Relantiul Lui Driverx

Discutii in contradictoriu. Pana la un anumit punct. Prin aceasta rubrica nu intrigam la discutii in contradictoriu, ci doar oferim un loc in care aceste dispute sa se desfasoare fara a perturba alte subiecte. A nu se depasi limita bunului simt! Nu se vor tolera jignirile si insultele.
Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Iun 03, 2009 10:44 pm

andrei.pex

Scoate bateria. Lasa rabla cateva minute (desi merge si dupa zeci de secunde). Pune bateria inapoi. Porneste motorul fara consumatori. Lasa-l sa se incalzeasca de tot pana porneste GMV-ul. Opreste rabla si porneste-o din nou. Pune consumatori, porneste AC-ul, da din volan. S-ar putea sa constati turatii SF la miscarile astea, dar te asigur ca se calibreaza repede. Dupa aia opresti motorul si il pornesti din nou. O sa ai niste suprize. Masina merge cam la fel.

Avatar utilizator
andrei.pex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm

Mesaj de andrei.pex » Mie Iun 03, 2009 11:05 pm

Am remarcat cresterea in turatie la pornirea consumatorilor si cand trag de volan....dar surprize ? La modu?

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Iun 03, 2009 11:20 pm

Pai cu cat creste? La mine, la prima pornire a ACului urca de la 750 la peste 1600...

Surprize? Pai o sa ai aceasi masina ca cea dinainte de a scoate bateria....

Avatar utilizator
andrei.pex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm

Mesaj de andrei.pex » Mie Iun 03, 2009 11:28 pm

Dupa ce se calibreaza motoru ramane cam in 800rpm iar daca pornesc A.C`ul ajunge cam in 1100rpm, dupa ceva timp mai scate putin cam pe la 1000rpm , apoi daca trag de volan tot cam in 1000-1100rpm ajunge

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Mie Iun 03, 2009 11:40 pm

pexu, cred ca driverx vroia sa se simta si el bine ca mai sunt masini cu turatii sf.
Eu am intrebat 2 lucruri. Cum faceti rodajul masinii si daca credeti ca motorul se adapteaza la stilul vostru de condus. Scurt. 2 Intrebari.
Vad ca iar ajungem la ce dracu de ralantiuri are masina dupa ce se reseteaza DME sau hartile de injectie. Sau cazul consumului crescut daca te dai la ea.
Punctual vreau doar sa aflu ce a simtit fiecare si ce a facut fiecare. Atat.
Restul e cancan.





Sau Batman, Batman.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Iun 04, 2009 7:50 am

deja o consider ofensa la bunul simt al tuturor care sunt interesati si de alte lucruri decat relantiul lui driverx si placerea lui de a considera mitsubishiurile ca fiin rable.
poate se simt moderatorii un pic ca la altii s-au simtit din mai putin.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Iun 04, 2009 8:25 am

Nu era vorba de relantiul meu. Incercam sa arat CUM aceste calibrari sau lipsa lor pot genera cresteri mari de turatii la pornirea AC-ului, dar numai la inceput. Ca dupa aia se aranjeaza el. Dar unii de pe aici sunteti prea iritabili si daca eu ajung sa pomenesc de turatii, una doua va ganditi ca e vorba de relantiul meu SF.

Pe bune, deja sunteti penibili. Ar trebui sa fim o comunitate unita. Dar unii de pe aici se simt ofensati, altii cred ca e placebo. Cine stie ce mai urmeaza.....

Ma, masina se muleaza dupa stilul vostru. Daca voi ziceti, fix asa e. Ca doar trebuie sa va simiti bine ca aveti masina speciala .... "personalizata" pana si in mat(z)ele ECU-ului....

Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Joi Iun 04, 2009 8:38 am

batman, batman...
Aloooooo. Daca vroiam sa fac topic de reseturi ECU si DME, ii spuneam Reset ECU si DME si ce se intampla dupa.

Ti-as rezolva rabla, driverx, numai de-al dracului. Insa am pitici pe creier cand vad tot timpul "relanti" SF sau ne-SF.
Cand vad minunatele pagini (42 la numar) de pe alt forum si citesc pe acolo ma apuca groaza. Toti sunteti specialisti nemultumiti de masina rablament al lui driverx, dar nimeni nu pune mana in pana mea sa schimbe pe masina aia senzorul de pe volanta. Nah, ca ti-am dat si rezolvare.

Draga drivere, suntem o comunitate unita, da' da-o in ma-sa de treaba, in loc sa faci masina rabla, eu as fi stat de dimineata pana seara intr-un service Mitsu pe capul mecanicilor pana se rezolva. E imposibil ca unuia sa nu-i vina la un moment dat acru de cate a schimbat si sa nu-si aduca aminte si de senzorul de la volanta.

Daca mai vad vreun post off-topic sa mor de nu incep sa zic doar balarii pe orice topic. Cu injuraturi sau fara.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Iun 04, 2009 8:46 am

QUOTE (Apple @ Jun 4 2009, 08:38 AM) batman, batman...
Aloooooo. Daca vroiam sa fac topic de reseturi ECU si DME, ii spuneam Reset ECU si DME si ce se intampla dupa.
....


Alo, nenea. Nu stiu ce joaba aveti dvs si ce gandire va cere, dar nu era vorba de reset. Incercam sa ii arat la andrei ca printr-un reset si o simpla procedura de "calibrare" care consta in lasatul masinii la relantiu, deci fara interventia magica a proprietarului de masina speciala care sa isi puna amprenta asupra ECU-ului se vor obtine aceleasi rezultate. Resetul nu e un scop in sine, e doar o unealta de a demonstra ceva. Percepi diferenta?

QUOTE (Apple @ Jun 4 2009, 08:38 AM) ...Cand vad minunatele pagini (42 la numar) de pe alt forum si citesc pe acolo ma apuca groaza. Toti sunteti specialisti nemultumiti de masina rablament al lui driverx, dar nimeni nu pune mana in pana mea sa schimbe pe masina aia senzorul de pe volanta. Nah, ca ti-am dat si rezolvare.
...
Ala e topic la misto. Cu unicul scop de a fi un topic liber fara restrictii si alte prostii Si mai este unul. Unde aproape ca am incurajat de la bun inceput misto-ul, dar in limitele bunului simt. Macar aia de acolo stiu sa extraga partea funny, fara a se simti jigniti si mai stiu eu ce. Aia chiar au venit cu idei constructive, fara a se simti jigniti sau ca isi irosesc timpul pe acel topic. Nu am pretentia sa imi dati solutia TEHNICA, ca e mult pana acolo, voi nu ati facut chestii mai de baza.

QUOTE (Apple @ Jun 4 2009, 08:38 AM) ....
Draga drivere, suntem o comunitate unita, da' da-o in ma-sa de treaba, in loc sa faci masina rabla, eu as fi stat de dimineata pana seara intr-un service Mitsu pe capul mecanicilor pana se rezolva. E imposibil ca unuia sa nu-i vina la un moment dat acru de cate a schimbat si sa nu-si aduca aminte si de senzorul de la volanta.
....
Draga Apple. Habar nu ai cat am stat in service-uri. 4 zile le-am pierdut doar prin Bucuresti pentru gunoiu asta, eu fiind din Cluj. Si am si altceva de facut in viata asta decat sa stau dupa curul tuturor habarnistilor plini de bullshituri in ei care stau sa imi explice ca masina merge normal la -10 grade in timp ce un alt lansator, 20 metri mai incolo avea cu 600 ture mai putin....


Si va rog nu mai raspundeti. N-are rost sa mai stricam topicul omului doar ca unii se simt ofensati. Am spus ce am avut de spus legat ECU si parametrii lui, pricepe cine poate, cine nu, sa se simta in continuare posesor de masina speciala cu ECU personalizat pe talpa lui...

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Joi Iun 04, 2009 9:03 am

driverx aici poti sa iti versi amarul si sa te certi cu cine vrei. Nu se va mai tolera nici un offtopic din partea ta.

Scrie răspuns

Înapoi la “Combat Zone”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori