Probleme Franare Lancer 1.6 An 2007

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Aug 16, 2011 9:50 pm

Daca aveai aer era pedala moale, se ducea la fund cand franai sau cand stateai la semafor cu frana calcata.

Poate ai o supapa uni-sens "lipicioasa"? De genul care cand ridici piciorul de pe frana mai mentine un pic presiunea ca sa nu o ia masina la vale cand incerci sa pleci de pe loc. Sau poate ai vreo problema la unul din etrieri, se blocheaza pistonul si de aia se intareste pedala? Totusi nu vad de ce ar da ABS-ul semne ca intra, el se bazeaza pe cititoarele de viteza de la roti, fara sa vrea sa se blocheze roata n-ar trebui sa intre.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Aug 16, 2011 10:31 pm

Schimba lichidu' de frina si verifica uzura placutelor.

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Vin Sep 02, 2011 8:45 am

Good news!
Dupa ce constatasem ca reaparusera trepidatiile la franare acum au disparut subit! Secretul? Mi-a strans un nene jantele de vara cu cheia dinamometrica ... 0 trepidatii au ramas in discurile care pana acum ceva vreme rupeau volanul in doua.

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Mar Sep 06, 2011 9:24 pm

Hm, am sa incerc si eu minunea asta.
Si zici ca inainte nu-ti vibrau la viteza, doar la franare?

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mar Sep 06, 2011 9:55 pm

Inainte sa ajung la rectificare am strans si eu toate rotile cu dinamometrica. Rezultatul? Zero barat. Dupa rectificare le-am strans tot cu dinamometrica, si, dupa aproape 5000km vad ca nu sunt probleme nici la franari de la 160km/h. De vibrat, vibrau usor doar la franare.

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mie Sep 07, 2011 7:18 am

La mine vibrau NUMAI la franare .. si acum nu am mai simtit vibratia aia ( ce e drept in ultima perioada m-am bosorogit si nu am trecut de 120-130 ca am radar cu inel mai nou )

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Sep 07, 2011 7:42 am

QUOTE (Donkey @ Sep 7 2011, 07:18 AM) .... am radar cu inel mai nou )

LOOOOL.

Serios vorbind, si la mine au disparut 97% din vibratii la franare fix dupa schimbarea cauciurilor -> strangere cu cheie dinamometrica.

Deci eu inca n-as scoate asta din calcul....

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Sep 07, 2011 8:00 am

ca veni vorba: nu mai gasesc manualu' de service - cat trebuie strans cu cheia dinamometrica?

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Sep 07, 2011 8:47 am

Nu stiu daca scrie. Probabil in jur 100-110NM ca la mai toate rablele de calibrul Lancerului. Oricum baietii de la vulcanizare nu stau la detalii dinastea. Plus ca ma intreb serios cat de (de)calibrate sunt acele chei

Cred ca pana la urma cel mai important pentru asemenea masini precum lancerul la care discul nu se prinde separat este ca "prezoanele" sa fie stranse relativ egal si binenenteles, nu prea slab, ca deja dam in alte probleme.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Sep 07, 2011 9:17 am

sa traiesti!

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori