Probleme Franare Lancer 1.6 An 2007

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mar Iun 07, 2011 4:25 pm

@adictoma - La ei s-o putea, dar eu nu mai accept. Nu mi-am luat masina pentru a schimba piese din alte cauze decat uzura normala generata de traficul de zi cu zi. Si asa rectificarea asta, asa lejera cum a fost, tot a mancat cel putin 10-15,000km din viata discurilor...(cel putin in cazul meu, avand uzura de 10% la placute dupa 28,000km..).

@donkey - Deformarea nu are nici o legatura cu uzura datorata frecarilor. Cred ca e mai degraba legata de dilatari/contractari datorate ciclurilor de incalzire/racire din utilizarea cotidiana. Foarte buna ideea cu vizita la service in Italia. Si eu voi face asta in Austria, vara aceasta. Daca ajung la bulgari inainte, zau ca fac o vizita si acolo, la service autorizat.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Iun 08, 2011 7:51 am

QUOTE (Marty @ Jun 6 2011, 08:41 AM) adictoma, cureaua de acesorii ai schimbat-o? Da' lichidu' hidraulic?
Sa-ti dea Dumnezeu sanatate Marty!!!

*utule natia de mecanici - unu n-a fost in stare sa-si dea seama de ce se intampla!!!

cureaua era in stare buna(cauciucul nu era imbatranit) dar largita si cu pietricele multe pe caneluri iar lichidu' hidraulic cam prea negru comparativ cu cel nou.

Urmeaza bieletele bara stabilizatoare fata si spate - pe spate sunt bucsele curse si crapate (pline de ulei), iar pe fata au atatea crapaturi ca filtru de aer conic...

atentie ca sunt doua curele - una care angreneaza pompa de servo' si a doua care angreneaza alternatorul.

scartaitul a disparut si el.


L.E.:

1. PaulT ai zis : "Cu ocazia asta am rezolvat si un mic chitait care isi facea simtita prezenta pe undeva pe la roata din stanga spate( aviz driverx). S-au curatat si gresat suportii cablului de frana de mana de pe bratele spate si totul e ok. Operatiunea a durat 5 minute in total."

poti da mai multe detalii? stiu ca acolo este doar o mica fanta prin care se face trecerea in butuc spre saboti.

2. se pare ca sunt ultimul idiot care credea ca e o singura curea de accesorii

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Iun 08, 2011 9:28 am

Da...erai....ultimul

Bai paul si adictoma. Dati numerwle voastre de telefon ca eu is la bucale acum. Is la colentina, nu pot promite nimic dar poate ne intalnim sa ne `pipaim` putin discurile

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Iun 08, 2011 9:32 am

QUOTE (adictoma @ Jun 8 2011, 07:51 AM) se pare ca sunt ultimul idiot care credea ca e o singura curea de accesorii That makes two of us! Bine, eu o banuiala aveam, ca m-am uitat pe un site dupa curea si-mi dadea una la alternator si una la pompa de servo, da' am zis ca-i vorba despre un model mai vechi si nu stiu aia ce vorbesc.

L.E.: adictoma, citi km are masina ta?

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mie Iun 08, 2011 12:14 pm

QUOTE (PaulT @ Jun 6 2011, 11:57 AM) Drivere, am scris eu gresit... Tot pe dreapta imi chitaia si mie.. Acuma tace. Si mie mi-au scartait curelele de accesorii cand era frig afara, dar dupa ce am luat o carpa uda si le-am curatat cat am putut de bine(si pe ele si fuliile) s-a facut liniste. Dureaza 3-4 minute treaba.. La revizie, la 23,500km vroiau sa le schimbe, ca cica sunt praf. Cand am coborat in service si am cerut sa imi arate ce e praf la curele(care aratau bec) s-a facut liniste si si-au cerut scuze, ca mai merg de fapt, dar blablabla(daca eram unul care nu stia unde e motorul ii lasam sa o schimbe sigur... si costa doar 185RON... cand curelele sunt vreo 50-60RON identice cu ce pun ei). ........................................................


Ia uite ce scriam eu acolo. Curele. Adictoma -- E vorba de mansoanele cablului frana de mana. Se demonteaza si se greseaza bine, dupa care se pun inapoi. Drivere - Numarul meu il aveai.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Iun 08, 2011 12:22 pm

da sefu' - mea culpa
merci.
bolidu meu are 58.000km

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mie Iun 08, 2011 12:48 pm

Curelele alea sunt chiar ieftine, luate aftermarket, normal.... Cam 50-60ron setul... I-ai dat numarul driverului?

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Iun 08, 2011 2:28 pm

da

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Dum Iun 12, 2011 6:30 pm

Bai, Masters of the Brakes, mai intreb o data, sa fiu sigur: jurati voi cu mina pe Biblie, Coran si Talmud ca sistemul de firnare de pe Lancer Clasic are 6 furtune, 2 pe fata si 4 pe spate?

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Dum Iun 12, 2011 9:34 pm

QUOTE (Marty @ Jun 12 2011, 06:30 PM) Bai, Masters of the Brakes, mai intreb o data, sa fiu sigur: jurati voi cu mina pe Biblie, Coran si Talmud ca sistemul de firnare de pe Lancer Clasic are 6 furtune, 2 pe fata si 4 pe spate?
Cu toate sunt 4 furtunase...nu de alta, dar le-am desfacut acum o sapt sa schimb lichidul de frana.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori