Ce Bec Semnalizare Are Classicu?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mar Iul 12, 2011 2:32 pm

QUOTE (driverx @ Jul 12 2011, 12:55 PM) Sunt.

Farurile o sa aiba H7 xenon 55W de 4300K, se va adapta sistemul de leveling, altfel, in caz ca esuez cu adaptarea (not an option ) renunt la xenon.
crezi tu ca o sa inbunatateasca vizibilitatea? cred ca e o investitie pur ornamentala - clar o sa arate mai fain dar nu vad cat de bune ar putea fi lupele alea sa merite investitia.

oricum - sa le luminezi sanatos!

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Iul 12, 2011 3:07 pm

Am alimentat farul drept aseara, cut-off-ul e net superior farului stock, nu bate in toate partile, testul s-a facut cu becul original care a venit cu farul, unul cam galben.

Sper sa nu fiu manat de placebo, dar mie imi place ce vad. Diferenta intre xenon H4 pe lentila si lupa noua cu halogen este destul de mare in materie de precizie a beam-ului.

Nu va asteptati sa fie la nivelul unei lupe de fabrica, dar eu ma asteptam la rau. Si am vazut ca nu e rau deloc. Asa impresionat sunt incat incerc sa bag xenon de 55W in el avand pretentia sa nu ii orbesc pe cei din fata. Deeeeesi, daca din cauza unei denivelari, ochiul lor ajunge sub cut-off, nu cred ca o sa le fie bine

Lupa pare ok turnata. Totusi, daca o compari cu lupe de fabrica, se objserva ca nu are aceasi claritate si transparenta. De aceea vreau sa pun xenon de 55W, nu de 35W.

Pe langa lupa ma consider castigat cu look-ul, dar mai ales ca pot avea si faza lunga si cea scurta aprinse. More poweeeer

QUOTE (Marty @ Jul 12 2011, 02:24 PM) Da' vezi ca-s cam scumpe la aia. AM gasit mai ieftine, ce-i drept cu laterala galbena, ca pentru state, 168 usd.

Stiu. Dar am fost suficient de nebun incat sa merg pe Euro look, nu American bullshit. Si odata am gasit ceva poze cu dinastea americane si pareau facute pe vapor. Astea chiar imi plac la detalii. Finut facute, in afara de capacele de cauciuc din spate, care sunt facute din cel mai prost cauciuc care l-am vazut in viata mea.

Eu inainte de Lancer am avut un Logan. Consider farurile stock de Lancer niste mizerii raportat la niste faruri de Logan ca lumea reglate. De aceea m-a apucat nebunia sa experimentez cu aceste faruri.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Iul 12, 2011 3:22 pm

QUOTE (driverx @ Jul 12 2011, 03:07 PM) Eu inainte de Lancer am avut un Logan.
Ma rog, pe Loganu' ala l-a avut si-o duba.

Revenind ontopic, este un mare plus reglajul orizontal!
Cum naiba vrei tu sa faci adaptarea pentru leveling? Din cit m-m uitat eu la ale mele nu prea se putea face. Bine, recunosc faptul ca nu m-am omorit cu cercetatul, a fost o privire de suprafata mai mult, plus declaratia mecanicului.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Iul 12, 2011 3:25 pm

Si farurile tale au avut aceasi problema ca si ale mele. Deci, mecanicul a avut dreptate.

Dar dupa ce am dat atatia bani, iti dai seama ca vreau sa fac totul ca la carte. Deci, caut solutii tehnice astfel incat in final scot motorasul de pe farul original si il prind in cele 2 suruburi de farul nou, fara sa manaresc piesele originale ale masinii.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Iul 12, 2011 3:38 pm

Instalatia electrica va trebui s-o modifici fara doar si poate!

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Iul 12, 2011 3:58 pm

Neah.....Totul va porni frumos de la mufa instalatiei masinii, se vor face pini noi, de acolo pentru faza lunga va merge la mufa H4 a farului original, faza scurta va da comanda la xenon cand sa porneasca, totodata, printr-un releu care va fi alimentat doar cand faza lunga e pusa, acesta va mentine xenon-ul pornit, astfel incat pe faza lunga o sa mearga ambele faze FARA a pune sarcini suplimentare pe instalatia electrica a masinii. Practic, ETACS ECU va lucra la fel, el va crede ca aprinde ambele faza cand tragi partial de maneta, el va opri alimentarea la faza scurta atunci cand ai comutat pe faza lunga, etc. Practic, electrica masinii va functiona la fel, cu 0 modificari. Toata comanda suplimentara va fi data de la farul stang prin controller-ul xenon-ului SI releul care o sa il adaug.

Ce SIGUR trebuie sa modific va fi comanda xenon-ului. De ce? Pentru ca fiind H7, nu o sa vina cu mufa de H4 precum un kit de H4, iar dupa taierea sarmelor se va putea chiar pune pe mufa H4 cu care a venit farul nou cu lupa. Deci s-ar putea ca nici pini noi nu va trebui sa fac, care sa ii bag in mufa mama a instalatiei electrice a masinii.

Avatar utilizator
Bogdanlm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 05, 2008 6:02 pm

Mesaj de Bogdanlm » Mie Iul 13, 2011 7:17 pm

Inca un "nebun" ca mine si altii.

Vezi si la "farasul" meu, are faruri asemantoare!

Sa le luminezi sanatos!!!!

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Iul 14, 2011 9:26 am

Esti multumit de ele?

Eu ieri le-am pornit prima data cu xenonu in ele. Inca nu sunt montate pe masina. Rezultatul e multumitor.

Am pus farul stang temporar, sprijinit partial pe bara parasoc si rezultatele se vad mai jos. Distanta intre garaj si far e de aprox 4 metri.

A doua poza e faza scurta + faza lunga.
Fişiere ataşate
IMG_20110713_201904.jpg
IMG_20110713_201904.jpg (980.44 KiB) Vizualizat de 6282 ori
IMG_20110713_214258.jpg
IMG_20110713_214258.jpg (831.36 KiB) Vizualizat de 6271 ori
IMG_20110713_214051.jpg
IMG_20110713_214051.jpg (870.51 KiB) Vizualizat de 6273 ori

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Iul 14, 2011 12:31 pm

Tu nu vezi ca farurile lui n-au nici o legatura cu ale tale? Seamana doar ca forma si atit! El are lupa de faza scurta unde ai tu faza lunga si faza lunga unde ai tu semnalul. Ale tale sunt asezate mai cu cap in far, pentru ca la el (ca si la fostele mele, de altfel) raza lupei de scurta se loveste-n corpul fazei lungi la el sau a semnalului la tine, obturind astfel o mare parte din "evantai", astfel luminind mai mult inainte si la stinga, intre cele doua raze de scurta fiind o zona neluminata, care deranjeaza destul de tare la condus noaptea.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Iul 14, 2011 12:51 pm

True. Am tot vazut pe Ebay modelul care il are el si m-a intrigat de fiecare data ce curbe ar trebui sa ia raza luminii ca sa lumineze si pe centru.

Oricum, farurile mele imi plac cel mai mult. De aia am dat banii astia in plus. Pentru design mostly. Am vrut ceva cu lupa, dar look cat mai stock posibil. Daca n-ar avea dungile de sus, Mercedes like, ar fi perfecte. Oricum, doar lumina laterala o sa o folosesc pentru pozitie, iar becul din spatele dungilor de sus se va scoate afara. Arata prea cocalararesc cu lumina de pozitie acolo sus.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori