Aveti Lumina La Butucul De Cheia De Contact?
1. Flosind pozele de la gabitzu, si mai ales un electrician foarte bun ( Sa traiesti Marius!!!), am pus bec la contact (led rosu).
Din pacate nu am facut poze in timpul montajului, si nici noaptea nu am facut, intrucat bateria mea in varsta de cel putin 4 ani (atat are masina la mine - cine stie cat a stat bateria pe stoc) e pe redresor.
Din ce am vazut (in amurg, cu multa lumina) NU se vede un cerc perfect circular (ar fi fost nevoie de cel putin 2 becuri) si nu ai unde sa le pui.
Se vede mai intens sus, apoi descreste spre in jos.
Pentru montaj... demontati cutia din spatele volanului. Poate are Gabitzu poze.
Apoi va trebuie o surubelnita in stea foarte scurta (sau folositi un patent - simplu sau cu "cioc") pentru a scoate inelul de plastic din jurul contactului. (GRIJA FOARTE MARE!!! E Imobilizatorul!!! Are componenta electronica, si o bobina).
Cu chestia aia in mana va duceti la un magazi auto si luati un bec cu montura care sa se potriveasca acolo. Nu stiu tipul, dar a costat 3 lei.
Apoi se ia curent de la panoul de sigurante si alte "chestii" din spatele bordului, stanga jos, in spatele sertarului.
Curentul se ia cu 2 fire din mufele care duc la plafoniere. Astfel cand e usa deschisa (contactul luat) becul sta aprins, cand inchizi usa, scade intensitatea ca la plafoniera (treptat, fara contact pus sau brusc, cu contact pus).
Celalalt capat al firelor se lipesc (letcon, fludor) de montura becului. (eu am nimerit una facuta din materiale slabe, nu se lipea fludorul pe ea si am stricat 3, intr-un final am inlocuit becul din ea cu un led rosu pentru ca ledul are contactele mai bune). Ledul costa 1 leu.
Poze sper sa pun in viitor.
2. Cu ocazia asta am schimbat becul la bricheta (bec normal, ca la scrumiera + capison rosu) - s-a explicat cum, nu reiau
Detalii aici
3. De aici incepe greul, si nu m-as mai baga odata decat daca nu as avea de ales. (becuri arse de mult timp)
Nu m-as apuca intrucat becurile sunt ciudate/sensibile.
Am schimbat becurile la DIMMER, Reglaj faruri, Lampa ceata spate, proiectoare.
Atentie!!!
a) Lucrati fara curent!!! Cum ati lucrat cu curent, la cel mai mic scurt/atingere/ etc, sar sigurante/relee. Am patit-o!
Incercari / probe faceti doar cu toate conexiunile facute bine.
Fara DIMMER functional, montat NU functioneaza NICIUN bec in BORD. (logic)
Daca il stricati...
c) Becurile (toate 4) permit montarea de capisoane rosii, dar sunt un model ciudat (lipit - spre deosebire de consola de la clima) si muuuult mai sensibile.
Am demontat, au capison albastru verzui. Cum am tras de capison ca sa il scot (indiferent cat de incet sau cu grija) am rupt/ars/stricat 3 din 4 din becuri.
Asta inseamna sa le inlocuiesti (nu am gasit bec, si am folosit led rosu) prin dezlipire/lipire cu letconul. Si sunt FOARTE mici. Inevitabil se deterioreaza montura. Nu ai cum sa nu, oricat de bun ai fi. Plasticul e moale, fludorul e incins...
Placa pe care sunt prinse e foarte delicata, multe miscari => uzura FOARTE Mare.
d) s-a explicat mai sus cum se ajunge la DIMMER si la Controlul farurilor, nu reiau.
Spun doar ca am ajuns sa desfac INTEGRAL acele 2 monturi!!!
e) pentru cele 2 butoane de la proiectoare trebuie data jos rama de la ceasurile indicatoare bord.
Sunt 2 suruburi sus, si clipsuri.
Apoi trebuie bagata o surubelnita subtire (invelita in carpa pentru a nu zgaria) sub finitia bordului si trebuie scoasa din bord. NU se impinge din spate!!!
Si aici becurile sunt lipite, pentru inlocuirea lor (becurile s-au ars la schimbarea capisoanelor) am muncit peste 2 ore, 2 oameni, dintre care unul de meserie. (Ca sa intelegeti cat de ciudate sunt... in dimineata asta i-a luat mai putin sa repare un electromotor de Audi A6, pe care l-a reconditionat in intregime!!!!)
Cu stima!
Din pacate nu am facut poze in timpul montajului, si nici noaptea nu am facut, intrucat bateria mea in varsta de cel putin 4 ani (atat are masina la mine - cine stie cat a stat bateria pe stoc) e pe redresor.
Din ce am vazut (in amurg, cu multa lumina) NU se vede un cerc perfect circular (ar fi fost nevoie de cel putin 2 becuri) si nu ai unde sa le pui.
Se vede mai intens sus, apoi descreste spre in jos.
Pentru montaj... demontati cutia din spatele volanului. Poate are Gabitzu poze.
Apoi va trebuie o surubelnita in stea foarte scurta (sau folositi un patent - simplu sau cu "cioc") pentru a scoate inelul de plastic din jurul contactului. (GRIJA FOARTE MARE!!! E Imobilizatorul!!! Are componenta electronica, si o bobina).
Cu chestia aia in mana va duceti la un magazi auto si luati un bec cu montura care sa se potriveasca acolo. Nu stiu tipul, dar a costat 3 lei.
Apoi se ia curent de la panoul de sigurante si alte "chestii" din spatele bordului, stanga jos, in spatele sertarului.
Curentul se ia cu 2 fire din mufele care duc la plafoniere. Astfel cand e usa deschisa (contactul luat) becul sta aprins, cand inchizi usa, scade intensitatea ca la plafoniera (treptat, fara contact pus sau brusc, cu contact pus).
Celalalt capat al firelor se lipesc (letcon, fludor) de montura becului. (eu am nimerit una facuta din materiale slabe, nu se lipea fludorul pe ea si am stricat 3, intr-un final am inlocuit becul din ea cu un led rosu pentru ca ledul are contactele mai bune). Ledul costa 1 leu.
Poze sper sa pun in viitor.
2. Cu ocazia asta am schimbat becul la bricheta (bec normal, ca la scrumiera + capison rosu) - s-a explicat cum, nu reiau
Detalii aici
3. De aici incepe greul, si nu m-as mai baga odata decat daca nu as avea de ales. (becuri arse de mult timp)
Nu m-as apuca intrucat becurile sunt ciudate/sensibile.
Am schimbat becurile la DIMMER, Reglaj faruri, Lampa ceata spate, proiectoare.
Atentie!!!
a) Lucrati fara curent!!! Cum ati lucrat cu curent, la cel mai mic scurt/atingere/ etc, sar sigurante/relee. Am patit-o!
Incercari / probe faceti doar cu toate conexiunile facute bine.
Fara DIMMER functional, montat NU functioneaza NICIUN bec in BORD. (logic)
Daca il stricati...
c) Becurile (toate 4) permit montarea de capisoane rosii, dar sunt un model ciudat (lipit - spre deosebire de consola de la clima) si muuuult mai sensibile.
Am demontat, au capison albastru verzui. Cum am tras de capison ca sa il scot (indiferent cat de incet sau cu grija) am rupt/ars/stricat 3 din 4 din becuri.
Asta inseamna sa le inlocuiesti (nu am gasit bec, si am folosit led rosu) prin dezlipire/lipire cu letconul. Si sunt FOARTE mici. Inevitabil se deterioreaza montura. Nu ai cum sa nu, oricat de bun ai fi. Plasticul e moale, fludorul e incins...
Placa pe care sunt prinse e foarte delicata, multe miscari => uzura FOARTE Mare.
d) s-a explicat mai sus cum se ajunge la DIMMER si la Controlul farurilor, nu reiau.
Spun doar ca am ajuns sa desfac INTEGRAL acele 2 monturi!!!
e) pentru cele 2 butoane de la proiectoare trebuie data jos rama de la ceasurile indicatoare bord.
Sunt 2 suruburi sus, si clipsuri.
Apoi trebuie bagata o surubelnita subtire (invelita in carpa pentru a nu zgaria) sub finitia bordului si trebuie scoasa din bord. NU se impinge din spate!!!
Si aici becurile sunt lipite, pentru inlocuirea lor (becurile s-au ars la schimbarea capisoanelor) am muncit peste 2 ore, 2 oameni, dintre care unul de meserie. (Ca sa intelegeti cat de ciudate sunt... in dimineata asta i-a luat mai putin sa repare un electromotor de Audi A6, pe care l-a reconditionat in intregime!!!!)
Cu stima!
Ei dragii mei... ) poze!!!
Scuze pentru dublu post, dar merg si acolo si acolo!
1. Becuri in stanga... proiectorarele fata/spate
2. Interior mare
3. Scrumiera scoasa, becul scrumierei, bricheta
4. Reglaj faruri + dimmer
5. Consola centrala
6. Contact
Nu se vad toate bine, au fost probleme cu focalizarea, timpii de expunere etc.
Sper sa va placa, mie imi place!!!
Scuze pentru dublu post, dar merg si acolo si acolo!
1. Becuri in stanga... proiectorarele fata/spate
2. Interior mare
3. Scrumiera scoasa, becul scrumierei, bricheta
4. Reglaj faruri + dimmer
5. Consola centrala
6. Contact
Nu se vad toate bine, au fost probleme cu focalizarea, timpii de expunere etc.
Sper sa va placa, mie imi place!!!
- marius_lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori