Martor Srs
QUOTE (enacu_10 @ Oct 14 2013, 09:03 AM) Mi-am rezolvat problema singur .
Problema era similara ca la gabivdo (banda 3 intrerupta si banda 4 avariata dar inca buna) si s-a rezolvat printr-un strap de pee banda 3 pe banda 5 (la ambele capete ale bandei astfel incat sa se potriveasca la mufe).
Mi-a fost de folos informatia de pe forumul de la rusi (vezi post #34 si #35 postate de mine mai sus).
M-am hatarat sa repar problema singur dupa ce imformandu-ma am aflat ca piesa respectiva nu se livreaza decat pe original si costa 860-900 ron (fara manopera).
Salutare!
Si nu vrei sa mai repari una.. contra-cost?
Problema era similara ca la gabivdo (banda 3 intrerupta si banda 4 avariata dar inca buna) si s-a rezolvat printr-un strap de pee banda 3 pe banda 5 (la ambele capete ale bandei astfel incat sa se potriveasca la mufe).
Mi-a fost de folos informatia de pe forumul de la rusi (vezi post #34 si #35 postate de mine mai sus).
M-am hatarat sa repar problema singur dupa ce imformandu-ma am aflat ca piesa respectiva nu se livreaza decat pe original si costa 860-900 ron (fara manopera).
Salutare!
Si nu vrei sa mai repari una.. contra-cost?
Da se poate (vezi post #34 si #35 postate de mine mai sus).
Martorul se aprinde si se stinge in functie de pozitia volanului. Eu mi-am rezolvat singur problema.
Se poate incerca si o piesa de la chineji din cate am inteles se cam potriveste (calitatea lasa de dorit dar e buna).
Eu am mer pe ideia de a rezolva singur problema. Am facut un bypass intre fire (dat fiind faptul ca in loc de 5 fire functionale erau doar 3 - 2 de SRS si unul de claxon). In cazul in care nu ai butoane pe volan atunci poti aplica metoda propusa de mine (la mine functioneaza am deja 10000 de km parcursi dupa rezolvarea problemei).
Martorul se aprinde si se stinge in functie de pozitia volanului. Eu mi-am rezolvat singur problema.
Se poate incerca si o piesa de la chineji din cate am inteles se cam potriveste (calitatea lasa de dorit dar e buna).
Eu am mer pe ideia de a rezolva singur problema. Am facut un bypass intre fire (dat fiind faptul ca in loc de 5 fire functionale erau doar 3 - 2 de SRS si unul de claxon). In cazul in care nu ai butoane pe volan atunci poti aplica metoda propusa de mine (la mine functioneaza am deja 10000 de km parcursi dupa rezolvarea problemei).
- tionutz2002
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Feb 11, 2009 11:23 am
- tionutz2002
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Feb 11, 2009 11:23 am
Salut, eu am facut aceasta operatiune la un asa numit priceput de pe net cu 250lei care imi zicea ca imi ofera garantie 1 an, s-a dus reparatia lui in 2 sapt si mi-a mai stricat si o banda din banglica. dupa ce s-a stricat l-am sunat in fiecare zii timp de 3 sapt si ma ducea cu zaharelul ca nu e acasa , ca ma suna el timp de 1 luna. nici pana azi nu ma mai sunat. pana la urma am desfacut eu cum scrie la carte si mi-am rezolvat singur problema.
Eu zic ca daca nu a umblat nimeni la ea se poate sa te tina si 50000km. garantie 6 luni.
Eu zic ca daca nu a umblat nimeni la ea se poate sa te tina si 50000km. garantie 6 luni.
- dorianakis
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 20, 2008 12:26 am
Si la mine s-a aprins martorul SRS (am 100600 Km facuti).
Ramanea aprins cand volanul era drept, se stingea cand luam curbele, apoi se aprindea din nou cand volanul era pe mijloc.
Mers la service, in prima faza verificat contactul de sub scaune (la mana, fara tester, doar cu aparatul de masura): contact ok.
Verificat pe tester, rezultat: circuit abs sofer intrerupt. Verificat mufe contact de sub volan, verdict: spira volan (MR583930) defecta.
Aceasta (MR583930) se inlocuieste, nu se repara, si se gaseste numai OEM.
diagnoza: 60 lei
clockspring MR583930 OEM made in Philippines: 740 lei (a venit in 10 zile)
manopera inlocuit plus stergere erori: 120 lei
Au deconectat bateria, au dat abs-ul jos, au dat volanul jos, au inlocuit piesa, au montat volanul si abs-ul apoi au sters erorile (cu testerul). Treaba a durat cam 30 minute.
Cost total: 920 lei
Ramanea aprins cand volanul era drept, se stingea cand luam curbele, apoi se aprindea din nou cand volanul era pe mijloc.
Mers la service, in prima faza verificat contactul de sub scaune (la mana, fara tester, doar cu aparatul de masura): contact ok.
Verificat pe tester, rezultat: circuit abs sofer intrerupt. Verificat mufe contact de sub volan, verdict: spira volan (MR583930) defecta.
Aceasta (MR583930) se inlocuieste, nu se repara, si se gaseste numai OEM.
diagnoza: 60 lei
clockspring MR583930 OEM made in Philippines: 740 lei (a venit in 10 zile)
manopera inlocuit plus stergere erori: 120 lei
Au deconectat bateria, au dat abs-ul jos, au dat volanul jos, au inlocuit piesa, au montat volanul si abs-ul apoi au sters erorile (cu testerul). Treaba a durat cam 30 minute.
Cost total: 920 lei
- dorianakis
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 20, 2008 12:26 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 57 vizitatori