Ce componente (piese) ati schimbat pe lancer-ul vostru clasic?
Bataie usoara pe puntea spate poate fi de la bieletele stabilizatoare (vreo bucsa sparta sau chiar bieleta rupta), sau bucsele de la bara de torsiune.
Poate fi chiar vreun tampon rupt al tobei finale.
Daca bataia e mai puternica poate fi amortizorul.
La reprezent este greu sa dea un verdict clar, tocmai de aceea o sa te puna sa schimbi toate bucsele posibile si imposibile.
P.s. Culisorii nu sunt consumabile.
Poate fi chiar vreun tampon rupt al tobei finale.
Daca bataia e mai puternica poate fi amortizorul.
La reprezent este greu sa dea un verdict clar, tocmai de aceea o sa te puna sa schimbi toate bucsele posibile si imposibile.
P.s. Culisorii nu sunt consumabile.
QUOTE (Cristi@N @ Sep 22 2010, 04:33 PM) Pretul dat de service pt culisori e de 60 RON bucata (trebuie 4) si presupun ca la asta se mai adauga si pretul de manopera.
Dar daca nu sunt culisorii de vina, atunci care ar fi problema?
dar i-ai intrebat daca ti-i aduc separat? o sa-ti spuna ca aduc cu tot cu garnituri, ca se comada doar la set si totul te duce in jurul pretului dat mai sus de mine. mie asa mi-au spus mai multe cunostiinte de pe la service-uri.
daca afli care e problema, impartaseste dezlegarea misterului si cu noi
Dar daca nu sunt culisorii de vina, atunci care ar fi problema?
dar i-ai intrebat daca ti-i aduc separat? o sa-ti spuna ca aduc cu tot cu garnituri, ca se comada doar la set si totul te duce in jurul pretului dat mai sus de mine. mie asa mi-au spus mai multe cunostiinte de pe la service-uri.
daca afli care e problema, impartaseste dezlegarea misterului si cu noi
- marius_lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am
stiu ca nu e piesa, dar:
Am fost nevoit sa schimb un cauciuc DUNLOP SP01, deoarece am luat o piatra (mai mult o bucata de bordura aruncata in mijlocul strazii) in dreptul buzei interioare a jantei. Cauciucul a fost parca taiat in dreptul jantei, si inca odata la imbinarea cu suprafata de rulare.
am adaugat acest post, pentru ca am fost intrebat luna trecuta la intalnirea mitsu ce parere am despre Dunlop: stau lipite de asfalt in comparatie cu Bridgestone originale, dar si sunt de marmelada in comparatie cu Bridgestone. Sa vedem cati km ma mai tin celelalte 3.
Am fost nevoit sa schimb un cauciuc DUNLOP SP01, deoarece am luat o piatra (mai mult o bucata de bordura aruncata in mijlocul strazii) in dreptul buzei interioare a jantei. Cauciucul a fost parca taiat in dreptul jantei, si inca odata la imbinarea cu suprafata de rulare.
am adaugat acest post, pentru ca am fost intrebat luna trecuta la intalnirea mitsu ce parere am despre Dunlop: stau lipite de asfalt in comparatie cu Bridgestone originale, dar si sunt de marmelada in comparatie cu Bridgestone. Sa vedem cati km ma mai tin celelalte 3.
- marius_lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am
am 50 000 km lancer 2.0 clasic 2006 ,am schimbat pana acum decat motorasul de la pompa de benzina(24 mil) si rectificat la 25000 de km discuri fata,care da semne ca va trebuii in curand sa le inlocuiesc deasemenea ambreiaju nu mai are multa viata ,eu unul sunt f multumit masina de zi cu zi si nam schimbat nici o bucsa sau bieleta pana la chilometrii acestia decat consumabile placute ,filtre etc
Curand o sa schimb amortizoarele pe fata, cel de pe dreapta curge si troncane ocazional. Am 25000 km si e clar ca e ori defect de fabricatie ori o groapa de acum un an si jumatate de pe Dealul Negru a facut boacana. Am gasit codul pentru Kayaba, KYB 334369. Acum sa vad la ce pret imi scoate mecanicul meu din depozit perechea.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori