Trepidat La Plecatul De Pe Loc

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
parvuand1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Sep 21, 2012 11:02 am

Mesaj de parvuand1 » Joi Oct 25, 2012 9:23 am

salut! nu am schimbat-o inca. la 90k, nu? am 72k acum ...

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Joi Noi 22, 2012 10:33 am

Ar fi bine sa o schimbi preventiv. Eu am 38k, masina tot din 2007 si am avut surpriza sa am distributia sarita de la punct. De obicei durata de viata, garantata a curelelor nu depaseste 4 ani.

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Joi Noi 22, 2012 12:14 pm

Cum sa ai distributia sarita de la punct...tot motorul ar fi fost praf fara sanse de recuperare....

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Joi Noi 22, 2012 4:04 pm

Gresit! Se repara !

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Vin Noi 23, 2012 2:14 pm

) In putine cazuri merita sa mai repari motorul ala.

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Vin Noi 23, 2012 3:11 pm

Mai, terminati cu basme dinastea ! Im majoritatea cazurilor indoi niste supape care se schimba si se rectifica scaunele. In unele cazuri pot aparea avarii la chiulasa care trebuie schimbata ,la fel si asupra pistoanelor care se schimba. Sunt cazuri si cazuri dar se repara, dar din cauza costurilor- (spre exemplu cand schimbi chiulasa) - poate fi mai rentabil sa iei unul second sau sa cauti piese din dezmembrari.

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Vin Noi 23, 2012 3:59 pm

Un "basm" care a costat 15.000 euro !!!! Motor Iveco Stralis euro5, care a devenit masa !
Fişiere ataşate
IMG_20120821_00198.jpg
IMG_20120821_00198.jpg (338.32 KiB) Vizualizat de 6594 ori
IMG_20120817_00191.jpg
IMG_20120817_00191.jpg (307.78 KiB) Vizualizat de 6596 ori

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Vin Noi 23, 2012 4:46 pm

As fi atasat si eu niste fotografi cu motorul de Renault Megane 1.9dCI ,dar functioneaza in continuare dupa operatie . Cum spuneam , se repara,mai ales la modelele astea de duzina,chiar cu preturi moderate. La motoarele mai performante, iti cam da cu virgula din cauza costurilor. Poate ai avut "norocul "sa te aflii printre cei mai ghinionisti dar eu am vazut foarte multe motoate reparate dupa o curea rupta -aici ma refer strict la turisme. Eu am fost printre cei mai fericiti cand la fosta masina,o Honda CRX 1.6 ; 127 CP s-a barbierit cureaua ,distributia a sarit de la punct dar fara nici un fel de avarii. Ulterior am aflat ca asa e proiectat

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Dum Noi 25, 2012 7:06 pm

Cred ca m-am exprimat gresit, sau n-am inteles eu bine de la mecanici. Ideea e ca la mine era sarita cu un dinte asa au zis ei. Au pus-o la loc si a mers fara probleme. Intre timp am inlocuit-o cu una originala, si cercetand-o pe cea veche pot spune ca era in perfecta stare si ar mai fi mers mult si bine. Nu acelasi lucru insa se poate spune despre intinzator care parea invechit si cu posibilitatea de a se gripa in orice moment. In fine pentru siguranta la 75k-90k sau 4 ani ar cam trebui schimbate acele curele.

Avatar utilizator
spidercata
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 14, 2012 4:12 pm

Mesaj de spidercata » Dum Noi 25, 2012 10:42 pm

am avut si eu problema aceasta la un opel astra (trepida si cateodata parca sarea ca o broasca, mai ales la motor rece)

cei din service au zis ca sa schimb ambreiajul si acum merge ca unsa

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori