Pagina 1 din 1
Scris: Mar Iul 15, 2014 10:14 am
de alberth
Salutare, mi s-a ars becul din bord de la combustibil. Are cineva idee cum se poate schimba (presupun ca la reprezentanta costa o avere)?
Multumesc
Scris: Mar Iul 15, 2014 11:52 am
de alberth
Am rezolvat, daca sunt doritori pot da consultanta :-)
Scris: Mar Iul 15, 2014 3:35 pm
de razvante
Daca tot ai deschis topicul detaliza te rog. Km la care a aparut porblema, eventual procedura de inlocuire etc.
Scris: Mar Iul 15, 2014 8:34 pm
de alberth
Masina are 125000 de km.
Procedura este urmatoarea:
1. se lasa volanul cat mai jos.
2. se desfac cele doua suruburi din partea superioara a cadranelor (sub limba de de plastic care acopera ceasurile).
3. se scoate plasticul de deasupra ceasurilor (are in partea de jos un manson de cauciuc care acopera coloana de directie).
4. se desfac cele 4 suruburi care tin cadranele in loc (unul central jos, unul central sus si doua lateral sus).
5. se desface cu o surubelnita fina plasticul bordului din laterala stanga a volanului (pe care sunt reglajele de la oglinzi si luminile de ceata) - la mine cel putin (2.0) nu stiu cum e la 1.4 si 1.6.
6. eu nu am vrut sa scot cele 2 fise de la cadrane, asa ca am scos tot ansamblul un pic in afara si l-am intors la 45 de grade (e un pic de chinuiala).
7. pe spate este un capac de plastic maro prins un 3 ghidaje de plastic si 4 suruburi - se desfac suruburile si se scoate capacul- acum aveti acces la toate becurile din bord.
8. se scoate becul cu probleme prin rotire la 45 de grade (iese cu tot cu un mic soclu de plastic)
9. se monteaza in sens invers totul.
O sa fac si poze la montajul final.
Acuma caut becuri - daca aveti sugestii sunt foarte receptiv (in Bucuresti) - pe Maica Domnului nu am gasit (am gasit doar pentru scrumiera), incerc maine in Vitan.
Daca tot va chinuiti eu cred ca merita schimbate toate becurile.
Succes
Scris: Mar Iul 15, 2014 10:39 pm
de yocozoro
foarte tare ... unii nu stiu cum sa stinga becul de combustibil si sa stea acul cat mai sus si tu vrei sa-l aprinzi din nou )
cat ai putut merge cu becul aprins de s-a ars ? are si el o durata de viata clar...
Scris: Mie Iul 16, 2014 4:04 pm
de razvante
Aici te contrazic, la fosta masina (student fiind si cu banii la pamant) am mers mai tot timpul "pe rosu". Pompa de benzina nu a cedat in 150k km, cand am schimbat-o pentru siguranta. Becul nu s-a ars si nici plutitorul nu mi-a facut probleme. Asadar e de la caz la caz.
Scris: Mie Iul 16, 2014 4:15 pm
de Alex44
Pune poze cu becul, poate e ca la panoul de comanda clima de colt/forfour si iti dau eu unul gratis. Sau iti zic codul si comanzi de la reprezentanta. Asta ar fi oricum cel mai simplu, altfel slabe sanse sa gasesti beculetul ala pe vreun raft.
Scris: Mie Iul 16, 2014 8:56 pm
de alberth