Ce componente (piese) ati schimbat pe lancer-ul vostru clasic?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
cuore
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 07, 2010 9:48 pm

Mesaj de cuore » Joi Iul 08, 2010 11:00 pm

Am vazut f mult people care vorbeste despre stergatoare: fara vraja, am schimbat multe (originale mitsu, bosch si alte firme "mari"), dar cele mai bune se numesc "Magic Whipers", se gasesc la Selgros si costa ... 6 lei perechea (un ambalaj aiurea, gen "no name", cu portocaliu si rosu). Iti mai tb un foarfece sa le tai la dimensiunea dorita si money pentru benzina pentru cel putin 50000 km (daca nu apar alte probleme).

Am vazut pe aici pe forum ca se rectifica discurile de frana: scuzati intrebarea unui novice, asta inseamna ca daca discurile sunt uzate se mai "incarca" si mai merg o perioada? Cand se poate considera ca sunt terminate? Un smecher mi-a zis ca la un anumit semn (se gaseste pe discurile din fata), dar daca merg pana la acel semn, mai raman cca. 2 mm de disc. E adevarat?

Multam' anticipat!

In alta ordine de idei eu pana la 150000 km nu am schimbat nimic in afara de placute de frana de doua ori si ceva becuri (plus distributia la 100000), dar acum masina mea mananca ulei (1L la 2500 km: vezi ce am postat la "Probleme Motor Sau Caseta De Directie Lancer 1.6"). Poate imi raspunde cineva la intrebarea de acolo.

Inca o data "multam"!

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Vin Iul 09, 2010 10:01 am

QUOTE (cuore @ Jul 8 2010, 11:00 PM) ... Am vazut pe aici pe forum ca se rectifica discurile de frana: scuzati intrebarea unui novice, asta inseamna ca daca discurile sunt uzate se mai "incarca" si mai merg o perioada? ...
Rectificarea discurilor se poate face cand nu sunt prea tocite in cazul in care sunt ovalizate. Ele se pun pe un strung si se ia un pic din ele pana ajung sa fie drepte. Daca sunt tocite, singura solutie e schimbarea.

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Lun Aug 02, 2010 10:48 pm

Bujiile le-a schimbat cineva la 2.0? Ca ma apropii de revizia de 55.000km (fac la 10.000km de ceva timp reviziile) si daca tot ma duc sa schimb uleiul, poate trebuie si astea schimbate...

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mar Aug 03, 2010 12:11 pm

Eu le-am schimbat abia pe la 98-99.000 dar trebuiesc schimbate la 60.000 - daca nu ma insel

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Mar Sep 07, 2010 10:16 pm

113000 km...a venit timpul directiei...

Am facut un test de amortizoare si o verificare de rutina la Mcar si au rezultat urmatoarele piese de inlocuit>
- bielete directie st/dr;
- capete de bara s/dr;
- bielete antiruliu st/dr, cea din dr fiind rupta;
- bucsa bara stabilizatoare fata/spate, stannga/dreapta.

Deviz estimativ, app 20 mil cu tot cu manopera si cu geometrie la final.

Costuri aftermarket, 5 mil piesele, mai putin bucsele bara stab fata ca nu aveau nimic. S-a adaugat un filtru de benzina (45 lei), manopera aferenta (1,5 mil) si geometria 1 mil.

Piesele de directie sunt lemforder (parca asa se scrie) si sunt made in germany.

Avatar utilizator
Cristi@N
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 19, 2008 11:29 pm

Mesaj de Cristi@N » Lun Sep 20, 2010 11:56 pm

Salut.
Nu de mult am inceput sa aud o bataia usoara la puntea spate (posed un Lancer Classic 1.6). M-am dus la service Mitsubishi din Iasi cu ea si cei de acolo au zis ca sunt de vina culisorii de la etrierii de pe spate. Masina fiind in garantie (inca) au zis ca schimbarea culisorilor se va face pe garantie, ulterior razgandindu-se si au motivat faptul ca nu e din vina fabricantului ci din cauza drumurilor proaste de la noi.
Intrebarea mea este daca a mai avut cineva probleme cu acesti culisori si cum s-a rezolvat.

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Mar Sep 21, 2010 1:27 am

[quote name='Cristi@N' date='Sep 20 2010, 11:56 PM' post='71804']
Salut.
Fii mai explicit, te rog. Bataie usoara...cand? In timpul franarii, la denivelari, eu nu am auzit de vreo problema cu culisorii.
Faptul ca starea drumurilor poate afecta termenii garantiei anumitor piese, este adevarat, dar daca piesele nu sunt considerate consumabile, totul e cancan.
Fa putin scandal, du-te la Protectia consum si se va rezolva.
Cine i-a pus sa vanda mitsubishi cu 100k garantie in tari cu drumuri de lumea a III a?

Avatar utilizator
Cristi@N
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 19, 2008 11:29 pm

Mesaj de Cristi@N » Mie Sep 22, 2010 12:44 am

Bataia usoara la culisori de care vorbeam se aude la denivelari, asfalt prost, drum betonat sau pietruit.
Presupun ca acesti culisori nu fac parte din categoria "consumabile". Stie cineva daca fac parte sau nu?

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Sep 22, 2010 7:39 am

nu e de la culisori. eu i-am schimbat si nu pe garantie. sunt o caruta de bani cateva garnituri si niste "surubele" mai mari - vin toate la pachet de la producator. m-au costat 800 ron. m-am zgariat o saptamana pe ochi. eu nu i-am schimbat neaparat din cauza troncanitului ci in incercare de a rezolva problema cu stricarea discurilor de frana.

Avatar utilizator
Cristi@N
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 19, 2008 11:29 pm

Mesaj de Cristi@N » Mie Sep 22, 2010 4:33 pm

Pretul dat de service pt culisori e de 60 RON bucata (trebuie 4) si presupun ca la asta se mai adauga si pretul de manopera.
Dar daca nu sunt culisorii de vina, atunci care ar fi problema?

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori