Schimb Distributie

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Sâm Aug 17, 2013 8:54 pm

QUOTE (PaulT @ Aug 14 2013, 07:33 PM) Distributia se schimba la 6 ani sau 90,000km...

Nu contest ca ar putea tine si 6 ani, dar vorbeam de garantie; in carte scrie 3 ani sau 90.000km. Mai mult, garantia integrala a masinii e 3 ani sau 100.000km. Altfel, se poate schimba si dupa 10 ani, e pe barba proprietarului.
Nu stiu daca la Mitsu Lancer nou distributia e garantata 5 ani, cat are si masina.
Bafta!

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Dum Aug 18, 2013 6:32 pm

In carte scrie de 6 ani sau 90,000km. Confirmat si de reprezentanta. Tot de garantie vorbesc si eu. Nu este nici cea mai mica legatura intre perioada/intervalul de km de garantie integrala a unui vehicul si intervalul de schimb al curelei de distributie. Eu de exemplu am 5 ani sau 150,000km garantie... asta inseamna cae garantata distributia 150,000km? Bineinteles ca nu.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mie Sep 04, 2013 5:58 pm

Saptamana trecuta marti, masina mea a inceput sa tremure la relanti, fara sa se tureze turometrul. Nu o facea constant, ci ocazional. Motorul tremura rau de tot, vibratia se ducea pana la cutia cu filtrul de aer, parca era diesel. M-am dus iar la Tiriac ieri cu masina si au verificat benzina care era ok, bujiile care erau ok, au pus-o pe tester si totul ok, au curatat pana si clapeta de acceleratie. Azi am luat-o si nu mai face. Nu mi s-a spus cauza problemei, doar ca s-a rezolvat... Eu am un feeling ca este totul legat de distributia facuta acum o luna. Vibratii aiurea dau arborii de echilibrare nereglati, insa ciudat ca vibratiile au aparut saptamana trecuta.

Avatar utilizator
mani07
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iul 18, 2009 11:05 am

Mesaj de mani07 » Sâm Sep 07, 2013 10:12 am

salut..problema ar putea fi de la un intinzator de curea sau rola curea (nu stiu exact)...motorul vibreaza la relanti,iar cand accelerezi (cu masina pe loc),vibratia dispare si motorul se aude din nou rotund..

Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Mie Sep 25, 2013 9:11 pm

QUOTE (PaulT @ Aug 18 2013, 06:32 PM) In carte scrie de 6 ani sau 90,000km. Confirmat si de reprezentanta. Tot de garantie vorbesc si eu. Nu este nici cea mai mica legatura intre perioada/intervalul de km de garantie integrala a unui vehicul si intervalul de schimb al curelei de distributie. Eu de exemplu am 5 ani sau 150,000km garantie... asta inseamna cae garantata distributia 150,000km? Bineinteles ca nu.

Prietene,
La 5 ani si o zi si 89.000km, daca se intampla sa cedeze cureaua de distributie, esti bun de plata. NU TE DESPAGUBESTE NIMENI!!! Din baraba e usor pentru cei de la Mitsubishi sa-si dea cu parerea, insa pe acte nu e asa...
De acord, se recomanda schimbarea curelei de distributie la 72 luni, insa asta nu inseamna ca tot atat timp e acoperita de garantie.
Bafta!

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Lun Mar 17, 2014 8:58 pm

Dupa ce am facut schimbul distributiei, racordul flexibil era fisurat si aveam un huruit de toba sparta. L-am schimbat acum 3 saptamani cu un racord nou, dar huruitul era tot acolo. Deabia astazi am observat ca huruitul e aproape disparut. Mecanicul mi-a spus ca dupa ce se va aseza calamina pe racord, intr-o anumita perioada, zgomotul va disparea. In sfarsit aud in ture iar, zgomotul motorului.

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Vin Oct 24, 2014 12:30 am

Salut! In curand ar trebui sa schimb cureaua de distributie + role caci se implinesc 6 ani si doar 55500 km. Intrebarea mea este de la ce producator sa fie cureaua de distributie/kitul (Contitech, Gates, Dayco, etc.), respectiv rolele (SKF, Ina, etc.).

Avatar utilizator
enacu_10
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 27, 2010 9:06 am

Mesaj de enacu_10 » Vin Oct 24, 2014 2:27 pm

Eu am pus pe 1.6 - 4G18 curea Contitech si rola inna

Avatar utilizator
Cristi@N
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 19, 2008 11:29 pm

Mesaj de Cristi@N » Sâm Oct 25, 2014 3:44 pm

Salut. Eu am pus pe 1.6 - 4G18 kit de la SKF si curelele de accesorii Gates. Asta s-a intamplat acum un an de zile (6 ani si 85.000 km) si nu am avut nici o problema pana acum.

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Sâm Oct 25, 2014 4:46 pm

@Cristi@n
Din cate am citit pe net curelele Gates sa se intind mai mult decat cele Contitech. Asta nu inseamna ca informatiile de pe net sunt 100% adevarate. Unii mecanici chiar recomanda curele Gates, chiar inainte de Contitech. Sa fiu sincer, as prefera ca rola intinzatoare sa fie SKF.
De curiozitate, cureaua de distributie din kitul SKF de la ce producator era? Intreb pentru ca din ceea ce stiu, cei de la SKF nu fac curele de distributie sau de transmisie. Multumesc pentru informatii.
Ca o paranteza, am schimbat recent kitul de distributie la o Dacia Pick-Up 1.9D (motor de Renault Kangoo/Solenza), kit Contitech si in cutie erau si doua role, amandoua SKF.
P.S.: Cureaua de distribuite la Dacia Pick-Up 1.9D era facuta in Romania.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori