / 1777 mm (70 in) / 1437 mm (56.6 in)
Wheelbase / Track (fr/r) 2625 mm (103.3 in) / 1517 mm (59.7 in) / 1521 mm (59.9 in)
Performance figures
Power 230 bhp / 172 KW @ 5500 rpm
Torque 310 Nm / 229 ft lbs @ 3000 rpm
BHP/Liter 115 bhp / liter
Power to weight ratio 0.17 bhp / kg
0-60 mph Acceleration 6.4 s

DOTARI:

Diferential cu lunecare limitata (LSD - Limited Slip Differential)
A.B.S. cu repartitor electronic de franare E.B.V.
Control dinamic al traiectoriei E.S.P. + sistem antipatinaj A.S.R. + control al subvirarii C.S.V.
Aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei franari de urgenta
Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager (cu posibilitatea de deconectare manuala a airbag-ului pasager)
Airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate
Centuri fata in 3 puncte, cu reglare pe inaltime, pretensionare si limitator de efort
Centuri laterale spate in 3 puncte, cu pretensionare si limitator de efort
Centura centrala spate in 3 puncte
Imobilizator electronic codat
C.A.R. (Inchiderea automata a usilor, portbagajului si a trapei pentru carburant la demaraj)
Directie asistata electric variabila
Inchidere centralizata si demaraj cu card
Aer conditionat cu reglare automata
Volan reglabil pe inaltime si in profunzime
Computer de bord cu 6 functii: distanta parcursa, viteza medie, autonomia de carburant, consum total/mediu/instantaneu
Semnal sonor pentru uitarea stingerii farurilor, centurii de siguranta, nivelul minim de carburant, alerte rosii
Proiectoare de ceata
Senzor de lumina si de ploaie
Stergator luneta cu activare automata la mersul cu spatele
Faruri cu sistem de spalare
Functia "Follow me home"
Radio CD 4x15W cu MP3 si satelit de comanda la volan
Geamuri electrice fata cu impuls
Geamuri si parbriz cu tenta
Oglinzi retrovizoare electrice si degivrante, de culoare "antracit"
Tempomat si limitator de viteza
Sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locul pasagerului din fata si cele laterale spate
Trapa pentru carburant cu deschidere integrata
Kit fumatori (scrumiera mobila si bricheta)
Cotiera spate
Trape sub locurile din fata
Tapiterie mixta cu piele "Dynamica" de culoare carbon
Sasiu sport
Scaune fata tip sport "Recaro"
Stripping Renault F1 TEAM
Kit aluminiu ( Pedale si spatiul din stanga imbracate in aluminiu)
4 jante din aluminiu sport "Antracit" 18"

Pret cu Xenon, vopsea metalizata specifica F1 TEAM Galben SIRIUS si Renault Garantie Plus 24 luni - 20929 Euro fara TVA

Vopseaua este 1345 euro deci se poate renunta la ea.



La Mitsubishi situatia sta astfel:

2.0 DI-D 140 CP - Instyle A04 - 21000 euro fara TVA
1.8 CVT 143 CP - Instyle A07 - 21134 euro fara TVA
Vopseaua metalizata este 320 euro fara TVA.


Motor 1.8 CVT
Tip DOHC
Numar cilindri 4L
Numar supape 16 valve MIVEC
Capacitate cilindrica 1.798
Combustibil Benzina fara plumb
Consum L/100 km
- extraurban 6,2
- urban 10,9
- mixt 7,9
Transmisie CVT – Automata cu variatie continua INVECS III cu 6+1 viteze
Performante 1.8 CVT
Putere maxima KW (CP) 105 (143) / 6000 rot / min
Cuplu maxim 178 Nm / 4250 rot / min
Viteza maxima km / h 192 km / h
Acceleratie 0-100 km/h 11,2 s
Dimensiuni 1.8 CVT
Dimensiuni L x l x h 4570 x 1760 x 1490 mm
Caroserie Sedan, 4 usi – 5 locuri


Motor 2.0 DI-D
Tip DOHC
Numar cilindri 4L
Numar supape 16 valve DIESEL
Capacitate cilindrica 1968
Combustibil Motorina
Consum L/100 km
- extraurban 5,1
- urban 8,3
- mixt 6,3
Transmisie Manuala cu 6+1 trepte
Performante 2.0 DI-D
Putere maxima KW (CP) 103 (140) / 4000 rot/min
Cuplu maxim 310 Nm / 1750 rot/min
Viteza maxima km / h 207
Acceleratie 0-100 km/h 9,7 s
Dimensiuni 2.0 DI-D
Dimensiuni L x l x h 4570 x 1760 x 1490 mm
Caroserie Sedan, 4 usi

DOTARI:

Aer conditionat automat
Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager / Airbag genunchi pentru sofer
Airbag-uri laterale si airbag-uri de tip cortina pentru sofer si pasager
ASC si TCL sistem de control al stabilitatii si tractiunii
Bancheta cu spatar rabatabil 60:40 / cotiera centrala cu suport pentru pahare
Bare de protectie fata/spate in culoarea caroseriei
Centuri de siguranta cu 3 puncte de ancorare fata (pretensionate) / spate
Computer de bord cu display central multifuntional
Cotiera centrala fata cu spatiu depozitare
Cruise control
Faruri cu Xenon cu reglare automata pe inaltime si autoadaptive la directia de mers
Finisaj cu textura sport pentru panoul de bord
Geamuri fata/spate actionate electric cu comanda de la sofer
Grila radiator cromata
Imobilizator electronic
Inchidere centralizata cu sistem de operare fara cheie
Jante aliaj usor 18 x 7,0 cu pneuri 215/45R18
Lampa ceata spate cu functie de stingere automata
Lampa stop centrala pe luneta
Levier cutie de viteze si levier frana de parcare imbracate in piele (doar varianta M/T)
Manere exterioare usi vopsite in culoarea caroseriei
Manere interioare usi cromate
Oglinzi exterioare incalzite si reglabile electric, in culoarea caroseriei
Ornamete cromate la orificiile de ventilatie
Placute de frana de tip sport (AMS)
Proiectoare de ceata
Scaun sofer si volan reglabile pe inaltime
Scaune cu tapiterie din piele cu incalzire pentru locurile din fata
Servodirectie
Sistem de autoaprindere a farurilor si sezor de ploaie
Sistem de franare cu ABS (Anti-Lock Braking System) si EBD (Electronic Brake-force Distribution)
Sistem de navigatie cu HDD si display LCD color / sistem audio Rockford Fosgate Integrat cu 9 difuzoare
Sistem hands-free cu bluetooth
Tetiere fata si spate reglabile pe inaltime
Torpedou cu refrigerare
Volan imbracat in piele - model cu trei spite / comenzi audio pe volan

COMPARATIA ESTE FACUTA LA NIVELUL PRETULUI CELOR 3 MODELE
Fişiere ataşate
2999_1.jpg
2999_1.jpg (26.06 KiB) Vizualizat de 6613 ori
2999_2.jpg
2999_2.jpg (25.94 KiB) Vizualizat de 6612 ori
2999_8.jpg
2999_8.jpg (33.56 KiB) Vizualizat de 6612 ori
2999_9.jpg
2999_9.jpg (32.71 KiB) Vizualizat de 6612 ori
2999_10.jpg
2999_10.jpg (27.73 KiB) Vizualizat de 6613 ori

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Mar 17, 2008 6:36 pm

Megane! :shock:

Avatar utilizator
legacyb4
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 20, 2007 12:17 am

Mesaj de legacyb4 » Lun Mar 17, 2008 11:44 pm

Pai cred ca nici nu incape discutie. Da Megane-ul cu Lancer-ul de pamant de-i sar xenoanele. Cu 230 de cp sub capota poti sa ai si geamuri cu manivela ca nu-ti mai trebuie altceva in afara de volan, pedale si schimbator. In schimb in Lancer poti sa admiri cat de frumos e ecranul ala de la navigatie cand trece Megane-ul fluierand pe langa tine. Poate chiar il vezi si pe ecran daca te chinui. Si de nervi inregistrezi si trimiti la politie :wink: .

Aa...scuze...am uitat. Renault-ul e pe benzina si consuma mult. Tedeiul e economic, ca doar de asta dau 25.000 pe masina ca sa stau cu ochii pe comp de bord sa vad "cat ia asta in oras".

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Mar 18, 2008 8:29 am

.............

Avatar utilizator
alx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 18, 2008 1:00 pm

Mesaj de alx » Mar Mar 18, 2008 8:50 am

Probabil ca preturile sunt asemanatoare. Si eu zic Megane, in special pentru ca asta e facut de Renault Sport, deci e cu totul altceva fata de Meganurile standard...

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Mar Mar 18, 2008 10:28 am

QUOTE (legacyb4)Pai cred ca nici nu incape discutie. Da Megane-ul cu Lancer-ul de pamant de-i sar xenoanele. Cu 230 de cp sub capota poti sa ai si geamuri cu manivela ca nu-ti mai trebuie altceva in afara de volan, pedale si schimbator. In schimb in Lancer poti sa admiri cat de frumos e ecranul ala de la navigatie cand trece Megane-ul fluierand pe langa tine. Poate chiar il vezi si pe ecran daca te chinui. Si de nervi inregistrezi si trimiti la politie :wink: .

Aa...scuze...am uitat. Renault-ul e pe benzina si consuma mult. Tedeiul e economic, ca doar de asta dau 25.000 pe masina ca sa stau cu ochii pe comp de bord sa vad "cat ia asta in oras".

Adicatelea tu vrei sa spui ca eu care am dat 25 mii pe masina nu ar trebui sa ma mai intereseze consumul, nu? Ti se par 25000 asa o groaza de bani de apoi vrei sa ii imbogatesti pe astia de la benzinarii? Atunci de ce nemtii isi iau dieseluri de 2000, 3000 cmc cand pot sa isi cumpere masini cu motoare turbo pe benzina? Ca sa nu se mai uite apoi cat consuma prin oras.. :roll: Poate nu vor sa treaca in fiecare zi pe la benzinarii, eu acum la 2-3 zile alimentez, nu m-as gandii cum ar fi sa fi avut benzina. Am 4500km in o luna jumate, plec cu masina zilnic la servici si apoi cu alte treburi prin oras.

Ah la performante, e clar ca e meganeul peste, dar asta nu inseamna ca toti care iau lancerul diesel in loc de megane rs sunt prosti ca au facut alegerea asta. :roll:

EDITAT DE MODERATOR - Am sters offtopicul si incercarea de a agita spiritele


Sunt de acord cu coobra, cele 2 masini nu se pot compara pentru ca cine vrea ceva economic si dotat va cumpara lancerul, cine vrea performanta si nu-l intereseaza consumul si dotari gen navi and stuff va cumpara megane.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mar Mar 18, 2008 10:55 am

Pai in primul rand Lancer se vrea cu tente sport la banii astia, tocmai de aceea am pus si modelul 1.8 in comparatie. Consumul dat de producator la Megane in ciclu urban, este 11.5 l/100 km, iar un posesor spunea ca pe aglomeratie in Bucuresti consuma 16 l/100km, nu mi se pare mult.

Oricum pentru cei care se vaita de consum exista Renault Megane RS DCI, cu motor de 2.0 diesel si 175 CP, cuplu 360 Nm, ajunge de la 0-100 km/h in 8,3 secunde si consuma mediu 6,5 l/100 km. Pacat ca nu se aduce la noi masinuta asta ca avea succes.

Si repet COMPARATIA AM FACUT-O LA NIVELUL PRETULUI

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Mar 18, 2008 12:02 pm

Din punct de vedere tehnic/performante, comparatia e cel putin amuzanta, insa justificata pe undeva...

Megane RS este o masina full sport la un pret foarte corect...
Cu spatele ala ciudat am eu ce am dar in rest e criminala...si nu e singura care la banii astia ofera performante deosebite... :wink:

Noul Lancer este o masina cu valente sportive datorita catorva elemente, sasiu, design, suspensie...si toate acestea i-a indreptatit pe baietii de la marketing sa puna anunte cu titluri mari "The new Lancer Sports Sedan" ...care pe altii i-a facut sa creada, mai ales fiind vorba de Mitsubishi...ca chiar e vorba de o masina SPORT.
Apoi au aparut motorizarile, cifrele care nici nu sunt de ras, dar nici nu rup gura targului, cel putin pana acum.
Oare in ~ 3-4 ani cat se va produce si comercializa aceasta generatie de lancer, ii vor zice tot "Lancer Sports Sedan" cand pe piata vor apare motoare din ce in ce mai performante, care deja au un raport CP/litru mai mare sau vor produce motoare noi ?
Vom vedea...
Cred ca e vorba doar de exagerare si dezinformare din partea unor oficiali care folosindu-se de atuurile acestei marci, rezultate in competitii mai vechi, asemanarea izbitoare cu EVO si altele...dau nastere la niste contradictii, atat din punct de vedere tehnic daca ne referim la masina, cat si din punct de vedere al opiniilor clientilor vechi, noi sau viitori.

Ok, 1.5 benzina, 1.8 benzina, 2.0 diesel au target-ul lor si vor reprezenta baza vanzarilor.
1.8-ul il consider cel mai apropiat de ceea ce se doreste a fi lancerul, dar ar mai fi fost necesare niste motorizari, chiar si un turbo, pana in ralliart.
Vom vedea ce e si cu ralliartul acesta, cat costa si atunci vom repeta acest versus...

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Mar Mar 18, 2008 12:32 pm

Sincer, si mie mi se pare slab motorul de 1.8, ma asteptam la performante mai bune dar avand in vedere cifrele care le vad ma cam intristeaza. Din cate stiu megane rs chiar a demonstrat performante de invidiat in testele facute de top gear si 5th gear, da-ti un search pe youtube.

Apoi Cristi, totusi Rallyartul va fi pe undeva peste 30 mii de euro cu siguranta, deci undeva binisor mai sus decat meganeul, dar cred ca si performantele vor fi pe masura, numai punand in calcul tractiunea integrala si tot este ceva.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mar Mar 18, 2008 12:42 pm

Ralliart-ul ar trebui sa bata Megane-ul, dar vom vedea in teste. Oricum anul acesta iese noul Megane care va avea si el un RS. Speedy ai dreptate Megane e cel mai tare la clasa lui, cam bate tot ce misca.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi VERSUS...”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori