Pagina 1 din 2

Scris: Lun Ian 14, 2013 12:47 am
de andrei


Astfel s-a constituit o uriasa baza de date ce aduna peste 450 de modele, pentru fiecare model in parte realizandu-se mai apoi un index de fiabilitate; cu cat acesta este mai mic, cu atat modelul respectiv este considerat a fi cel mai fiabil.

Vestea buna este aceea ca topul este dominat detasat de catre un model din ?curtea? noastra; este vorba de nimeni altul decat Mitsubishi Lancer Classic.

Top ten-ul celor mai fiabile masini din ultimii 15 ani arata in felul urmator:

1. Mitsubishi Lancer (2005 ? 2008)
2. Vauxhall (Opel) Agila (2000 ? 2008)
3. Suzuki Alto (1997 ? 2006)
4. Toyota Aygo (2005 ? 2011)
5. Honda HR-V (1998 ? 2006)
6. Volvo S40 (1996 ? 2004)
7. Mazda MX-5 (2005 ? 2011)
8. Mercedes-Benz E-Class (2006 ? 2011)
9. Toyota Yaris (1999 ? 2003)
10. Honda Jazz (2001 ? 2008)

N-ar mai avea sens sa precizam faptul ca, din cele 10 ?best of? 7 sunt de productie japoneza, nu? Relevant sau nu, prima generatie de Miata (MX-5) a ratat cu doar putin aparitia in top, aceasta clasandu-se pe locul al unsprezecelea.

Codasele topuri sunt in mare masura ?purtatoare de gadgeturi?, prezentand astfel un risc mai mare de aparitie a defectiunilor.

Topul celor mai putin fiabile autoturisme este, dupa cum urmeaza:

1. Audi RS6 (2002 ? 2011)
2. BMW M5 (2004 ? 2011)
3. Mercedes-Benz SL (2002 ? 2011)
4. Mercedes-Benz V-Class (1996 ? 2004)
5. Mercedes-Benz CL (2000 ? 2007)
6. Audi A6 Allroad (2000 ? 2005)
7. Bentley Continental GT (2003 ? 2011)
8. Porsche 911 (2001 ? 2006)
9. Range Rover (2002 ? 2011)
10. Citroen XM (1994 ? 2000)

http://mitsu.ro/2013/01/mitsubishi-lanc ... abilitate/

Scris: Lun Ian 14, 2013 9:04 am
de driverx
Cine, cum, cand s-a facut aceasta baza de date din care s-au extras aceste rezultate? Ca stii cum ii la o revista top fiabilitate e o masina, in timp ce pentru alta revista aceasi masina e in coada clasamentului

Scris: Lun Ian 14, 2013 12:12 pm
de razvante
Oricare ar fi raspunsul, in calitate de recent proprietar al acestui model pot spune ca masina asta m-a "imbolnavit" de ciclotimie. Ba ma impresioneaza, ba ma face sa cred ca am luat gresit decizia de achizitie.
De aceea am sa fac o mica "radiografie" a modelului.
43500km din care 13000km efectuati de subsemnatul.
Minus-uri:
-Dupa 6000km a picat motorasul pas cu pas. Noroc cu un mecanic istet de la reprezentanta care a depistat problema. Intre altele a mai fost necesara inlocuirea sondei lambda 1. toata distractia vreo 1000 lei cu piese din dezmembrari,si cu o sonda noua universala. Doar ca motorasul a cedat din nou insa acum ralantiul e subturat, insa se poate merge cu masina. Acum astept unul luat de pe net la un pret mult mai decent.
-Cand este ceata, sau cand sunt conditii de umiditate ridicata imi scartaie in zona puntii spate. De asemenea in acelasi conditii consumul parca o ia razna. 7,3-8 extra si 11-12 oras fata de 6-9 cat e normal.
-piesele au preturi cam maricele fata de cele de pe e-bay. La vechea masina erau apropiate. Vechea era un Hyundai Accent lc copie mimetica a lancerului.
-climatizarea face pe nebuna si uneori nu merge decat in regim de ventilatie.
-motorul de generatie cam veche fara vvt-i sau alte tehnologii moderne, insa imi da senzatia ca nu ma va lasa pana 200k km, un pic cam lenes in treapta a5a. si cu un consum destul de mare la viteza peste 110km/h;

Plusuri:
-sta extrem de bine pe roti, suspensia independenta spate fiind unul din dezideratele mele. Pe viitor ma gandesc la niste amortizoare pe gaz.
-are garda la sol foarte ok, pana acum nu am reusit sa o "pun pe burta" pe zapada, am fost cu ea la peste si nu au fost probleme;
-are un interior spartan, foarte ok dupa parerea mea, fara o mie de butoane si briz-briz-uri, exact asa cum imi doream;
-are o tinuta de drum ok la viteze mari, chiar si in conditii de vant lateral;

Probabil ca mai sunt si altele, insa nu imi vina acum in minte. Cert este ca daca ar fi sa o cumpar din nou, cred ca as mai cumpara-o odata insa cu motor 2.0. Dupa mine chiar si cu toate minusurile isi merita banii.

Dupa mine, topul acela ar avea in frunte tot o japoneza, care are insa inloc de romburi niste stelute la sigla.

Scris: Lun Ian 14, 2013 4:56 pm
de gabitzu
QUOTE (driverx @ Jan 14 2013, 09:04 AM) Cine, cum, cand s-a facut aceasta baza de date din care s-au extras aceste rezultate? Ca stii cum ii la o revista top fiabilitate e o masina, in timp ce pentru alta revista aceasi masina e in coada clasamentului

Drivere, topul e facut de Warranty Direct, o companie din UK care se ocupa cu treaba asta. Vezi mai jos unul din articolele de pe net:


The Warranty Direct Reliability Index has become a benchmark in the UK automotive industry since its launch in 1997, and to celebrate its 15th anniversary, all of its findings have been analyzed to produce a list of the 10 most and 10 least reliable cars since its inception.

Read more: http://www.nydailynews.com/autos/mitsub ... z2HxhJDEmI

Scris: Mie Ian 16, 2013 10:53 am
de parvuand1
QUOTE (andrei @ Jan 14 2013, 12:47 AM)

Astfel s-a constituit o uriasa baza de date ce aduna peste 450 de modele, pentru fiecare model in parte realizandu-se mai apoi un index de fiabilitate; cu cat acesta este mai mic, cu atat modelul respectiv este considerat a fi cel mai fiabil.

Vestea buna este aceea ca topul este dominat detasat de catre un model din ?curtea? noastra; este vorba de nimeni altul decat Mitsubishi Lancer Classic.

Top ten-ul celor mai fiabile masini din ultimii 15 ani arata in felul urmator:

1. Mitsubishi Lancer (2005 ? 2008)
2. Vauxhall (Opel) Agila (2000 ? 2008)
3. Suzuki Alto (1997 ? 2006)
4. Toyota Aygo (2005 ? 2011)
5. Honda HR-V (1998 ? 2006)
6. Volvo S40 (1996 ? 2004)
7. Mazda MX-5 (2005 ? 2011)
8. Mercedes-Benz E-Class (2006 ? 2011)
9. Toyota Yaris (1999 ? 2003)
10. Honda Jazz (2001 ? 2008)

N-ar mai avea sens sa precizam faptul ca, din cele 10 ?best of? 7 sunt de productie japoneza, nu? Relevant sau nu, prima generatie de Miata (MX-5) a ratat cu doar putin aparitia in top, aceasta clasandu-se pe locul al unsprezecelea.

Codasele topuri sunt in mare masura ?purtatoare de gadgeturi?, prezentand astfel un risc mai mare de aparitie a defectiunilor.

Topul celor mai putin fiabile autoturisme este, dupa cum urmeaza:

1. Audi RS6 (2002 ? 2011)
2. BMW M5 (2004 ? 2011)
3. Mercedes-Benz SL (2002 ? 2011)
4. Mercedes-Benz V-Class (1996 ? 2004)
5. Mercedes-Benz CL (2000 ? 2007)
6. Audi A6 Allroad (2000 ? 2005)
7. Bentley Continental GT (2003 ? 2011)
8. Porsche 911 (2001 ? 2006)
9. Range Rover (2002 ? 2011)
10. Citroen XM (1994 ? 2000)

http://mitsu.ro/2013/01/mitsubishi-lanc ... abilitate/

imi place enorm ce citesc ....

Scris: Mie Ian 16, 2013 11:07 am
de driverx
QUOTE (gabitzu @ Jan 14 2013, 04:56 PM) Drivere, topul e facut de Warranty Direct, o companie din UK care se ocupa cu treaba asta. Vezi mai jos unul din articolele de pe net:


The Warranty Direct Reliability Index has become a benchmark in the UK automotive industry since its launch in 1997, and to celebrate its 15th anniversary, all of its findings have been analyzed to produce a list of the 10 most and 10 least reliable cars since its inception.

Read more: http://www.nydailynews.com/autos/mitsub ... z2HxhJDEmI

Cool. Thanks. Deci poti sa arunc cu link-ul la toti Passatistii, Golfistii si alti nazi car lovers?

Scris: Mie Ian 16, 2013 11:47 am
de PIRI
Buna masina au facut japonezii .
Daca voi continua sa fac 5000 KM pe an ca si pana acum, ar trebui sa ma mai tina masina inca cel putim 50 de ani

Scris: Mie Ian 16, 2013 1:04 pm
de alexutzu
"nazi car lovers"- LOOL !!!!

Scris: Mie Ian 16, 2013 2:34 pm
de radu-lancer
PT CEI FITOSI CA EU BMW, HAUDI, MERTZAN MASINI NEMTESTI ARTICOLUL ASTA ESTE FARA NUMAR FARA NUMAR.....

Un asemenea articole le vine manusa celor care ne dau noua peste nas ca japonezele noastre sunt vai si amar.


COLEGU RAZVANTE

despre ce masina vb? de lancer clasic sau de 2.0 did?

Scris: Mie Ian 16, 2013 3:01 pm
de alexutzu
1. Mitsubishi Lancer (2005 ? 2008)

Este Lancer-ul clasic.