QUOTE (thor)1.E posibil sa am o problema la cutiuta ,nu neg....dar cinstit ar fi ca inainte sa ne dam cu parerea ar trebui sa lasam asta in seama specialistilor.
Putina atentie...era vorba de cine se simte deranjat de parerile altor colegi, nu de tine, ok ?
Te simti deranjat ?
Nu mi s-a parut!
Sau m-am inselat ?
QUOTE (thor)2."Nu era o comparatie intre lancerul de serie si evo sau ralliart, nu stiu cum de s-a inteles asta, dar nu conteaza"....conteaza pentru adevar
In fine...
Hai sa zic si eu una la fel de memorabila..."adevarul e dincolo de noi"
Tot SF si asta!
QUOTE (thor)3.Ar trebui citit cu atentie..anume...Cand m-am referit la masinile patratoase vorbeam de editiile de Lancer pana la a cincea care a debutat in 1991.Abia de atunci Lancerul a capatat un aspect rezonabil.19 ani de zile insemna vestitul stil japonez?
Thor, tu ai un fix cu designu' asta si tot insisti pe stilu' asta japonez ...aici nu e vorba de arte martiale sau sex si masina nu inseamna numai aspect.
Nu vad de ce ne-am intoarce in urma cu 19 - 100 de ani, pe vremea lu' nea Milica Samuraiu, ca sa comparam ce ?
Eu m-am referit strict la modelul anterior si nu numai din punctul de vedere al apectului....
Vis-a-vis de design/aspect cred ca am fost foarte explicit...perfect de acord cu tine...nu mai are rost sa repet.
Eu inteleg ca ti-ai luat masina ca ti-a placut...cu sufletu' cu ar zice unii, dar nu toti au un suflet asa mare sa arunce banii pe ceva ce vor sa vanda cu prima ocazie. Grabeste-te ca unii ti-au luat-o inainte.
QUOTE (thor)4."Pozitia joasa la volan, levierul cursa scurta, volan momo, directia perfecta, comenzile scurte, insonorizare perfecta, :)calitatea materialelor, imbinarilor, fiabilitatea, potentialul de tuning, etc. tinuta de drum sunt de nota 10, insa nu pot fi observate din cauza caroseriei patratoase...singurul sau defect fiind ca nu l-au desenat bine la exterior.."Ok toate aceste lucruri pot fi adevarate cu ceva obiectii....directia si fiabilitatea ramane sa fie comparate dar e cam devreme...volanul Momo?..poate la impresia artistica ..."potentialul de tuning"?..as zice...nevoia de tuning.
Da, e cam devreme sa fie comparate din punct de vedere al fiabilitatii...tu deja ai ceva "experienta" la capitolul asta din start si nu esti singurul. :-D
Nevoie de tuning nu depinde de masina, cat de posesor...cred ca ti-ai dat si tu seama de acest lucru chiar daca nu te pasioneaza aspectu' asta.
Unii se multumesc cu ce au, altii nu...indiferent de motorizari sau model.
QUOTE (thor)5."Si lancerul a participat in trecut la raliuri si a avut rezultate"...poate EVO...sa variante apropiate...nu Lancerul de strada...ca de asta vorbim noi aici.
Cred ca ai citit asta
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Lancer
Second generation, Lancer EX 1800GSR and GT Turbo, Lancer EX 2000 Turbo, 1000 Lakes Rally
http://en.wikipedia.org/wiki/23rd_1000_Lakes_Rally
Nu stau acum sa caut, dar si lanceru' are istoria sa in raliuri separata de cea lancerului evo.
Adica a avut...
Normal ca in raliu masina nu e chiar cea de strada...nu exista asa ceva.
QUOTE (thor)6."De tdi nu mai discut ca nici nu intra in discutie, nici ca lancer, nici ca model nou, nici ca sport sedan, nici ca mitsubishi...si a-l compara cu orice alt benzinar chiar ca e o comparatie intre bombe, mere si pere...
Pot sa spun doar ca e ok pentru deplasari ieftine...daca dai in ea ca intr-un benzinar o sa ramai pe jos si in curu gol eventual. ".....nici nu e nevoie sa dai in ea ca intr-un benzinar ca functioneaza la turatii mici si cu turatiile alea mici il bate pe oricare altul pe benzina actual sau istoric.
Da, da, da...turatii mici, mici de tot...
Ce ti-e si cu sportivitatea asta...
Poate te referi la unele benzinare si la demarajul de pe loc in primii 100 - 200 m !
Si mai rar asa, ca e plin targul vitan de tdi-uri dauna totala sub capota, fix de la aceleasi idei de sportivitate.
Numai la noi si pe 4tuning, tdi-ul e masina sport care bate tot!
Cand imi faci si mie o demonstratie de sportivitate ?
Una peste alta daca e sa ne luam dupa datele producatorului si nu dupa capra cu trei iezi, 1.8 chenzina are 9,8 s, 2.0 tdi are 9,7 s si vechiul
2.0 benzina avea 9.?? s... cine isi mai aminteste ?
Deci cam tot acolo, si cu turbolagul dizelului cu tot, mivecul 1.8-ului care incepe sa lucreze la turatii mai mari, modelul vechi mai usor si care trage bine de jos, parca nu stiu ce sa zic...
Acum fiecare e liber sa creasca si sa scada acesti timpi dupa bunul plac!
Si eu am scos timpi mai mici decat indica producatorul, dar nu pot fi atat de tampit sa cred ca masuratorile mele sunt mai reale decat ale sale.
QUOTE (thor)7."Aia cu seat, campionatul mondial...e alta marie cu aceeasi palarie. "...Seaturile alea au batut BMW-uri pe benzina.
Si lanceru' tdi bate pe oricare altul pe benzina actual sau istoric, deci e absolut normal ca seaturile sa fi batut bmw-urile.
Si cei mai buni isi mai iau bataie cateodata...dar asta nu are nici o legatura cu lanceru'.
QUOTE (thor)8.Ce conteaza ce motorizari sunt?..per ansamblu Lancerul actual bate Lancerul vechi la cai putere si demaraj.
Ce conteaza ? Pai mai conteaza pentru unii...
Per ansamblu ala bate p-ala ?
Te-ai gandit tu mai bine si asa ai decis ?
OK!
Tu esti mai mare si nu te pot contrazice!
La cai putere e superior, la demaraj diferentele sunt minore intre ele...dar deja incepe sa semene a discutie de gradinita...ala bate p-ala...
Si ar mai fi multe de zis...legat de motorizari si performante am scris cate ceva mai sus pentru fiecare motorizare in parte...e obositor sa mai repet, ce s-a inteles, s-a inteles...ce nu, nu se va intelege.
Nici macar nu era vorba de cine pe cine bate...oricum tu stii dinainte.
QUOTE (thor)Ok,nu ar fi asta mare lucru eu am intrebat un singur lucru...daca Lancerul clasic era numit pompos sport sedan de ce Lancerul nou cu motoare superioare cum spuneam mai sus nu merita denumirea asta?...fara sa mai vorbi ca mult hulitul TDI se pare ca in fapt detine cam 160 cp..deci il bate si pe 2.0 actual.
Thor, tu ai citit ceva din ce am spus mai sus, intelegi ceva ?
Lancerul clasic 2.0 136 CP era sport sedan in 2004 si pe buna dreptate la acea vreme.
Si tot pe buna dreptate lancerul actual 2.0 150 CP isi merita in prezent aceeasi denumire de sport sedan.
Atat!
tdi-ul detine fix o p...a!
Thor, tu esti sau vorbesc cu vr-un nepot de-al tau care are prea mult testosteron in sange ?
Ba 160cp , ba 170 cp, ba 140cp...un tip de la mcar l-a testat si i-au iesit 150CP...sa inteleg ca are motoru' defect ca i-au iesit numai 150 ?
Pana una alta datele producatorului sunt cele mai credibile...
Credeam ca ai trecut de varsta basmelor.
Si chiar sa fie asa...intelege ca nu e vorba numai de cai putere...
"ca in fapt detine cam 160 cp..deci il bate si pe 2.0 actual."
Esti tare, aici m-ai blocat!
QUOTE (thor)Eu zic ca aici e oleaca si din chestia aia cu strugurii care sunt prea sus...
Thor, tu ai mai facut o afirmatie ca unu' care are colt nu-si poate permite lancer...afirmatie care denota grandomanie, infatuare si mai multe...
Nu ma fa sa-mi schimb impresia despre tine...ca atunci sa vezi discutii...
Sunt multi struguri la care nu ajung eu si pe care mi i-as dori, insa nimic din masinile discutate aici.
De fapt nici nu e vorba d-asta...important e ca ala bate p-ala...