Relantiul Lui Driverx
Te rog sterge topicul asta. Ce sa fac eu daca unii nu is in stare sa citeasca o propozitie fara sa creada automat ca ar fi vorba de problemele masinii mele? Am expus un simplu test, care DA, il stiu in urma experientelor mele neplacute cu masina mea, dar asta nu inseamna ca nu pot sa expun ceea ce stiu doar ca unii se simt ofensati fiind incapabili sa vada altceva decat relantiul meu....
Off-topicul nu l-am facut eu. Eram complet on topic, dar o cobra repede s-a agitat si a sasait aici pe forum. So.....deschide ochii inainte sa nu mai tolerezi nu stiu ce.
Multumesc si pentru warn.
Off-topicul nu l-am facut eu. Eram complet on topic, dar o cobra repede s-a agitat si a sasait aici pe forum. So.....deschide ochii inainte sa nu mai tolerezi nu stiu ce.
Multumesc si pentru warn.
da de curiozitate asa........te-ai gandit vreodata ca problema esti tu?
poate nu ai format motorul ala cum trebuie? ca tot vorbim de asta. poate nu il exploatezi cum trebuie?
eu il vad pe AndreiRC aproape in fiecare zi, am pers cu el in masina ceva sute de km si stiu cat trage de lanceru lui si sa fie mama lui de lancer de are vreo problema....ma rog are cateva zgarieturi da nu cred ca se pun.
poate nu ai format motorul ala cum trebuie? ca tot vorbim de asta. poate nu il exploatezi cum trebuie?
eu il vad pe AndreiRC aproape in fiecare zi, am pers cu el in masina ceva sute de km si stiu cat trage de lanceru lui si sa fie mama lui de lancer de are vreo problema....ma rog are cateva zgarieturi da nu cred ca se pun.
QUOTE (driverx @ Jun 4 2009, 09:07 AM) Te rog sterge topicul asta .... Multumesc si pentru warn.
Topicul nu il sterg, iar aici va fi mutata orice discutie care va mai aparea despre relantiul tau. E plin forumul de cuvantul relanti si rabla din partea ta. Si ceva mai sus ai inceput sa ii spui rabla si masinii lui andrei.pex .
Cu placere.
Topicul nu il sterg, iar aici va fi mutata orice discutie care va mai aparea despre relantiul tau. E plin forumul de cuvantul relanti si rabla din partea ta. Si ceva mai sus ai inceput sa ii spui rabla si masinii lui andrei.pex .
Cu placere.
QUOTE (cix @ Jun 4 2009, 09:18 AM) Topicul nu il sterg, iar aici va fi mutata orice discutie care va mai aparea despre relantiul tau. E plin forumul de cuvantul relanti si rabla din partea ta. Si ceva mai sus ai inceput sa ii spui rabla si masinii lui andrei.pex .
Cu placere.
Vai de capul meu. Saraca masina a lui andrei.pex. Ca tot pomenise Apple de forumul daciaclub, acolo am indraznit sa spun rabla la o groaza de oameni, probabil jumatate cam cati ar fi activi pe aici (ca numar) si nici un proprietar nu s-a aratat iritat de asta, ce sa mai zic de un reprezentant al forumului. Daca ziceam conserva? Daca ziceam covata? Ce se intampla atunci?
Relax oameni buni. Relax. Incercati sa intelegeti ca desi Lancer Classic e o masina buna, cu o groaza de avantaje (ca doar de aia am si luat-o) EXISTA masini cu probleme, chiar daca voi aveti sau v-ati urcat in Lancere Classic si ati fost placut impresionati de ele. NU mai stati in negare.
Si va rog frumos ca INDIFERENT pe care topic scriu si indraznesc sa scriu ON-TOPIC o chestie care cumva include cuvantul "relanti" sa NU mai judecati respectivul post prin prisma problemei mele cu .... rabla mea.
Cu placere.
Vai de capul meu. Saraca masina a lui andrei.pex. Ca tot pomenise Apple de forumul daciaclub, acolo am indraznit sa spun rabla la o groaza de oameni, probabil jumatate cam cati ar fi activi pe aici (ca numar) si nici un proprietar nu s-a aratat iritat de asta, ce sa mai zic de un reprezentant al forumului. Daca ziceam conserva? Daca ziceam covata? Ce se intampla atunci?
Relax oameni buni. Relax. Incercati sa intelegeti ca desi Lancer Classic e o masina buna, cu o groaza de avantaje (ca doar de aia am si luat-o) EXISTA masini cu probleme, chiar daca voi aveti sau v-ati urcat in Lancere Classic si ati fost placut impresionati de ele. NU mai stati in negare.
Si va rog frumos ca INDIFERENT pe care topic scriu si indraznesc sa scriu ON-TOPIC o chestie care cumva include cuvantul "relanti" sa NU mai judecati respectivul post prin prisma problemei mele cu .... rabla mea.
QUOTE (driverx @ Jun 4 2009, 08:46 AM) Nu am pretentia sa imi dati solutia TEHNICA, ca e mult pana acolo, voi nu ati facut chestii mai de baza.
Ce intelegi tu prin chestii de baza?
Schimbat baie de ulei la 2 noaptea cu datul cutiei de viteze jos si repus la loc tot in 3 ore se pune?
verificat senzori in miezul noptii undeva pe autostrada ca sa descoper o dobitocenie de mufa care nu facea contact se pune? adaptat computere de bord si pus pe o masina care nu stia ce-i aia si pus senzori in plus se pune?
Daca nu se pune si noi suntem prosti, hai, fii capitanul nostru... In grad de coma.... cum era formularea aia, bre? coma ce?
Ce intelegi tu prin chestii de baza?
Schimbat baie de ulei la 2 noaptea cu datul cutiei de viteze jos si repus la loc tot in 3 ore se pune?
verificat senzori in miezul noptii undeva pe autostrada ca sa descoper o dobitocenie de mufa care nu facea contact se pune? adaptat computere de bord si pus pe o masina care nu stia ce-i aia si pus senzori in plus se pune?
Daca nu se pune si noi suntem prosti, hai, fii capitanul nostru... In grad de coma.... cum era formularea aia, bre? coma ce?
Chestii de baza? Pai, o comunitate ok ar sustine (nu conteaza cum) pe unul cu probleme, in loc sa ma huliti si sa va iritati la cuvantul relantiul in orice context.
Cat despre partea a doua a postului tau, chiar nu am ce sa comentez.
Dar daca tot detii cunostinte si avem acest topic. Hai in loc sa ne certam ca prostii pe aici, sa facem putin brainstorming pornind de la urmatoarele date:
- de ce crezi tu ca o masina are relantiu MARE la rece
- de ce urca la 1400-1500 rot/min de la 750 cand misti de volan si uneori tine asa turat motorul o perioada iar altadata imediat dupa ce a urcat turatia o coboara BRUSC inapoi undeva sub 1000 si poate asigura necesarul de putere pentru pompa servo fara probleme si la acea turatie sub 1000
- de ce atunci cand mergi incet si ECU porneste AC-ul compenseaza asa de mult incat tu trebuie sa ridici aproape de tot sau chiar de tot piciorul de pe acceleratie pentru a putea mentine o viteza a masinii oarecare egala cu cea de dinaintea cuplarii AC-ului. Dupa ceva timp AC-ul va fi decuplat, comensarea aia enorma de aer este redusa mult iar eu merg instant intr-o frana de motor brusca. De ce? Pai eu deja ridicasem piciorul de pe acceleratie, ECU a taiat aerul din ISC. Pe unde naiba sa mai "respire" motorul? Este imposibil sa mergi orecum constant cu masina asta cand AC-ul este cuplat.
- de ce atunci cand sunt consumatori electrici multi (AC, faruri, dezaburire, ventilatia nu la maxim dar nici la minim, depinde cum o seteaza AC-ul automat) si masina se misca oricat de incet (deci orice viteza mai mare de 0km/h) intra in idle surge (intre 1000 si 1500 rot/min vreo 4-6 cicluri)
- de ce cand sunt peste 10 grade afara si la o pornire la rece turatia de relanti este undeva la 1700-2000 rot/min iar in momentul in care AC-ul este cuplat (de mine prin buton sau de AC-ul automat) turatia incepe frumos sa scada incet la cca. 1100 rot/min si merge PERFECT iar dupa ce AC-ul este oprit (automat sau de catre mine prin buton) turatia urca repede la cca 1600 rot/min? Daca cuplez din nou AC-ul imediat dupa ce a urcat la 1600 rot/min, coboara din nou la 1000 sau chiar mai jos. Cu alte cuvinte, cand e rece si AC-ul e cuplat, in mare merge conform specificatiilor. Dar doar cand e pornit AC-ul. Iar la cald, la pornirea AC-ul cand motorul are cca. 750 ture compenseaza de la 200 rot/min la 800 rot/min (cifrele sunt rotunjite, de fiecare data face altfel, la alte turatii).
Sincer, daca toate astea ar fi in capul meu, atunci nici nu spital nu m-ar mai putea salva. Daca comportamentele astea anormale totusi exista, service-urile mi-au aratat ca nu sunt in stare sa le rezolve. Am 9 luni de condus cu masina asta facand slalom intre problemele enumerate mai sus.
Cat despre partea a doua a postului tau, chiar nu am ce sa comentez.
Dar daca tot detii cunostinte si avem acest topic. Hai in loc sa ne certam ca prostii pe aici, sa facem putin brainstorming pornind de la urmatoarele date:
- de ce crezi tu ca o masina are relantiu MARE la rece
- de ce urca la 1400-1500 rot/min de la 750 cand misti de volan si uneori tine asa turat motorul o perioada iar altadata imediat dupa ce a urcat turatia o coboara BRUSC inapoi undeva sub 1000 si poate asigura necesarul de putere pentru pompa servo fara probleme si la acea turatie sub 1000
- de ce atunci cand mergi incet si ECU porneste AC-ul compenseaza asa de mult incat tu trebuie sa ridici aproape de tot sau chiar de tot piciorul de pe acceleratie pentru a putea mentine o viteza a masinii oarecare egala cu cea de dinaintea cuplarii AC-ului. Dupa ceva timp AC-ul va fi decuplat, comensarea aia enorma de aer este redusa mult iar eu merg instant intr-o frana de motor brusca. De ce? Pai eu deja ridicasem piciorul de pe acceleratie, ECU a taiat aerul din ISC. Pe unde naiba sa mai "respire" motorul? Este imposibil sa mergi orecum constant cu masina asta cand AC-ul este cuplat.
- de ce atunci cand sunt consumatori electrici multi (AC, faruri, dezaburire, ventilatia nu la maxim dar nici la minim, depinde cum o seteaza AC-ul automat) si masina se misca oricat de incet (deci orice viteza mai mare de 0km/h) intra in idle surge (intre 1000 si 1500 rot/min vreo 4-6 cicluri)
- de ce cand sunt peste 10 grade afara si la o pornire la rece turatia de relanti este undeva la 1700-2000 rot/min iar in momentul in care AC-ul este cuplat (de mine prin buton sau de AC-ul automat) turatia incepe frumos sa scada incet la cca. 1100 rot/min si merge PERFECT iar dupa ce AC-ul este oprit (automat sau de catre mine prin buton) turatia urca repede la cca 1600 rot/min? Daca cuplez din nou AC-ul imediat dupa ce a urcat la 1600 rot/min, coboara din nou la 1000 sau chiar mai jos. Cu alte cuvinte, cand e rece si AC-ul e cuplat, in mare merge conform specificatiilor. Dar doar cand e pornit AC-ul. Iar la cald, la pornirea AC-ul cand motorul are cca. 750 ture compenseaza de la 200 rot/min la 800 rot/min (cifrele sunt rotunjite, de fiecare data face altfel, la alte turatii).
Sincer, daca toate astea ar fi in capul meu, atunci nici nu spital nu m-ar mai putea salva. Daca comportamentele astea anormale totusi exista, service-urile mi-au aratat ca nu sunt in stare sa le rezolve. Am 9 luni de condus cu masina asta facand slalom intre problemele enumerate mai sus.
Da' tu crezi ca schimba ei asa ce vrei tu? Ziceai sa merg in service. In primele zile ale lunii decembrie am mers ZILNIC toata saptamana la service. Pentru ce? Sa port discutii asemanatoare cu astea de aici, eu sustinand ca masina are probleme, ei ca e PERFECTA, ca nu are nici o eroare pe laptop....
Au schimbat ISC, au schimbat ECU cu tot cu chei. ECU a fost schimbat dupa ce le-am spus de faza cu scazutul turatiei la normal cand motorul e rece si se porneste AC-ul.
Nu are senzor pe volanta. Are in dreptul fuliei dar n-ar fi asta problema. Turatiile sunt OK si pe bord si pe laptop.
Au schimbat ISC, au schimbat ECU cu tot cu chei. ECU a fost schimbat dupa ce le-am spus de faza cu scazutul turatiei la normal cand motorul e rece si se porneste AC-ul.
Nu are senzor pe volanta. Are in dreptul fuliei dar n-ar fi asta problema. Turatiile sunt OK si pe bord si pe laptop.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori