Martor Srs

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
Cristi@N
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 19, 2008 11:29 pm

Mesaj de Cristi@N » Dum Noi 06, 2011 8:21 pm

De ceva vreme (cam doua saptamani) se aprinde la bord SRS-ul. Masina nu a suferit niciun accident insa nu stiu ce a declansat aprinderea martorului de la bord. Are cineva vreo idee despre ce s-ar putea intampla? Sau cum ar putea fi remediata problema?

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Dum Noi 06, 2011 9:02 pm

Culmea, si eu am aceeasi problema dupa ce am fost la spalatorie (poate e duar coincirenta). Am mai observat ca la mine are legatura cu pozitia volanului - cand e pe drept e aprins SRS-ul daca trec de 45 grade se stinge dupa cateva secunte si nu se mai aprinde pana e iarasi pe drept.Am concluzionat ca are legatura cu un inel contactor din interiorul volanului (prin care trece axul) cu rolul de a lua semnalul pentru airbagul din volan (in manualul de reparatii e denumit clock spring ).Intre timp am incetat sa imi mai bat capul cu el.

Avatar utilizator
Cristi@N
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 19, 2008 11:29 pm

Mesaj de Cristi@N » Mar Noi 29, 2011 5:38 pm

Am observat si la mine aceeasi chestie cu volanul. Numai ca nu tine neaparat de pozitia acestuia, dar cand misc volanul se aprinde/stinge.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Noi 29, 2011 5:47 pm

Idea e sa nu se aprinda in momentul in care suportul numarului de inmatriculare incepe sa fie strivit de obiectul cu care va accidentati. In rest nu conteaza

Avatar utilizator
brooklyntkd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm

Mesaj de brooklyntkd » Lun Mai 21, 2012 6:28 pm

salutare! si am aceeasi problema cu martorul SRS care se stinge cand rotesc volanu si se reaprinde cand merg in linie dreapta. spre deosebire de colegii de mai sus, pe mine ma scoate din minti cand vad ceva aprins in bord. chiar ma bucur ca nu au pus cei de la mitsu si un martor pentru faza scurta .
stie cineva care e problema??? sau cum se rezolva?
eu acum plec la service. daca gasesc rezolvarea va anunt.
stima!

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Mar Mai 22, 2012 9:02 am

Sa ne scri cat mai repede ca am curiozitatea starnita !

Avatar utilizator
brooklyntkd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm

Mesaj de brooklyntkd » Mar Mai 22, 2012 3:40 pm

am ajuns la service de Sf. Constantin si Elena asa ca nu prea am avut cu cine sa vorbesc. era petrecere!
cum aflu ceva, cum va transmit

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Mai 22, 2012 4:08 pm

Problema e la panglica de la spira de la volan, care incorporeaza airbag-ul, ESP si poate chiar si claxon-ul.

Avatar utilizator
brooklyntkd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm

Mesaj de brooklyntkd » Mie Mai 23, 2012 10:22 am

mi-a spus un prieten ca este o piesa care se afla in interiorul volanului, dar acum am vazut si poza. multumim de poza. masina mea nu are ESP. cred ca este o eroare, ori la alte modele de lancer calssic este aceasta optiune. sper sa nu dau tot salariul pe aceasta piesa. numai bine!

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Mai 23, 2012 12:03 pm

La smart e problema comuna, dar de regula nu se strica piesa efectiv, ci se rupe magistrala (cablu panglica). Un electronist ti-o poate repara, sau redirectiona firele rupte pe alte canale libere, ca nu toate sunt ocupate. Deci sunt sanse mari sa o repari macar o data, cu costuri modeste.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori