Reglaj Faruri Pe Inaltime
Stie cumva cineva de unde se regleaza manual farurile pe inaltime la lancerul clasic? Cel de pe dreapta imi bate mai jos chiar decat pe stanga, in mod normal ar trebui sa fie mai sus.
Cand am facut ITP-ul, cel de pe stanga e perfect reglat, insa in dreapta s-a chinuit si nenea respectiv sa-l regleze dar nu i-a dat de capat.
Cand am facut ITP-ul, cel de pe stanga e perfect reglat, insa in dreapta s-a chinuit si nenea respectiv sa-l regleze dar nu i-a dat de capat.
In spatele farului trebuie sa fie un surub. O sa il gasesti usor pentru ca nu sunt multe suruburi pe-acolo inafara de cele de prindere. Ar trebui sa fie in partea opusa motorasului de reglare (daca motorasul e jos, acel surub e sus). Eu stiu de la lancerul nou, dar principiul e la fel la toate masinile.
Pui masina cu fata catre un zid si invarti acel surub pana raza farului din dreapta ajunge la acelasi nivel cu cel din stanga.
Eu am avut aceeasi problema cu farul din stanga dupa ce l-am reglat de 3 ori la ei pe aparatul ala. Tot la zid s-a rezolvat.
Pui masina cu fata catre un zid si invarti acel surub pana raza farului din dreapta ajunge la acelasi nivel cu cel din stanga.
Eu am avut aceeasi problema cu farul din stanga dupa ce l-am reglat de 3 ori la ei pe aparatul ala. Tot la zid s-a rezolvat.
Reinvii acest topic pentru ca inca nu am aflat unde e acel surub de reglaj pe inaltime al farurilor.
Atasez si o poza, gratie lui Cristibna ca are farurile la vanzare, astfel incat cine stie de unde se face acest reglaj sa poata indica pe poza.
P.S. surubul care se vede este pentru reglajul pe orizontala, stanga-dreapta.
Atasez si o poza, gratie lui Cristibna ca are farurile la vanzare, astfel incat cine stie de unde se face acest reglaj sa poata indica pe poza.
P.S. surubul care se vede este pentru reglajul pe orizontala, stanga-dreapta.
- Fişiere ataşate
-
- DSCF0870.JPG (1.46 MiB) Vizualizat de 6421 ori
Am invatit de surubul ala cu cap de 10 de mi s-a acrit. N-am vazut aproape nici o chimbare.....
Oricum....INFECTE faruri are Lancerul asta Classic. Puse pe acelasi perete cu farurile unei Octavia2 cu lupe..... De fapt nici n-are rost sa compar farurile de la cele doua masini...
Leitar edit..
Am gasiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
Uita-te ca este un capacel gri. Ziceau aia de pe evolution ca ar trebui dat jos ceva capacel. E fix deasupra becului. Ala trebuie sa fie.....
Oricum....INFECTE faruri are Lancerul asta Classic. Puse pe acelasi perete cu farurile unei Octavia2 cu lupe..... De fapt nici n-are rost sa compar farurile de la cele doua masini...
Leitar edit..
Am gasiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
Uita-te ca este un capacel gri. Ziceau aia de pe evolution ca ar trebui dat jos ceva capacel. E fix deasupra becului. Ala trebuie sa fie.....
Sa nu facem confuzii.
Eu personal, noaptea, cu masina aliniata la zid si farurile aprinse am observat ca acel surub cu cap de 10 face reglajul stanga - dreapta (fara dubii). Si eu si driver am invartit la ele in ambele sensuri.
Deci reglajul pe inaltime e in alta parte.
P.S. Miscarea de care zice driver ca se observa, era din cauza ca apasa pe surub pentru a-l invarti.
Eu personal, noaptea, cu masina aliniata la zid si farurile aprinse am observat ca acel surub cu cap de 10 face reglajul stanga - dreapta (fara dubii). Si eu si driver am invartit la ele in ambele sensuri.
Deci reglajul pe inaltime e in alta parte.
P.S. Miscarea de care zice driver ca se observa, era din cauza ca apasa pe surub pentru a-l invarti.
Din cate vad eu, aceste faruri sunt un pic ciudate. Oglinda farului este prinsa in 4 locuri. Int-un colt e motorasul care impinge/trage coltul oglinzii si in celalalt colt e acel surub. Cand se misca motorasul, surubul e punct fix si invers.
Din cate vad eu, linia dintre surub si motoras e cumva in diagonala farului, asa ca daca se invarte de motoras sau de surub oglinda se va misca si pe orizontala si pe verticala. Ca idee, puneti pe cineva sa miste de la buton nivelul farurilor. O sa vedeti ca miscarea oglinzii e mai evidenta in partea dinspre coltul exterior/jos al farului. Puteti sa va uitati si pe ziua ca sa vedeti miscarea oglinzii in timp ce infileteti/desfileteti surubul.
Ala e singurul reglaj care se face la far si chiar daca se misca lumina pe orizontal, se va misca si pe vertical.
Din cate vad eu, linia dintre surub si motoras e cumva in diagonala farului, asa ca daca se invarte de motoras sau de surub oglinda se va misca si pe orizontala si pe verticala. Ca idee, puneti pe cineva sa miste de la buton nivelul farurilor. O sa vedeti ca miscarea oglinzii e mai evidenta in partea dinspre coltul exterior/jos al farului. Puteti sa va uitati si pe ziua ca sa vedeti miscarea oglinzii in timp ce infileteti/desfileteti surubul.
Ala e singurul reglaj care se face la far si chiar daca se misca lumina pe orizontal, se va misca si pe vertical.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 36 vizitatori