ambreiaj prost 2,2 ?

Planificari, discutii si poze
Avatar utilizator
cris_tian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 28, 2008 12:22 am

Mesaj de cris_tian » Vin Oct 17, 2008 12:14 am

si Invite 2.0 al meu face cam la fel. cand bagi in viteza, chiar cu ambreiajul calcat se simte un soc usor, de parca ar pleca brusc. cand e rece afara, intra mai greu in treapta 1 (spre deloc) mai ales daca treci din 2 in 1.
am uitat sa va zic ca de ceva timp merg numai in 4WD pt ca in 2WD e instabila la demaraj. imi pleaca fata aiurea mai rau decat pleca iarna pe gheata la Dacia 1100 cand batea vantul. cu 4WD e OK in Buc.

cat despre mirosul de ambreiaj ars, mi s-a intamplat cand am incercat sa urc cu spatele pe o bordura. chiar m-a zgariat pe mandrie: cam toti in zona aia erau juma pe bordura cu spatele iar eu nu am putut sa urc nici cu 4WD.
totul era nemiscat: rotile erau nemiscate proptite in bordura, motorul la relanti, ambreiajul eliberat complet si mirosind a ars. pe deasupra eu mirat ca desi totul pare OK masina nu se misca si nici motorul nu se opreste. a mirosit ambreiajul ala vreo 2 zile.
m-a pus pe ganduri si am vizitat si baietii de la service. nu au gasit nimic, dar nici nu s-a mai replicat fenomenul.

Avatar utilizator
Dan Petcu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 01, 2007 12:32 pm

Mesaj de Dan Petcu » Mie Ian 21, 2009 11:15 pm

Salutare,

aceeasi problema am avut si eu la al meu outlander 2.0 did, si dupa ce am fost la service, s-a constatat ca era volanta, care la randul ei a distrus si ambreiajul (

Avatar utilizator
cris_tian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 28, 2008 12:22 am

Mesaj de cris_tian » Dum Feb 01, 2009 4:22 pm

QUOTE (Dan Petcu @ Jan 21 2009, 11:15 PM) Salutare,

aceeasi problema am avut si eu la al meu outlander 2.0 did, si dupa ce am fost la service, s-a constatat ca era volanta, care la randul ei a distrus si ambreiajul (

cum ti-au facut reparatia? pe garantie, CASCO, contra cost (si la cat s-a ridicat)?

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Mar 04, 2009 10:14 pm

Exista in manualul de utilizare o nota, din cate tin eu minte, cu explicatii pentru situatia descrisa... se recomada ca inainte de pornire sa se faca o dubla debreiere.
Revin maine cu amanunte despre acest lucru. - adica capitol, si pagina unde scrie acest lucru.

Avatar utilizator
outlander2008
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 08, 2008 7:59 pm

Mesaj de outlander2008 » Mar Apr 21, 2009 10:24 pm

QUOTE (cris_tian @ Oct 17 2008, 12:14 AM) si Invite 2.0 al meu face cam la fel. cand bagi in viteza, chiar cu ambreiajul calcat se simte un soc usor, de parca ar pleca brusc. cand e rece afara, intra mai greu in treapta 1 (spre deloc) mai ales daca treci din 2 in 1.
am uitat sa va zic ca de ceva timp merg numai in 4WD pt ca in 2WD e instabila la demaraj. imi pleaca fata aiurea mai rau decat pleca iarna pe gheata la Dacia 1100 cand batea vantul. cu 4WD e OK in Buc.

cat despre mirosul de ambreiaj ars, mi s-a intamplat cand am incercat sa urc cu spatele pe o bordura. chiar m-a zgariat pe mandrie: cam toti in zona aia erau juma pe bordura cu spatele iar eu nu am putut sa urc nici cu 4WD.
totul era nemiscat: rotile erau nemiscate proptite in bordura, motorul la relanti, ambreiajul eliberat complet si mirosind a ars. pe deasupra eu mirat ca desi totul pare OK masina nu se misca si nici motorul nu se opreste. a mirosit ambreiajul ala vreo 2 zile.
m-a pus pe ganduri si am vizitat si baietii de la service. nu au gasit nimic, dar nici nu s-a mai replicat fenomenul.

Salutare la toata lumea suparata!

Am revenit dupa topicul pornit de ceva timp.... Am fost implicat puternic in relatia M-Car Trading si un serice din Cluj - RMB. Am reclamat problema mea on-line catre M-Car Trading si in mai putin de 24 ore am fost contactat si programat la service. Dar, sincer, nu va recomand sa lasati pe cineva din Romania sa va umble in cutie!!!!! Dupa multe drumuri aiurea la Cluj (pe banii mei) istoricul este urmatorul - prima constatare al sefului de service a fost - probleme ale cutiei la trecerea din treapta 1-2 si 2-3 .... se consemneaza ca problema. Toate bune si frumoase pana aici....insa dupa cca 1 luna si jumatate vine si programarea la reparatie.... dupa cca 1 saptamana ma intorc dupa masina....surpriza! A fost schimbat sincronul si mansonul sincron doar al treptei a treia (cea care era cea mai putin deranjabila).....din discutii neoficiale am aflat ca cei de la M-Car Trading s-au opus schimbarilor multiple la un numar mic de km!!!! RUSINICA!!!! De aici au inceput discutiile si mai aprinse.....pe timp rece sau in momentul in care masina nu este pornita cca.2-3 zile trebuie sa stau cu motorul pornit cca 5-6 minute pentru a se incalzi si fluidiza uleiul din cutie altfel ca pe vremuri la Dacia 1300 - e un chin sa schimbi 1-2 dar doar aceasta trepta ... dupa care cutia functioneaza OK. In ceea ce priveste zgomotul la ambreiaj mi s-a explicat ca n-are ce sa faca (si citind topicul cu Timisoara tind sa-l cred) deoarece este un ambreiaj cu doua mase, etc.....
Asa ca la acesta ora mi s-a refuzat orice solicitare de remediere sustinandu-se ca lantul cinematic al cutiei functioneaza OK. M-am hotarat fie sa predau leasing-ul fie daca nu reusesc sa ma adresez protectiei consumatorului sau chiar sa fac o expertiza auto si daca sunt probleme chiar sa-i dau in judecata.
Incalzirea ambreiajului....se pare ca este o problema generala....la eforturi ceva mai sustinute ale masinii incepe sa se simta mirosurile specifice....asta este.
In rest, sunt multumit de masina, consumul la 13000 km a inceput sa scada (daca nu este condusa sportiv) - am scos de Pasti chiar un consum de 7,5 %. Capacitatile off-road le-am testat deja mai mult si pentru ce am eu nevoie sunt mai mult decat multumit .... puteti incerca dealurile si rapele din zona Retezatului!
Referitor la Outlanderul de 2,0 si eu sunt de aceeasi parere.... se simte mana germana acolo chiar daca sufera motorul de cuplu. Cutia este silentioasa si trecerile dintr-o treapta in alta sunt liniare!!!!

Bafta la toata lumea cu outlander 2,2!

Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Joi Apr 23, 2009 10:56 am

QUOTE (outlander2008 @ Apr 21 2009, 09:24 PM) Salutare la toata lumea suparata!

Am revenit dupa topicul pornit de ceva timp.... Am fost implicat puternic in relatia M-Car Trading si un serice din Cluj - RMB. Am reclamat problema mea on-line catre M-Car Trading si in mai putin de 24 ore am fost contactat si programat la service. Dar, sincer, nu va recomand sa lasati pe cineva din Romania sa va umble in cutie!!!!! Dupa multe drumuri aiurea la Cluj (pe banii mei) istoricul este urmatorul - prima constatare al sefului de service a fost - probleme ale cutiei la trecerea din treapta 1-2 si 2-3 .... se consemneaza ca problema. Toate bune si frumoase pana aici....insa dupa cca 1 luna si jumatate vine si programarea la reparatie.... dupa cca 1 saptamana ma intorc dupa masina....surpriza! A fost schimbat sincronul si mansonul sincron doar al treptei a treia (cea care era cea mai putin deranjabila).....din discutii neoficiale am aflat ca cei de la M-Car Trading s-au opus schimbarilor multiple la un numar mic de km!!!! RUSINICA!!!! De aici au inceput discutiile si mai aprinse.....pe timp rece sau in momentul in care masina nu este pornita cca.2-3 zile trebuie sa stau cu motorul pornit cca 5-6 minute pentru a se incalzi si fluidiza uleiul din cutie altfel ca pe vremuri la Dacia 1300 - e un chin sa schimbi 1-2 dar doar aceasta trepta ... dupa care cutia functioneaza OK. In ceea ce priveste zgomotul la ambreiaj mi s-a explicat ca n-are ce sa faca (si citind topicul cu Timisoara tind sa-l cred) deoarece este un ambreiaj cu doua mase, etc.....
Asa ca la acesta ora mi s-a refuzat orice solicitare de remediere sustinandu-se ca lantul cinematic al cutiei functioneaza OK. M-am hotarat fie sa predau leasing-ul fie daca nu reusesc sa ma adresez protectiei consumatorului sau chiar sa fac o expertiza auto si daca sunt probleme chiar sa-i dau in judecata.
Incalzirea ambreiajului....se pare ca este o problema generala....la eforturi ceva mai sustinute ale masinii incepe sa se simta mirosurile specifice....asta este.
In rest, sunt multumit de masina, consumul la 13000 km a inceput sa scada (daca nu este condusa sportiv) - am scos de Pasti chiar un consum de 7,5 %. Capacitatile off-road le-am testat deja mai mult si pentru ce am eu nevoie sunt mai mult decat multumit .... puteti incerca dealurile si rapele din zona Retezatului!
Referitor la Outlanderul de 2,0 si eu sunt de aceeasi parere.... se simte mana germana acolo chiar daca sufera motorul de cuplu. Cutia este silentioasa si trecerile dintr-o treapta in alta sunt liniare!!!!
Bafta la toata lumea cu outlander 2,2!

Nu te lasa! Remarca ca "asa e la toate" e o minciuna gogonata. La a mea nu e asa! Eu, bat in lemn, nu am probleme de genul acesta, si o calaresc, nu gluma! Cu expertiza tehnica incearca la un service din Ungaria. Garantia este Europeana. Cauta pe net un service din Ungaria, mai aproape de granita, si contacteaza-i prin e-mail mai intai. Daca n-ai un amic care sa vorbeasca ungureste si sa te ajute, poti sa-i abordezi si in engleza. Cel putin asa am facut eu cu cei de la Debrecen. Mi-au raspuns tot in engleza. Povesteste-le pe scurt ce probleme ai, subliniaza-le ca in Romanica nu te-au rezolvat si ca te astepti ca ei (cei din Ungaria) sa fie mai priceputi - asta ca sa-i periezi si sa le gadili orgoliul un pic. Cere-le o programare pt. revizie. Vei vedea ca o vei obtine. Eu, in locul tau i-as aborda chiar pe cei din Budapesta, ca sa fiu sigur ca au ce-i mai priceputi mecanici si stocurile necesare de piese.

Iar cu remarca "se simte mana germana" nu sunt de acord. Doar motorul este german, si aici ma refer ca proiectare, conceptie. Cat priveste executia, cine stie unde -o fi fost fabricat...? Sa nu va inchipuiti ca e cumparat direct de la nemti, gata asamblat, gata de pus pe masina. Sunt o gramada de licente date pt. motorul de 2.0 tdi cu pompa duza, la cehi , la mexicani, la olandezi, etc. Iar generatorul problemelor voastre se pare ca este cutia de viteze care nu cred ca este germana. Transmisia de pe oricare Mitsu, fie el si Outlander este conceptie japoneza, cel putin asa se lauda japonezii. Asa ca nu lauda nemtii daca iti place cutia de pe 2.0.

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Joi Apr 23, 2009 2:22 pm

QUOTE (alex167 @ Apr 23 2009, 10:56 AM) Nu te lasa! Remarca ca "asa e la toate" e o minciuna gogonata. La a mea nu e asa! Eu, bat in lemn, nu am probleme de genul acesta, si o calaresc, nu gluma! Cu expertiza tehnica incearca la un service din Ungaria. Garantia este Europeana. Cauta pe net un service din Ungaria, mai aproape de granita, si contacteaza-i prin e-mail mai intai. Daca n-ai un amic care sa vorbeasca ungureste si sa te ajute, poti sa-i abordezi si in engleza. Cel putin asa am facut eu cu cei de la Debrecen. Mi-au raspuns tot in engleza. Povesteste-le pe scurt ce probleme ai, subliniaza-le ca in Romanica nu te-au rezolvat si ca te astepti ca ei (cei din Ungaria) sa fie mai priceputi - asta ca sa-i periezi si sa le gadili orgoliul un pic. Cere-le o programare pt. revizie. Vei vedea ca o vei obtine. Eu, in locul tau i-as aborda chiar pe cei din Budapesta, ca sa fiu sigur ca au ce-i mai priceputi mecanici si stocurile necesare de piese.

Iar cu remarca "se simte mana germana" nu sunt de acord. Doar motorul este german, si aici ma refer ca proiectare, conceptie. Cat priveste executia, cine stie unde -o fi fost fabricat...? Sa nu va inchipuiti ca e cumparat direct de la nemti, gata asamblat, gata de pus pe masina. Sunt o gramada de licente date pt. motorul de 2.0 tdi cu pompa duza, la cehi , la mexicani, la olandezi, etc. Iar generatorul problemelor voastre se pare ca este cutia de viteze care nu cred ca este germana. Transmisia de pe oricare Mitsu, fie el si Outlander este conceptie japoneza, cel putin asa se lauda japonezii. Asa ca nu lauda nemtii daca iti place cutia de pe 2.0.
De ce oare au disparut reprezentatii MCar de pe acest topic? De ce nu au curaj sa spuna aici ca "asa face toate"?
Foaarte frumos, trebuie sa mergem in Ungaria sa ne rezolvam problemele.
@outlander2008: iti sugerez sa-i pui sa-ti dea in scris ca "asa face toate". S-ar putea sa-si schimbe parerea. Daca nu, te duci la OPC cu hartia respectiva.

Avatar utilizator
Kahn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 01, 2008 8:54 pm

Mesaj de Kahn » Vin Apr 24, 2009 9:48 pm

QUOTE (alex167 @ Apr 23 2009, 10:56 AM) Nu te lasa! Remarca ca "asa e la toate" e o minciuna gogonata. La a mea nu e asa! Eu, bat in lemn, nu am probleme de genul acesta, si o calaresc, nu gluma! Cu expertiza tehnica incearca la un service din Ungaria... Eu, in locul tau i-as aborda chiar pe cei din Budapesta, ca sa fiu sigur ca au ce-i mai priceputi mecanici si stocurile necesare de piese.

Intr-adevar, nici eu nu am probleme cu 2.2-ul meu. E refrenul preferat al "meseriasilor" romani asta, cu "asa face toate".
Nu stiu daca merita mers pana la Budapesta, Szeged-ul e un oras bine dezvoltat (btw, in primele 500 de universitati din lume e cea din Szeged, nu cea din Budapesta; ca fapt divers, Romania nu e prezenta in acest clasament...).
Ma intreb daca pentru cei din Bucuresti si sudul tarii, nu ar fi o optiune si Bulgaria. Vad ca la servicii medicale oricum ne depasesc (de ex, multe femei prefera sa nasca la Russe), masini si firme ne inmatriculam la ei, de ce n-ar fi si service-urile auto mai bune? Oare o fi avand cineva mai multe informatii?

Avatar utilizator
andreiderme
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm

Mesaj de andreiderme » Sâm Apr 25, 2009 2:47 pm

Stati asa putin... Eu nu inteleg o chestie. De unde si pana unde "ceva german= ceva foarte bun". Eu nu inteleg conceptul asta pe care se pare ca-l au foarte multi romani. Daca respectivii (cei care au parerea asta) ar fi mai dinamici ar observa prin topurile de fiabilitate & co. faptul ca tendinta actuala e "ceva FABRICAT in Japonia = ceva bun". Bineinteles ca intotdeauna exista exceptii. Eu am cumparat motorul de 2.0 fiindca il urmaream de mult timp, este la sfarsitul carierei, deci multe din probleme sunt reglate, si va pot confirma consumul incredibil de 7.2 pe autostrada la 135 km/h constant (Buc-Paris facut de mai multe ori cu consum la pompa).

Tin sa felicit ideea cu Ungaria. Este exceptionala! Ca de altfel si ideea de a-i pune sa scrie si nu doar verbal. )

Nu ma pot abtine sa repet inca o data, nu de alta dar chiar ma enerveaza lucrul asta. Ce inseamna "lipsa de cuplu a motorului de 2.0"? Este o notiune extrem de subiectiva si depinde foarte mult de stilul de condus, priceperea soferului si asteptarile. Si eu consider ca are lipsa de cuplu comparat cu un M3, dar, pentru un stil de condus in limitele decentei si legalitatii, consider ca este suficient, mai ales daca faci o economie de 2L/100km fata de celalalt motor pe autostrada.

Avatar utilizator
Kahn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 01, 2008 8:54 pm

Mesaj de Kahn » Dum Apr 26, 2009 12:29 am

QUOTE (andreiderme @ Apr 25 2009, 02:47 PM) Nu ma pot abtine sa repet inca o data, nu de alta dar chiar ma enerveaza lucrul asta. Ce inseamna "lipsa de cuplu a motorului de 2.0"? Este o notiune extrem de subiectiva si depinde foarte mult de stilul de condus, priceperea soferului si asteptarile. Si eu consider ca are lipsa de cuplu comparat cu un M3, dar, pentru un stil de condus in limitele decentei si legalitatii, consider ca este suficient, mai ales daca faci o economie de 2L/100km fata de celalalt motor pe autostrada.

Lipsa de cuplu a motorului de 2.0 este laitmotivul majoritatii review-urilor pe care le-am citit (atat romanesti, cat si straine). Pe de alta parte, sunt de acord cu tine ca stilul de condus poate suplini aceasta "slabiciune". Daca ai un stil sportiv, poti compensa cu ceva mai multa munca cu schimbatorul de viteze (retrogradari mai frecvente); daca ai un stil linistit... nu mai conteaza, merge oricum.
Pana la urma, e chestie de preferinte - eu am luat 2.2-ul pentru ca temperamentul meu vrea sa simta cat mai multa putere sub talpa (sincer, M3-ul mi-ar fi placut mai mult, dar nu m-am putut gandi numai la mine ).
Cat despre consum, n-as zice ca diferenta e de 2l/100km, probabil 1/100 e mai realist in mersul de zi cu zi. Dar, la 160-180 km/h (viteza obisnuita de croaziera prin Europa, cel putin pentru mine) cred ca diferenta e si mai mica (daca nu cumva se si inverseaza).
Oricum, Outlanderul nu-i o masina sport, are alte calitati, asa ca diferentele dintre motorizari au destul de mica importanta.

Scrie răspuns

Înapoi la “Intalniri si evenimente mitsu.ro”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori