Pagina 1 din 1

Scris: Sâm Iul 09, 2011 4:46 am
de Alecsxus
Salut,
Auto : Lancer Clasic 2.0 Benzina

Am si eu urmatoarea problema.
Am facut schimbul de distributie, si dupa ce am plecat din service, masina parea sa mearga foarte ok, totul pana cand am inceput sa trec de 4000 - 5000 de ture.
Cand fac asta se aude un zgomot puternic de la motor, si masina viberaza destul de rau. Asta se intampla doar cand merg de ex cu 4000 de ture si masina este in viteza, daca o turez pe loc nu se aude zgomotul, sau cel putin nu atat de rau.
Evident pe masura ce turez masina peste 4000 de ture, creste si intensitatea zgomotului.
Tot o mica observatie, motorul la relati, face masina sa vibreze foarte usor.

Am incercat sa deschid capota si turez motrul sa vad daca se aude vreun zgomot ciudat, si nu mi se pare nimic in neregula.
Poate fi de la rolele intinzatoare?

Multumesc.

Scris: Sâm Iul 09, 2011 7:05 pm
de Alecsxus
nimeni? Nici macar o parere?

Scris: Dum Iul 10, 2011 4:32 pm
de Directoru
Este posibil ca sa nu fie bine intinsa cureaua bine si sa trepideze la turatii ridicate.

Trebuie verificata tensiunea curelei.

Scris: Dum Iul 10, 2011 4:47 pm
de adictoma
nu te juca atunci cand vine vorba de distributie - daca ti-a sarit cureaua de la punct ai sansa sa iti faci motorul praf. bine ar fi sa chemi un mecanic la masina sa-ti spuna exact daca mai poti porni sau nu motorul.

Scris: Dum Iul 10, 2011 7:07 pm
de AndreiS
Exact, nu te juca cu distributia,,,unde ai facut schimbul...sper ca la un service serios...mergi usor cu ea si primul drum sa fie inapoi la geniile care au facut lucrarea.

Scris: Lun Iul 11, 2011 8:30 am
de Marty
Sigur au uitat sa stringa ceva p-acolo, mai mult ca sigur un tampon de motor. Nu este exclusa o problema la cureaua de distributie.
Directoru, rola intinzatoare la 2.0 e hidraulica, intinde singura cureaua.

Scris: Lun Iul 11, 2011 12:52 pm
de costynio
Daca nu ai schimbat distributia intr-un service autorizat mitsubishi este posibil ca al doilea arbore balansier sa nu fie pus la punct. Iti recomand sa mergi la oamenii care cunosc motorul 4G63 sa-ti verifice balansierii.
(din cate am auzit eu... balansierul cu pricina pica la punct dupa doua ture ale pinionului care angreneaza pompa de ulei).