Pagina 1 din 20

Scris: Mar Mai 31, 2011 11:25 pm
de Marty
QUOTE (PaulT @ May 31 2011, 11:18 PM) Oricum sambata ma duc sa schimb si uleiul la cv.
De ce schimbi uleiul?

Scris: Mie Iun 01, 2011 11:41 am
de Marty
QUOTE (PaulT @ Jun 1 2011, 11:35 AM) @Marty - Fiind uleiul original, cu care s-a rodat cutia eu cred ca ii ajung 28.000km. Am luat un Mobil 1 Synthetic Gear 75W90 made in usa. Dupa ce il schimb acum, pana la 90-100.000km acolo ramane...
Paul, n-as vrea sa te sperii, dar... LASA DRACULUI ULEIUL ACOLO!!!!!!! N-ai citit ce-am patit eu? Am schimbat uleiul pentru ca incepuse sa-mi iasa greu din viteza cind se incalzea. AM bagat Motul 75W90 vara trecuta, in August. Toate bune si frumoase pina a inceput sa se racoreasca afara si a-nceput sa nu-mi mai intre in viteza in mers fiind. Asta iarna stateam cite 5 minute pe loc ca sa ma pot intelege cit de cit cu cutia, intre timp schimbind uleiul Motul cu aceeasi specificatie dar pe Mobil. Asa ca, daca nu-ti face probleme, lasa uleiul in cutie, nu-l schimba aiurea!

P.S.: Vezi ca si adictoma are aceeasi problema ca si mine.

Scris: Mie Iun 01, 2011 11:57 am
de adictoma
offtopic - eu am schimbat si pompa de ambreiaj intre timp - curgea lichidu' pe pedala de ambreiaj - problema aparuse la mine tot dupa schimbarea uleiului, fortat fiind la schimbarea ambreiajului - iar imi aduc aminte cate am schimbat si ma apuca dracii

PaulT - asteptam impresii

Scris: Mie Iun 01, 2011 11:59 am
de driverx
Fara off-topic, dar la 28000 tu vrei sa schimbi oloiu'? Asta e manie curata crezand ca ai grija de masina.

Scris: Mie Iun 01, 2011 12:22 pm
de Marty
adictoma, schimbind pompa de ambreiaj ai scapat de problema schimbatului vitezelor la rece iarna?

Scris: Mie Iun 01, 2011 12:31 pm
de adictoma
am schimbat-o acum o luna. nu stiu inca.

Scris: Mie Iun 01, 2011 3:51 pm
de PaulT
QUOTE (driverx @ Jun 1 2011, 11:59 AM) Fara off-topic, dar la 28000 tu vrei sa schimbi oloiu'? Asta e manie curata crezand ca ai grija de masina.

Doar la primul schimb procedez asa. In rest... sta cat trebuie.

@Marty, m-ai pus pe ganduri. Ce naiba, ulei Mobil 1 full sintetic sa fie mai slab decat ce are el din fabrica? Inca n-am patit la vreo masina sa schimb uleiul la cv si sa mearga prost cutia. Ce ulei or avea original??

Scris: Mie Iun 01, 2011 9:03 pm
de Marty
QUOTE (PaulT @ Jun 1 2011, 03:51 PM) @Marty, m-ai pus pe ganduri. Ce naiba, ulei Mobil 1 full sintetic sa fie mai slab decat ce are el din fabrica? Inca n-am patit la vreo masina sa schimb uleiul la cv si sa mearga prost cutia. Ce ulei or avea original?? Am vorbit cu un nene de la Porsche Romania, nene care se ocupa de garantii, si mi-a spus ca au avut si ei aceeasi problema, diferenta fiind ca asa se comportau masinile cu uleiul venit din fabrica. Raspunsul de la VAG a fost un pic naucitor: "schimbati uleiul original de fabrica (sintetic) cu ulei mineral". Cica n-au mai avut probleme dupa aia.

Scris: Joi Iun 02, 2011 10:03 am
de PaulT
De VAG am auzit si eu. Cred ca pana la urma bag uleiul de cutie la Logan... VAd ca intervalul recomandat pentru schimb la ale noastre e de 60,000km... La Lancerul nou este 240,000km(am carnetul de garantie si service pentru Lancer X, iar pentru Clasic am luat intervalul din desfasuratorul pus de driverx...).. Are cineva un carnet de garantie si service original, pentru Clasic? Sunt curios ce scrie acolo la intervalul recomandat pentru schimbare ulei cv... Oare avem ulei mineral in cutie?

Scris: Joi Iun 02, 2011 10:44 am
de Marty
Eu o sa bag la toamna niste mineral si niste aditiv, sa vedem ce si cum.