Pagina 6 din 9

Scris: Lun Mai 31, 2010 2:45 am
de calvaree
absolut adevarat "doza" sunt care rup de la gura numai sa se fofileze...e voba de cei care isi iau masini si pe urma se plang ca nu mai ajung banii sa le si intretina...cunosc cazuri in care sunt cu ratele la jumatate platite si pur si simplu nu mai au cum sa se descurce,pentru ca au ramas fara venit ....am un var care a cumparat un iveco,in leasing,a platit la el un an jumate cate 700 euro pe luna,si dupa un an jumate firma lui,trebuia sa recupereze de la stat 2 miliarde si ceva vechi,iar de la un privat in jur de 1 miliard...si pur si simplu,dupa ce a platit oamenii nu i-au ramas bani pentru leasing,si la presiunile firmei de leasing,a mers mai degraba si le-a dat masina,si a pierdut tot ce a dat pe ea pana atunci....la asta ma refeream....cand ai luat-o mergea bine,si ai reusit sa te descurci un an jumate si deodata cazi fara sa te opresti...si nu ai incotro.....e trist....ca sunt si tolomaci care isi iau ca au vazut ca are si vecinu si sa am si eu,si pe urma constata ca de fapt el nu are salariul vecinului si ramane cu ochii ca cepele la revizii si cand tre sa schmibe piese,e alta poveste

oricum sunt de acord cu doza in ce spunea el

Scris: Vin Iun 04, 2010 9:03 pm
de LucianF
@radurin , tu vezi singura problema din ecuatie doar cumparatorul , nu cred ca mitsubishi este o marca de " basini" si o vezi peste tot ca sa te poti fali cu ea . Multi care au masini nemtesti nici nu stiu ce e aia lancer, si o spun in cunostinta de cauza
Am vazut ca ai facut si referire directa la mine si anume la faza cu casatul banilor, daca nu stii cum au stat lucruile te rog sa nu judeci, sau asa e romanul isi da el repede cu parerea, gresit ,asa esti tu,nu romanul , nu ii bagi pe toti in aceeasi oala. Si eu am lucra o perioada destul de lunga cu publicul si e dificil, dar nu sunt toti la fel.

Poate ca multi isi iau masina pt a se da fali ,dar e problema lor , noi vb aici de altceva ,despre posesorii de mitsu (in cazul in care am inteles eu gresit topicul) daca iti iei o masina noua inseamna ca iei in calcul si costurile ulterioare .

Am citit si eu acest forum si una din concluzii ar fi aceea ca serviciile prestate in service-uri nu se ridica la costurile cerute . Am fost si eu prin mai multe centre autorizate de la x marci (inca nu si la mitsu) si cand incepi sa le spui ce probleme ai , incep sa respire mai greu si se uita la tine de parca le vrei raul( acu nu generalizez) , atitudinea la noi e o mare problema .

Scris: Vin Iun 18, 2010 12:26 pm
de Klez
Nu am mitsu nou, dar am un Clio 2 luat nou in 2005. La 60.000 km am iesit din garantie, deoarece schimbarea de ulei si de curea de distributie, costa 1.600 ron. M-am dus la un service profi, considerat prin zona asta scump. Acolo am schimbat cureaua de distributie, rola, pompa de apa, filtrele, uleiul, placutele de frana, bucsile la brate, un capat de bara, stand directie si motorasul la centralizata din portbagaj. Toate + manopera m-au costat 1.200 ron. La Darex (dealer-ul Dacia/Renault/Nissan din SV), ma costau peste 2.000 de lei, lejer. De aici se poate trage o concluzie, nu ? Ok, asta a fost in 2006.
Anul asta, prin primavara, a picat cu totul motorul. Ne-avand bani de service (datorita situatiei "care este"), ai mei au dus-o la reparat la nea gigel mecanicosul, unde, numai manopera a ajuns pe la 1.400 ron. Piesele au trecut de 1.000 E. Am luat masina si dupa o zi nu a mai pornit. Am ajuns tot la Darex la constatare mecanica, unde au curatat EGR-ul, diagnoza si alte rahaturi. Alti 350 de lei. De curiozitate, i-am intrebat cat ar fi costat la ei manopera la ce-am reparat eu, iar raspunsul a fost uimitor: intre 1.200 si 1.500. Deci sa-mi bag p***... Exact acelasi lucru, insa facut de profesionisti, care numai harburi ca ale mele au vazut. Deci le mancau pe paine...

Scris: Lun Iun 21, 2010 10:25 am
de lvenoml
QUOTE (radurin @ May 12 2010, 03:16 PM) Am un coleg de birou exact cu corolla 1.4 D-4D,2007.
Si-a facut recent revizia de 30000,l-am intrebat acum 5 min cat l-a costat.Raspunsul : 1185 RON.

Mai, eu la Aygo 1.0 benzina si Corolla 1.4 D4-D am avut costuri la revizie foarte apropiate de ce dau cei de la toyota pe site. S-a intamplat sa dau mai mult cu 100 ron, s-a intamplat sa dau mai putin cu 100 ron. Asta inseamna estimativ, la 1.4 D4-D se da un pret de 947 ron, proprietarul poate sa dea un telefon la service sa intrebe estimativ cam cat o sa fie revizia.
Nu se inlocuiesc piese care nu trebuie inlocuite, de exemplu taica-miu conduce preventiv si nu franeaza brusc, din cauza asta placutele de frana nu au trebuit schimbate si s-a redus pretul la revizie cu vreo 300 ron.

Inainte sa cumperi o masina cauti un calcul estimativ al reviziilor. Nu consider ca daca nu ai bani de casco inseamna ca nu ai bani sa iti intretii masina, sincer prefer sa pun banii de casco deoparte si ies mult mult mai bine decat sa le platesc lor si sa astept 3 luni dupa ei si hartogaraie, + devalorizarea masinii in timp...

De ce as plati 10% din valoarea masinii pe an ca sa schimb o oglinda? Sau un far.

Imi permit masina, imi permit consumul si consumabilele si nu am chef sa dau banii pe casco.

Scris: Lun Iun 21, 2010 9:00 pm
de radurin
@lvenoml,eu te cred pe tine,dar crede-ma si tu pe mine,atat l-a costat pe om revizia de 30000,cca 1200 ron,la service Toyota in Bucuresti.

Cu casco suntem off topic aici,dar gandeste-te ca-ti cade un copac pe masina,iti ia foc,ti-o fura sau intra vreun bivol in tine (inclusiv cand e parcata) si e masina dauna totala,nu e vorba de un far si o oglinda aici.Oricum,discutam de o asigurare facultativa si e decizia fiecaruia.

Scris: Mar Iun 22, 2010 10:32 am
de lvenoml
Eu te cred, dar voiam sa pun accentul ca reviziile costa si in fuctie de sofer.

Cu casco nu neaparat offtopic, pt ca este un cost de intretinere, unii il considera obligatoriu. La Aygo am fost obligat sa fac casco cesionat in favoarea bancii, dar odata terminat creditul nu m-am gandit 1 minut inainte sa nu prelungesc. Apropo, un casco complet la corolla 1.4 D-4D Luna cu 1 an vechime, e 5000 ron pe an. E exagerat dupa mine.

Scris: Mar Iun 22, 2010 4:24 pm
de chacha
Si din punctul meu de vedere, daca nu iti permiti Casco la masina, teoretic nu iti permiti sa intretii masina respectiva....
Cam tot asa o vad si eu...

Scris: Mar Aug 24, 2010 4:38 pm
de lvenoml
Am platit ~ 1000 euro in casco pe 2 ani. Timp in care nici macar nu am atins-o, si am mers destul de tare cu ea. Nu am cum sa sustin casco din moment ce eu doar am pierdut bani cu el. Ce concediu bagam de banii astia...

Scris: Mar Aug 24, 2010 4:48 pm
de Malakai
Sunt de acord cu tine si totusi sa punem raul in fata. Banii astia se platesc in caz de "Doamne-Fereste". Atata timp cat preturile de service'uri sunt cum sunt, si cu siguranta le stii, un CASCO te poate salva. De vazut devizul colegilor de pe forum cu sute de milioane etc. De vazut devizul meu cu o dauna aparent mica si plata de peste 4000 Ron.

Scris: Mar Aug 24, 2010 5:42 pm
de danielNEC
Sunt romani care isi iau masini pe care nu si le pot permite decat pana la prima revizie dupa care se apuca de plans pe forumuri ca sunt scumpe piesele insa sunt si romani pentru care faptul ca masina merge perfect e motivant si nu se uita la pret.
Am subliniat mai sus "piesele" pentru ca la noi defapt nu acestea sunt scumpe ci manopera. E o diferenta sa nu iti poti permite o masina pentru ca sunt piesele scumpe si alta e sa nu iti permiti pentru ca te fura nesimtitii la reprezentanta sub scuza ca pierzi garantia daca nu faci la ei reviziile.

Am mai spus si sper sa nu va plictisesc... inainte de mitsu am avut pug 206. Ca masini nu se compara insa ca preturi la revizii ai spune ca sunt surori gemene. Cred ca stiti ce zice lumea cand aude de pug...: "nu-ti lua ba ca e scumpa la intretinere" --- TOTAL gresit. Intradevar e scumpa daca te duci ca trompeta la reprezentanta(cum am facut eu 2 revizii pana mi-a venit mintea la cap) insa daca faci aceeasi reviziile la un service autorizat iesi MUUUUULLLT mai ieftin si te trateaza ca pe un client nu ca pe un sclav venit sa dea bani...

Legat de faptul ca multi isi iau ce nu-si permit.... atat cand mi-am luat prima masina cat si acum m-am interesat de costurile de intretinere insa nu m-a descurajat absolut deloc ce am auzit. Am mers pe ideea ca vreau o masina buna care sa nu ma lase in drum si la volanul careia sa ma simt bine... si restul e poveste

Comparatie: revizie la 40000 km la rep PEUGEOT a costat 12 mil iar la service autorizat 7,5mil (la pug am intrebat cat ma costa la service autorizat am facut revizia) incluzand schimbat placutele de frana.

Revizia de 15000km pentru Mitsu am facut-o la reprezentanta in IASI si m-a costat 1360 RON (schimbat si placutele de frana). Am schimbat si placutele pentru ca am vrut sa fiu 100% sigur ca e pusa la punct masina (am cumparato la 15000km) insa nu era necesar.

Legat de CASCO.... depinde ce fel de sofer esti. Mie nu imi convine sa dau 3000 RON pe an stiind ca nu am sa folosesc banii aia. Am avut casco pe pug si mi-a expirat cu 1 sapt inainte sa am primul accident. Crede-ti ca m-a ajutat cu ceva ca am platit 2400 ron?NOPE nu m-a ajutat, iar reparatiile m-au costat 2550RON... as fi castigat 150RON ) Prefer ca la sfarsitul anului sa pun aia 3000 RON deoparte si daca va fi sa am nevoie de ei... bine, daca nu.... ii bag in masina

Salutari si numai bine