Ulei Cutie Viteze Manuala

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Dum Iun 05, 2016 12:26 am

In cutia de viteze (F5M41) intra 2.1 litri de ulei.

Avatar utilizator
johnion65
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Ian 03, 2016 10:03 pm

Mesaj de johnion65 » Dum Iun 05, 2016 7:29 pm

Multumesc Testos. Am citit ca ai schimbat uleiul la cutie de curand, ai pus 2.1 litri sau doar 2 litri?
Intreb pentru ca un coleg de forum, cu ceva timp in urma, spunea ca sunt suficiente 2 bidoane de 0.946 litri pentru a fi la nivel.

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Dum Iun 05, 2016 10:40 pm

Cu placere!

In momentul schimbului de ulei de cutie motorul era cald caci am mers mult cu masina, deci si uleiul din cutie era cald. Spun asta ca sa intelegi ca s-a scurs tot uleiul din cutie, astfel ca a fost necesar sa bag 2.1 litri in cutie pana a dat pe afara prin orificiul de prea-plin.

Cutia de viteze este mai pretentioasa la cantitatea de ulei necesara cat si la calitatea uleiului, iar daca manualul de service spune ca trebuie 2.1 litri, atunci atat trebuie sa pui. Asta e parerea mea.

Avatar utilizator
johnion65
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Ian 03, 2016 10:03 pm

Mesaj de johnion65 » Dum Iun 05, 2016 11:04 pm

@ Testos
Multumesc inca odata. Cred ca voi lua 3 bidoane de AMSOIL Synthetic Manual Transmission and Transaxle Gear Lube 75W90 API GL4 de 0.946 ml.
In alta ordine de idei, poti te rog sa-mi spui cam unde ar ajunge nivelul uleiului de motor daca folosesc 3 litri si schimb si filtrul?

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Dum Iun 05, 2016 11:14 pm

Sa nu fim off topic, ti-am trimis mesaj privat.

Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Joi Iul 14, 2016 11:52 am

QUOTE (johnion65 @ Jun 5 2016, 11:04 PM) In alta ordine de idei, poti te rog sa-mi spui cam unde ar ajunge nivelul uleiului de motor daca folosesc 3 litri si schimb si filtrul?

Ajunge exact la semnul "FULL" de pe jojă, iar de păpat nu ar trebui să pape niciun mililitru între schimburi. Tot ce depăşeşte 3 litri e pagubă.
Baftă!

Avatar utilizator
johnion65
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Ian 03, 2016 10:03 pm

Mesaj de johnion65 » Lun Iul 18, 2016 9:54 pm

Multumesc EvoX.
Am schimbat uleiul din cutie si am folosit Tutela Technyx 75W85 API GL4+ si au intrat doi litri si ceva (multumesc Testos).
Se cunoaste o imbunatatire clara a schimbarii vitezelor dar cutia mea tot mai agata cand si cand, cred ca sunt probleme de ambreiaj.
Apropo, stie cineva cum se poate regla/aerisi ambreiajul?

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Lun Iul 18, 2016 10:06 pm

Pe cilindrul receptor (care e in exteriorul cutiei de viteze) ai un aerisitor exact ca la etrieri. Il desfaci si aerisesti exact cum se face aerisirea circuitului de franare.

Avatar utilizator
johnion65
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Ian 03, 2016 10:03 pm

Mesaj de johnion65 » Lun Iul 18, 2016 10:33 pm

Multumesc Testos.

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Lun Iul 18, 2016 10:34 pm

Cu placere.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori