Furtun Servo Lancer Clasic 1.6
Salutare!
Am fost recent la revizie cu lancerul meu clasic 1.6
Desi nu mi-au schimbat nimic fata de revizia standard mi-au recomandat sa schimb in curand diverse piese "cu urme de uzura". Totalul pe deviz e 4500 RON.
Ce mi-a atras atentia e un furtun ulei servo - tur care costa vreo 1700 RON. Cica se pierde ulei pe acolo, nu mult, pot circula cu masina asa, dar va trebui schimbat.
Masina e din 2007, are aproape 80 000 km la bord.
Consilierul din service mi-a spus ca e o problema comuna la lancer clasic.
Intrebarea mea pentru posesorii de lancer clasic e daca ati avut asemenea probleme si daca pot gasi respectivul furtun prin alte parti. Mi se pare exagerat de scump - mai ieftina a fost distributia
Multumesc!
Am fost recent la revizie cu lancerul meu clasic 1.6
Desi nu mi-au schimbat nimic fata de revizia standard mi-au recomandat sa schimb in curand diverse piese "cu urme de uzura". Totalul pe deviz e 4500 RON.
Ce mi-a atras atentia e un furtun ulei servo - tur care costa vreo 1700 RON. Cica se pierde ulei pe acolo, nu mult, pot circula cu masina asa, dar va trebui schimbat.
Masina e din 2007, are aproape 80 000 km la bord.
Consilierul din service mi-a spus ca e o problema comuna la lancer clasic.
Intrebarea mea pentru posesorii de lancer clasic e daca ati avut asemenea probleme si daca pot gasi respectivul furtun prin alte parti. Mi se pare exagerat de scump - mai ieftina a fost distributia
Multumesc!
QUOTE (dyonissos @ Mar 20 2016, 02:54 PM) Stiu ca subiectul e vechi dar n-am apucat sa merg in service si cam ar fi timpul.
Problema e ca nu gasesc furtunul ala pe nicaieri.
Ma gandesc ca nu se vinde separat ci doar impreuna cu pompa servo.
Ceva idei, sfaturi?
Multumesc!
Ce furtun iti trebuie, mai exact? Descrie-mi pozitia lui si incercam sa rezolvam problema.
Problema e ca nu gasesc furtunul ala pe nicaieri.
Ma gandesc ca nu se vinde separat ci doar impreuna cu pompa servo.
Ceva idei, sfaturi?
Multumesc!
Ce furtun iti trebuie, mai exact? Descrie-mi pozitia lui si incercam sa rezolvam problema.
Salut. Se pare ca am si eu aceeasi problema, tot la un lancer clasic din 2007, doar ca varianta de 2 litri.
E vorba de furtunul care pleaca din pompa de servo catre cutia de directie, aflata in spatele motorului (furtunul ocoleste motorul prin stanga, cum te uiti din fata)
A reusit cineva sa gaseasca acest furtun after-market? La autokarma si pe unde am mai cautat eu nu il au.
E vorba de furtunul care pleaca din pompa de servo catre cutia de directie, aflata in spatele motorului (furtunul ocoleste motorul prin stanga, cum te uiti din fata)
A reusit cineva sa gaseasca acest furtun after-market? La autokarma si pe unde am mai cautat eu nu il au.
QUOTE (crisu64 @ Aug 3 2016, 11:00 AM) Salut. Se pare ca am si eu aceeasi problema, tot la un lancer clasic din 2007, doar ca varianta de 2 litri.
E vorba de furtunul care pleaca din pompa de servo catre cutia de directie, aflata in spatele motorului (furtunul ocoleste motorul prin stanga, cum te uiti din fata)
A reusit cineva sa gaseasca acest furtun after-market? La autokarma si pe unde am mai cautat eu nu il au.
Eu l-am resertizat, iesi mult mai ieftin, dar depinde ce problema ai cu el. Am meu supura la capete.
E vorba de furtunul care pleaca din pompa de servo catre cutia de directie, aflata in spatele motorului (furtunul ocoleste motorul prin stanga, cum te uiti din fata)
A reusit cineva sa gaseasca acest furtun after-market? La autokarma si pe unde am mai cautat eu nu il au.
Eu l-am resertizat, iesi mult mai ieftin, dar depinde ce problema ai cu el. Am meu supura la capete.
Tin sa mentionez de dinainte ca aceasta solutie este DOAR daca aveti gauri confirmate pe furtunul de servodirectie (i.e. daca vedeti de unde picura sau face spume). Aceasta solutie nu este valabila pentru furtunuri ce permit miscarea unui lichid sub presiune, desi la furtune de antigel este o solutie temporara eficienta (presiune de 1,1 bar, nu prea mare).
OP, sa stii ca eu am o problema similara de peste 1 an si solutia mea, ce e drept mai melteana, merge cu rezultate bune. Ce i-am facut este efectiv acoperirea zonei unde era formata gaura cu o bucatica de cauciuc, care apoi era presata cu ajutorul unui colier de metal. Desigur, nu etanseaza perfect gaurica dar nu am observat efectiv nici o schimbare a nivelului de lichid servo. Tin sa mentionez ca am facut un schimb de lichid de servo INAINTE de observarea gaurii si de atunci nu am mai adaugat lichid. Ca si aspect vizual, nu am vazut sa picure din acea sigilare, zona din imediata vecinatate si potentiala zona de picurare nu prezinta murdarie rezultata din lichidul de servo, desi se simte putintel ud pe marginea inferioara, ceea ce e de asteptat sincer.
Bucatica de cauciuc e vreo 5 lei si un set de coliere cu diametrul mai mic nu costa mai mult de 8 lei la Brick. Sper sa fie de ajutor!
OP, sa stii ca eu am o problema similara de peste 1 an si solutia mea, ce e drept mai melteana, merge cu rezultate bune. Ce i-am facut este efectiv acoperirea zonei unde era formata gaura cu o bucatica de cauciuc, care apoi era presata cu ajutorul unui colier de metal. Desigur, nu etanseaza perfect gaurica dar nu am observat efectiv nici o schimbare a nivelului de lichid servo. Tin sa mentionez ca am facut un schimb de lichid de servo INAINTE de observarea gaurii si de atunci nu am mai adaugat lichid. Ca si aspect vizual, nu am vazut sa picure din acea sigilare, zona din imediata vecinatate si potentiala zona de picurare nu prezinta murdarie rezultata din lichidul de servo, desi se simte putintel ud pe marginea inferioara, ceea ce e de asteptat sincer.
Bucatica de cauciuc e vreo 5 lei si un set de coliere cu diametrul mai mic nu costa mai mult de 8 lei la Brick. Sper sa fie de ajutor!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 44 vizitatori