Consum Exagerat De Mare...

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Iun 03, 2010 5:28 pm

Nu da idei proaste, ca unii cu intelegere mai limitata o sa ne intrebe de ce in curba nu a mai putut intoarce volanul. Aproape toti ar aduce cheia in capat de cursa....

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Vin Iun 04, 2010 8:02 am

What ever you do .. don't try this at home ! ( e chestia care pare a functiona prin america )

Avatar utilizator
Mawsynram
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 10:06 am
Contact:

Mesaj de Mawsynram » Vin Iun 04, 2010 4:39 pm

Donkey...unde se afla acea"greutate" si ce rol are?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Iun 04, 2010 4:49 pm

Cred ca se referea la armatura... bara propriu-zisa, nu coaja de plastic cu rol decorativ/aerodinamic.

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Vin Iun 04, 2010 5:06 pm

E pe undeva pe sub bara din fata. Dar nu stiu daca e si pe varianta cu motor de 1,6l. Parca 2dor avea postata o poza prin topicul despre masina lui (dar nu sunt sigur).

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Vin Iun 04, 2010 5:36 pm

Nu mai tin minte care era rolul ei .. stiu ca se oscila pe la contragreutate sau mai stiu eu ce .. Cu siguranta are ea un rol acolo .. nu o fi degeaba asa ..

EDIT : eu am vazut-o si pe un 1.6 al unei dom'soare de prin ploiesti cand am fost cu a mea la revizie

Avatar utilizator
Sanky
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 23, 2011 8:35 pm

Mesaj de Sanky » Joi Ian 27, 2011 11:21 am

Sal am lancer 2.0 135cp si am facut consumul asa, am facut plinul pana in gat, am parcurs 116 km de condus haotic, putin bucuresti maxim 15 min prin frumosul oras, mentionez ca destul de frig afara, si a consumat 9,70 litri, ce sa zic cam mare consumul, dar nu exagerat, e si rezervorul mic si na amplifica senzatia! Raportat la ce am condus pana acum e cam gurmand!

Avatar utilizator
Alecsxus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 26, 2009 6:06 pm

Mesaj de Alecsxus » Mie Feb 02, 2011 2:25 am

si ca sa vezi consumul presupun ca ai facut plinul la loc pana in gat.

Ideea este ca ti-a consumat foarte bine.

Daca zici ca ai mers 116 km haotic. Acum defineste haotic : haotic, depasiri la limita sau haotic accelerari bruste frane la fel?(nu incerc sa fiu sarcastic daca cumva am dat senzatia asta).

Si inca o intrebare : 9,7 /100 km sau 9,7 pentru 116 km. Plus ca cele 15 min in bucuresti eu zic ca au cantarit multicel.

Una peste alta indiferent care sunt raspunsurile tale sa fi fericit, ca ti-a papat bine.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Vin Feb 25, 2011 10:31 am

Eu de obicei merg plin-plin, tocmai pentru a-i face consumul. Vara, prin Bucuresti, ia cam 12.5 - 13%. Iarna se duce spre 13.5%, dar aici intervin mai multi factori, printre care motorul pornit pina deszapezesti masina, rotile mai mari un pic. Afara-mi ia intre 8.5% si 9%, indiferent de anotimp.

Avatar utilizator
84 TNL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Aug 22, 2009 2:27 pm

Mesaj de 84 TNL » Lun Feb 28, 2011 1:06 pm

QUOTE (Sfinxul @ Jun 3 2010, 03:44 PM) Consumuri aproximative scoase de mine cu Lancerul cu motor de 1,6 l.

Oras pe timp de iarna: 11 - 12 % poate si mai mult la temperaturile care au fost in iarna trecuta
Oras pe timp de vara: 9,5 - 12 % in functie de stilul de condus si de cat de aglomerat e traseul
In afara pe timp de vara: 6,5 - 7 % viteza de deplasare ~ 110 Km/h (cam 3000 rpm) si fara depasiri in forta
In afara pe timp de vara: 7,5 - 8,5 % viteza de deplasare variind intre 100 si 150 de Km/h, cu depasiri in forta si schimbat vitezele si pe la 5500 rpm.
Aceste consumuri sunt realizate cu aerul conditionat pornit.

Cam mare consumul

A mea consuma in oras 7.5-8% la mers normal (Brasovul e un oras cu trafic bine fluidizat, dar am umblat cu ea destul si in alte orase), iar daca trag de ea intradevar ajunge la 10.5-11% dar asta inseamna schimbat la 5500-6000 rpm.
Extraurban ia intre 5,5 daca merg pana in 120 km/h si 8% daca o duc peste 150 km/h.
Intre vara si iarna nu am diferente simtitoare de consum din cauza rotilor, iarna merg cu rotile originale 195/60/R15 incaltate de iarna, iar pt vara are roti 215/40/R17 si se compenseaza
Eu zic ca e un consum bun la motor de 1600 cmc, raportat la greutatea masinii.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori