Posibile Probleme Servodirectie

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
ossu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:33 am

Mesaj de ossu » Lun Ian 27, 2014 7:48 pm

Salutare, a aparut o chestie la sistemul de directie si anume cand virez maxim stanga se aude un bocanit infundat. Cand indrept volanul sau virez dreapta, e ok.
Masina e din 2007, azi am completat lichidul de transmisie pt ca in ultimul an scazuse in jurul valorii minime. Nu se vad urme de ulei, iar in volan nu se simte ca ar fi probleme (mai putin bocanitul).
Ati avut careva experiente de genul sau puteti sa-mi dati un sfat


Multumesc

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Mar Ian 28, 2014 10:44 am

Nu ai pierderi pe la borcanas? Mie pe acolo imi picura, insa nu ingrijorator de mult. E bine sa o ridici pe rampa sa vezi daca nu picura pe la vreun furtunas sau chiar in caseta. Iar cand iei la maximum de volan "protesteaza sonor" caseta de directie. De obicei nu e bine sa iei virajul la maximum pentru ca in timp nenorocesti capetele de bara.

Avatar utilizator
ossu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:33 am

Mesaj de ossu » Mar Ian 28, 2014 11:13 pm

La prima vedere nu s-a vazut sa picure pe undeva, dar cand vine vreme mai uscata am sa caut mai atent. Cat despre viratul la maxim sau nu, am sa vad ce pot face in fctie de cum cere situatia

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Mie Ian 29, 2014 9:47 am

QUOTE (razvante @ Jan 28 2014, 10:44 AM) De obicei nu e bine sa iei virajul la maximum pentru ca in timp nenorocesti capetele de bara.

Ceea ce spui in legatura cu virajul luat cu rotile bracate la maxim, este valabil doar daca ai viteza, de unde rezulta solicitari mai mari decat de obicei. Pompa servo poate "obosi" de la prea multe invarteli cu rotile bracate la maxim (acum in sezonul rece, la o distractie). Acest "fenomen" se intampla si la BMW-urile cu care se face drift, pompa la capat de cursa mai mereu => se strica. Iti spun asta deoarece am un prieten care detine un BMW si e si mecanic. Cand se strica, isi repara singur ca din pasiunea lui pentru cerculete strica pompa servo.

Avatar utilizator
enacu_10
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 27, 2010 9:06 am

Mesaj de enacu_10 » Mie Ian 29, 2014 12:46 pm

Am citit despre un fenomen similar pe niste forum-uri de la rusi, doar ca la ei aparea in cazul abordarii unor damburi in curba. Concluzia a fost ca e o problema de proiectare la un furtun de la servodirectie, iar in cazul in care masina era inca in garantie la unele service-uri chear s-a ajuns sa se inlocuiasca acel furtun.
Nu sunt sigur ce e rezolvarea problemei tale dar s-ar putea sa fie. Uite aici (http://www.forum.lancer-club.ru/index.p ... ньк&st=160) la postul #176 sunt exact piesele ce trebuie inlocuite.
Incearca cu google translate sa citesti toate paginile.

Avatar utilizator
ossu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:33 am

Mesaj de ossu » Mie Ian 29, 2014 9:46 pm

Multumesc domnilor voi studia problema.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori