Ce componente (piese) ati schimbat pe lancer-ul vostru clasic?
Am vazut f mult people care vorbeste despre stergatoare: fara vraja, am schimbat multe (originale mitsu, bosch si alte firme "mari"), dar cele mai bune se numesc "Magic Whipers", se gasesc la Selgros si costa ... 6 lei perechea (un ambalaj aiurea, gen "no name", cu portocaliu si rosu). Iti mai tb un foarfece sa le tai la dimensiunea dorita si money pentru benzina pentru cel putin 50000 km (daca nu apar alte probleme).
Am vazut pe aici pe forum ca se rectifica discurile de frana: scuzati intrebarea unui novice, asta inseamna ca daca discurile sunt uzate se mai "incarca" si mai merg o perioada? Cand se poate considera ca sunt terminate? Un smecher mi-a zis ca la un anumit semn (se gaseste pe discurile din fata), dar daca merg pana la acel semn, mai raman cca. 2 mm de disc. E adevarat?
Multam' anticipat!
In alta ordine de idei eu pana la 150000 km nu am schimbat nimic in afara de placute de frana de doua ori si ceva becuri (plus distributia la 100000), dar acum masina mea mananca ulei (1L la 2500 km: vezi ce am postat la "Probleme Motor Sau Caseta De Directie Lancer 1.6"). Poate imi raspunde cineva la intrebarea de acolo.
Inca o data "multam"!
Am vazut pe aici pe forum ca se rectifica discurile de frana: scuzati intrebarea unui novice, asta inseamna ca daca discurile sunt uzate se mai "incarca" si mai merg o perioada? Cand se poate considera ca sunt terminate? Un smecher mi-a zis ca la un anumit semn (se gaseste pe discurile din fata), dar daca merg pana la acel semn, mai raman cca. 2 mm de disc. E adevarat?
Multam' anticipat!
In alta ordine de idei eu pana la 150000 km nu am schimbat nimic in afara de placute de frana de doua ori si ceva becuri (plus distributia la 100000), dar acum masina mea mananca ulei (1L la 2500 km: vezi ce am postat la "Probleme Motor Sau Caseta De Directie Lancer 1.6"). Poate imi raspunde cineva la intrebarea de acolo.
Inca o data "multam"!
QUOTE (cuore @ Jul 8 2010, 11:00 PM) ... Am vazut pe aici pe forum ca se rectifica discurile de frana: scuzati intrebarea unui novice, asta inseamna ca daca discurile sunt uzate se mai "incarca" si mai merg o perioada? ...
Rectificarea discurilor se poate face cand nu sunt prea tocite in cazul in care sunt ovalizate. Ele se pun pe un strung si se ia un pic din ele pana ajung sa fie drepte. Daca sunt tocite, singura solutie e schimbarea.
Rectificarea discurilor se poate face cand nu sunt prea tocite in cazul in care sunt ovalizate. Ele se pun pe un strung si se ia un pic din ele pana ajung sa fie drepte. Daca sunt tocite, singura solutie e schimbarea.
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
113000 km...a venit timpul directiei...
Am facut un test de amortizoare si o verificare de rutina la Mcar si au rezultat urmatoarele piese de inlocuit>
- bielete directie st/dr;
- capete de bara s/dr;
- bielete antiruliu st/dr, cea din dr fiind rupta;
- bucsa bara stabilizatoare fata/spate, stannga/dreapta.
Deviz estimativ, app 20 mil cu tot cu manopera si cu geometrie la final.
Costuri aftermarket, 5 mil piesele, mai putin bucsele bara stab fata ca nu aveau nimic. S-a adaugat un filtru de benzina (45 lei), manopera aferenta (1,5 mil) si geometria 1 mil.
Piesele de directie sunt lemforder (parca asa se scrie) si sunt made in germany.
Am facut un test de amortizoare si o verificare de rutina la Mcar si au rezultat urmatoarele piese de inlocuit>
- bielete directie st/dr;
- capete de bara s/dr;
- bielete antiruliu st/dr, cea din dr fiind rupta;
- bucsa bara stabilizatoare fata/spate, stannga/dreapta.
Deviz estimativ, app 20 mil cu tot cu manopera si cu geometrie la final.
Costuri aftermarket, 5 mil piesele, mai putin bucsele bara stab fata ca nu aveau nimic. S-a adaugat un filtru de benzina (45 lei), manopera aferenta (1,5 mil) si geometria 1 mil.
Piesele de directie sunt lemforder (parca asa se scrie) si sunt made in germany.
Salut.
Nu de mult am inceput sa aud o bataia usoara la puntea spate (posed un Lancer Classic 1.6). M-am dus la service Mitsubishi din Iasi cu ea si cei de acolo au zis ca sunt de vina culisorii de la etrierii de pe spate. Masina fiind in garantie (inca) au zis ca schimbarea culisorilor se va face pe garantie, ulterior razgandindu-se si au motivat faptul ca nu e din vina fabricantului ci din cauza drumurilor proaste de la noi.
Intrebarea mea este daca a mai avut cineva probleme cu acesti culisori si cum s-a rezolvat.
Nu de mult am inceput sa aud o bataia usoara la puntea spate (posed un Lancer Classic 1.6). M-am dus la service Mitsubishi din Iasi cu ea si cei de acolo au zis ca sunt de vina culisorii de la etrierii de pe spate. Masina fiind in garantie (inca) au zis ca schimbarea culisorilor se va face pe garantie, ulterior razgandindu-se si au motivat faptul ca nu e din vina fabricantului ci din cauza drumurilor proaste de la noi.
Intrebarea mea este daca a mai avut cineva probleme cu acesti culisori si cum s-a rezolvat.
[quote name='Cristi@N' date='Sep 20 2010, 11:56 PM' post='71804']
Salut.
Fii mai explicit, te rog. Bataie usoara...cand? In timpul franarii, la denivelari, eu nu am auzit de vreo problema cu culisorii.
Faptul ca starea drumurilor poate afecta termenii garantiei anumitor piese, este adevarat, dar daca piesele nu sunt considerate consumabile, totul e cancan.
Fa putin scandal, du-te la Protectia consum si se va rezolva.
Cine i-a pus sa vanda mitsubishi cu 100k garantie in tari cu drumuri de lumea a III a?
Salut.
Fii mai explicit, te rog. Bataie usoara...cand? In timpul franarii, la denivelari, eu nu am auzit de vreo problema cu culisorii.
Faptul ca starea drumurilor poate afecta termenii garantiei anumitor piese, este adevarat, dar daca piesele nu sunt considerate consumabile, totul e cancan.
Fa putin scandal, du-te la Protectia consum si se va rezolva.
Cine i-a pus sa vanda mitsubishi cu 100k garantie in tari cu drumuri de lumea a III a?
nu e de la culisori. eu i-am schimbat si nu pe garantie. sunt o caruta de bani cateva garnituri si niste "surubele" mai mari - vin toate la pachet de la producator. m-au costat 800 ron. m-am zgariat o saptamana pe ochi. eu nu i-am schimbat neaparat din cauza troncanitului ci in incercare de a rezolva problema cu stricarea discurilor de frana.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 42 vizitatori