Un eventual tuning la motor
QUOTE (bogdan_lancer @ Aug 6 2009, 03:14 PM) C-am atat...pt 260 de caluti..asta se traduce in peste 6-7 mii de euro...fara manopera..
Sincer nu as fi crezut ca o sa reuseasca cineva sa faca motorul asta sa mearga fiabil (ma refer la mers zi de zi) cu turbo.
Foarte frumos proiectului.
Felicitari!
Trebuie sa recunosc ca ma roade invidia rau de tot. Daca ai zis 6-7 mii fara manopera atunci ma gandesc ca ai sarit de 10.000 cu tot.
Sunt curios de mai multe aspecte:
1 Cat ai acum raportul de compresie?
2 La ce presiune lucreaza turbina?
3 Cel mai important: Unde ti-ai facut discul de ambreiaj si volanta?
Oricum felicitari inca odata.
Multumiri pentru informatiile pe care le-ai scris despre montarea unui kit turbo. Sunt primele pe care le citesc si am cautat nu doar pe site-uri romanesti. Esti un roman mai iesit din tipare. Spun asta pentru ca sunt convins ca romanul clasic care ar fi trecut prin ce ai trecut tu cu setarile masinii nu ar fi dat atatea detalii referitoare la problemele ce apar pe parcurs. Se vede ca e o operatie extrem de complexa dar macar exista un precedent si MasterTuner poate sa isi puna in cartea de vizita primul 4g63 aspirat convertit la turbo din tara.
Apropo de in formatii, zicea si Andrei mai sus, se discuta si aici despre montarea unui kit turbo pe 4g63 si eu chiar ziceam ca in Romania...no way...si poate arunci doua cuvinte si acolo.
Felicitari inca odata si multumim de informatii.
Sincer nu as fi crezut ca o sa reuseasca cineva sa faca motorul asta sa mearga fiabil (ma refer la mers zi de zi) cu turbo.
Foarte frumos proiectului.
Felicitari!
Trebuie sa recunosc ca ma roade invidia rau de tot. Daca ai zis 6-7 mii fara manopera atunci ma gandesc ca ai sarit de 10.000 cu tot.
Sunt curios de mai multe aspecte:
1 Cat ai acum raportul de compresie?
2 La ce presiune lucreaza turbina?
3 Cel mai important: Unde ti-ai facut discul de ambreiaj si volanta?
Oricum felicitari inca odata.
Multumiri pentru informatiile pe care le-ai scris despre montarea unui kit turbo. Sunt primele pe care le citesc si am cautat nu doar pe site-uri romanesti. Esti un roman mai iesit din tipare. Spun asta pentru ca sunt convins ca romanul clasic care ar fi trecut prin ce ai trecut tu cu setarile masinii nu ar fi dat atatea detalii referitoare la problemele ce apar pe parcurs. Se vede ca e o operatie extrem de complexa dar macar exista un precedent si MasterTuner poate sa isi puna in cartea de vizita primul 4g63 aspirat convertit la turbo din tara.
Apropo de in formatii, zicea si Andrei mai sus, se discuta si aici despre montarea unui kit turbo pe 4g63 si eu chiar ziceam ca in Romania...no way...si poate arunci doua cuvinte si acolo.
Felicitari inca odata si multumim de informatii.
mai, omule cred ca esti primul la care am citit mai cu atentie tuningul asupra masinii...cred ca ca l-ai facut aproape klumea,cum se zice..felicitari ptr rabdare si pasiune in acelasi timp..intr-adevar daca MT a reusit sa o faca fiabila pun pariu ca o sa aiba mult de lucru in viitor...totusi ,am o intrebare..sistemul de frane nu este upgadat?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 38 vizitatori