Pagina 1 din 1

Scris: Dum Noi 04, 2012 8:45 am
de Marius ghiurea
Buna sunt nou in forum am 28 ani sunt tinichigiu vopsitor auto ,acum sunt tehnician la o firma de vopsele
am un lancer 2005 1.6 m-ar interesa sai scot limitatorul si ce ulei merge pus in motor

Scris: Dum Noi 04, 2012 8:54 am
de driverx
Tu crezi ca 4G18 e potrivit pentru turatii mai mari? Sau ca trage? No way. Dupa 5000 si ceva incepe sa fie degeaba. Chiar ieri m-am intors cu o remorca si in contextul asta s-a simtit si mai tare acest aspect.

Deci, ce vrei sa faci cu turatii mai mari?

Scris: Mar Noi 06, 2012 8:49 am
de razvante
Intr-adevar, motorul dupa 5000rot/min pare ca se plafoneaza ca la diesel, de fapt intreaga etajare a cutiei pare ciudata. Ajuta in oras pentru ca dupa 2000rot/min trage ok, insa in afara te cam chinui la depasiri.
Cu privire la ulei, eu in ambele masini pun motul x-cess 5w40. In Mitsu dupa 6000km arata ok, la fel si in Suzuki Vitara '95 acelasi motor. Deocamdata nu il mananca si nici foarte negru nu e.

Scris: Dum Ian 06, 2013 7:10 pm
de EvoX
Salut,
Voi aveti limitator la Lancer 1.6 SDN (clasic dupa 2007)?! La ce turatie taie alimentarea? Cum se manifesta, fiindca eu am ajuns cu a mea (Lancer 1.6 SDN 2006) pe rosu, trecand bine de 6000rpm.
Despre ulei va pot spune ca eu folosesc Eneos 5W40 si sunt multumit.
La multi ani!

Scris: Dum Ian 06, 2013 10:01 pm
de RACINGCODE
QUOTE (Marius ghiurea @ Nov 4 2012, 08:45 AM) Buna sunt nou in forum am 28 ani sunt tinichigiu vopsitor auto ,acum sunt tehnician la o firma de vopsele
am un lancer 2005 1.6 m-ar interesa sai scot limitatorul si ce ulei merge pus in motor
Buna seara,

Pentru a putea veni in prelungirea voitei tale ar fi excelent daca te-ai putea exprima mai clar.
Ce limitator doresti sa scoti si care e scopul acestei modificari?

Scris: Mie Ian 16, 2013 5:58 pm
de Sfinxul
QUOTE (EvoX @ Jan 6 2013, 08:10 PM) Salut,
Voi aveti limitator la Lancer 1.6 SDN (clasic dupa 2007)?! La ce turatie taie alimentarea? Cum se manifesta, fiindca eu am ajuns cu a mea (Lancer 1.6 SDN 2006) pe rosu, trecand bine de 6000rpm.

Dupa 6100 - 6200 de rpm iti taie alimentarea. Masina intra in frana de motor chiar daca ai acceleratia calcata la maxim. Dupa ce scade turatia reia alimentarea si accelereaza din nou. De cauza asta si in functie de treapta de viteza in care te afli, apar niste socuri destul de urate.

Scris: Dum Ian 20, 2013 6:58 pm
de EvoX
Salut!
M-ai facut curios! Cred ca o sa-i mai dau o forja peste 6000rpm sa vad daca i se taie gazu'. Apropo, voi simtiti cum se intareste pedala de acceleratie pe masura ce creste viteza de deplasare? Pe mine chiar ma jeneaza genunchiul drept daca merg pe autostrada vreo 3-400 km fara oprire.

Bafta!

Scris: Dum Ian 20, 2013 7:05 pm
de RACINGCODE
Nu mai fortati degeaba, este normal sa existe acea limitare de turatie pentru protectie.
In plus la acea turatie masina a depasit punctul de putere maxima.
Acolo obtineti doar uzura, motorul nu mai are randament.