Probleme Franare Lancer 1.6 An 2007
Daca aveai aer era pedala moale, se ducea la fund cand franai sau cand stateai la semafor cu frana calcata.
Poate ai o supapa uni-sens "lipicioasa"? De genul care cand ridici piciorul de pe frana mai mentine un pic presiunea ca sa nu o ia masina la vale cand incerci sa pleci de pe loc. Sau poate ai vreo problema la unul din etrieri, se blocheaza pistonul si de aia se intareste pedala? Totusi nu vad de ce ar da ABS-ul semne ca intra, el se bazeaza pe cititoarele de viteza de la roti, fara sa vrea sa se blocheze roata n-ar trebui sa intre.
Poate ai o supapa uni-sens "lipicioasa"? De genul care cand ridici piciorul de pe frana mai mentine un pic presiunea ca sa nu o ia masina la vale cand incerci sa pleci de pe loc. Sau poate ai vreo problema la unul din etrieri, se blocheaza pistonul si de aia se intareste pedala? Totusi nu vad de ce ar da ABS-ul semne ca intra, el se bazeaza pe cititoarele de viteza de la roti, fara sa vrea sa se blocheze roata n-ar trebui sa intre.
Nu stiu daca scrie. Probabil in jur 100-110NM ca la mai toate rablele de calibrul Lancerului. Oricum baietii de la vulcanizare nu stau la detalii dinastea. Plus ca ma intreb serios cat de (de)calibrate sunt acele chei
Cred ca pana la urma cel mai important pentru asemenea masini precum lancerul la care discul nu se prinde separat este ca "prezoanele" sa fie stranse relativ egal si binenenteles, nu prea slab, ca deja dam in alte probleme.
Cred ca pana la urma cel mai important pentru asemenea masini precum lancerul la care discul nu se prinde separat este ca "prezoanele" sa fie stranse relativ egal si binenenteles, nu prea slab, ca deja dam in alte probleme.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori