Abureala
Am observat ca de cite ori ploua mi se aburesc geamurile intr-un mod drastic. Ori trebuie sa dau drumu' la A/C, ori la caldura. Oricum in masina zace o umezeala nesanatoasa, in general vorbind.
La voi e la fel sau trebuie sa ma duc la service sa se uite putin pe la aeroterma + fante de ventilare?
P.S.: Nu, butonul de recirculare nu e ON.
La voi e la fel sau trebuie sa ma duc la service sa se uite putin pe la aeroterma + fante de ventilare?
P.S.: Nu, butonul de recirculare nu e ON.
Salutare tuturor in primul rand.
Posesor Lancer 1.6 (adica prietena) (2 luni 4500km)
Si eu am aceeasi problema cu aburirea geamurilor.
Trebuie sa dau drumul la aer destul de tare ca sa dispara macar de pe parbriz. In zilele ploioase chiar se abureste bine toata masina
Si in afara de asta am mai observat ca daca e cald afara si scoti a/c si lasi doar pe ventilator incepe sa bage un aer cald si foarte umed. iar daca ai oprit aerul un pic se pierde imediat stropul de racoare.
Cred ca o sa imi iau o solutie anti-aburire. La M-Car in showroom in Bucuresti am vazut tot felul de solutii si erau la niste preturi de bun simt
Posesor Lancer 1.6 (adica prietena) (2 luni 4500km)
Si eu am aceeasi problema cu aburirea geamurilor.
Trebuie sa dau drumul la aer destul de tare ca sa dispara macar de pe parbriz. In zilele ploioase chiar se abureste bine toata masina
Si in afara de asta am mai observat ca daca e cald afara si scoti a/c si lasi doar pe ventilator incepe sa bage un aer cald si foarte umed. iar daca ai oprit aerul un pic se pierde imediat stropul de racoare.
Cred ca o sa imi iau o solutie anti-aburire. La M-Car in showroom in Bucuresti am vazut tot felul de solutii si erau la niste preturi de bun simt
- marius_lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am
ma bag si io, cu peste un an mai tarziu, dar ata ete
Abureala asta se mai trage si de la clima. Cand termometrul intern considera ca temperatua interioara este cea ceruta, incetineste sau opreste ventilatorul.
De aceea, trebuie sa asiguram ventilatie, pentru evitarea "aburelii". Cel mai sigur, este sa mutam comutatorul de viteza de circulare de pe auto pe ce valoare vrem noi, si totodata sa ne asiguram ca gurile de ventilatie spre parbriz sunt deschise.
Abureala asta se mai trage si de la clima. Cand termometrul intern considera ca temperatua interioara este cea ceruta, incetineste sau opreste ventilatorul.
De aceea, trebuie sa asiguram ventilatie, pentru evitarea "aburelii". Cel mai sigur, este sa mutam comutatorul de viteza de circulare de pe auto pe ce valoare vrem noi, si totodata sa ne asiguram ca gurile de ventilatie spre parbriz sunt deschise.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori