Nu Porneste La Prima Cheie
De la benzina daca ar fi, nu ti-ar porni deloc, sau ar merge balbait tot timpul, nu doar sa scada relantiul cand si cand.
Eu stiam ca pompa de benzina merge la debit maxim ca sa mentina mereu o presiune constanta in rampa, si injectoarele isi iau de acolo cat trebuie, in functie de cat de larg sunt deschise si cat de mult stau deschise. Deci cred ca ar circula destul de repede acea cantitate de pe conducte, si ai fi simtit deja din prima suta de metri. Eu cand am pus benzina proasta, am pornit ok, am iesit din peco, si cand sa bag a 2-a aproape ca mi-a murit motorul.
Nu ti se aprinde nici un bec in bord? Pune-o pe un tester, poate ai noroc si iti indica ceva relevant. Ca asa sa te apuci sa umblii la toti senzorii suspecti, sa schimbi filtre si altele, mai mult bajbaii.
Eu stiam ca pompa de benzina merge la debit maxim ca sa mentina mereu o presiune constanta in rampa, si injectoarele isi iau de acolo cat trebuie, in functie de cat de larg sunt deschise si cat de mult stau deschise. Deci cred ca ar circula destul de repede acea cantitate de pe conducte, si ai fi simtit deja din prima suta de metri. Eu cand am pus benzina proasta, am pornit ok, am iesit din peco, si cand sa bag a 2-a aproape ca mi-a murit motorul.
Nu ti se aprinde nici un bec in bord? Pune-o pe un tester, poate ai noroc si iti indica ceva relevant. Ca asa sa te apuci sa umblii la toti senzorii suspecti, sa schimbi filtre si altele, mai mult bajbaii.
QUOTE (Alex44 @ Jun 25 2011, 11:18 AM) De la benzina daca ar fi, nu ti-ar porni deloc, sau ar merge balbait tot timpul, nu doar sa scada relantiul cand si cand.
Daca are apa asa se comporta.Daca sorbul din rezervor este murdar,asa se comporta cu scaderi de putere ,turatie,pornire grea.
Tind sa cred ca este vorba de benzina proasta.
Inainte de orice as demonta filtrul carburant si l-as goli intr-o sticla sa vad ce curge.DAca este si apa,ceea ce este foarte posibil prin prisma efectelor,as pune niste aditivi in rezervor pe baza de alcool,sau doar alcool tehnic,sanitar.
Un senzor de turatie nu da scadere de turatie sau astfel de fluctuatii de turatie.
Daca are apa asa se comporta.Daca sorbul din rezervor este murdar,asa se comporta cu scaderi de putere ,turatie,pornire grea.
Tind sa cred ca este vorba de benzina proasta.
Inainte de orice as demonta filtrul carburant si l-as goli intr-o sticla sa vad ce curge.DAca este si apa,ceea ce este foarte posibil prin prisma efectelor,as pune niste aditivi in rezervor pe baza de alcool,sau doar alcool tehnic,sanitar.
Un senzor de turatie nu da scadere de turatie sau astfel de fluctuatii de turatie.
turbojack, decit sa-i schimbi filtrul de benzina mai bine-ti tragi un spit in oo, pe bune! Filtrul este incorporat in pompa, ca sa ai acces la el tre' sa scoti sezutul banchetei si pompa de benzina. Daca ai apucat sa scoti pompa, primul lucru pe care-l faci e sa verifici ce mama ciorilor ai prin rezervor (apa, mil, Mamba neagra, monstru' din Loch Ness, etc.).. Dupa ce ai verificat si (eventual) curatat, te apuci sa verifici sita care atirna de corpul pompei. Daca inainte de a te apuca de haiducia asta ai auzit pompa ca e un pic mai zgomotoasa (ca mine), e cazu' sa te apuci sa desfaci tot ce inseamna pompa de benzina. Bine, dupa ce indepartezi sita respectiva si pompa (e cit degetu' mare de la mina pompa), vei avea surpriza sa ramii in mina c-un ditamai porcu' de chestie de plastic in mina. Ala-i filtrul, asa se livreaza el.
Revin cu detalii...
Am alimentat cu omv 100, relantiul s-a stabilizat dupa aproximativ 5 min de mers, si in trei zile a facut o singura data figura cu pornitul la a 3-a cheie.Urmatorul plin il fac tot cu benz 100, dar inainte de asta o sa-mi bag ghearele in pompa si filtru.
Am inteles ca trebuie sa fie putin carburant in rez, iar Marty confirma ca e beleaua dracu sa umbli la pompa.
Oricum, am cumparat acum un an un filtru de benzina pentru lancer, dar se pare ca nu e cel care trebuie, mai ales ca e metalic si nu prea are ce sa caute in rezervor. Cu ocazia asta vad si ce s-a adunat in cel vechi in 130k.
Pana la noi detalii, evitati Rompetrolul din Buc Noi, cel de langa teatru, cum vii dinspre 1 Mai, pe dreapta.
Am alimentat cu omv 100, relantiul s-a stabilizat dupa aproximativ 5 min de mers, si in trei zile a facut o singura data figura cu pornitul la a 3-a cheie.Urmatorul plin il fac tot cu benz 100, dar inainte de asta o sa-mi bag ghearele in pompa si filtru.
Am inteles ca trebuie sa fie putin carburant in rez, iar Marty confirma ca e beleaua dracu sa umbli la pompa.
Oricum, am cumparat acum un an un filtru de benzina pentru lancer, dar se pare ca nu e cel care trebuie, mai ales ca e metalic si nu prea are ce sa caute in rezervor. Cu ocazia asta vad si ce s-a adunat in cel vechi in 130k.
Pana la noi detalii, evitati Rompetrolul din Buc Noi, cel de langa teatru, cum vii dinspre 1 Mai, pe dreapta.
Schimba filtrul, apoi mergi pana aproape sa ramai in pana de benzina si apoi fa plinul cu benzina de calitate dintr-o statie mai renumita(rompetrol, moll,lukoil, petrom etc) si poate sa fie si benzina de 95. Daca dupa ce mergi vreo 10-20 km dupa ce ai facul plinul mai face figuri atunci inseamna ca nu numai benzina proasta e cauza.
QUOTE (AndreiS @ Jun 27 2011, 05:27 PM) Pana la noi detalii, evitati Rompetrolul din Buc Noi, cel de langa teatru, cum vii dinspre 1 Mai, pe dreapta.Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck!!!!!!!!!! De acolo bag in 90% din cazuri incepind cu luna Martie. De prin Aprilie am inceput sa aud pompa de benzina un pic mai tare.....
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 50 vizitatori