Lancer 1.6 Relanti Mari

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Vin Iun 28, 2013 12:17 pm

Ceva noutati? Eu luna asta sunt cu schimbarea cauciucurilor si casco, dar luna viitoare ma infig rau in ea pentru ca deja ma seaca, de cand a dat caldura iar fuctueaza. O sa incep cu verificarea inversa. Schimb sondele lambda si verific cataizatorul sa nu fie spart sau colamatat, mai am un motoras pas cu pas de rezerva si o sa ii fac proba cu o alta baterie si pompa de benzina. Dupa ce au vazut-o mai multi mecanici, conculzia e ca nu trage aer fals.

Avatar utilizator
Robert.8
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 30, 2013 6:24 pm

Mesaj de Robert.8 » Dum Iun 30, 2013 9:34 pm

Noutati nu as zice, dar vad clar problema... aia de la reprezentanta aveau dreptate, nu se inchide bine capacul. Eu vad ca trag inapoi de arc si am turatii normale. Am gasit un corp clapeta de la nemti si peste 2 sapt cand primesc banii o s-o si comand.
Sunt cert, la mine problema e sigura, nu isi face toata cursa, are o sapatura cv si o impiedica. Alte probleme nu ar fi, daca era altcv ar fi fost ori filtrul de combustibil, care trebuia sa subtureze motorul, in loc sa supratureze, ori sa fie presiune mai mare la un injector, dar ma indoiesc de asta, am dat cu spray de carburator si WD peste toate 4 si linia de alimentare, si nu s-a schimbat cu ceva motorul, desi micul meu test e mai rudimentar.

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Lun Iul 01, 2013 10:11 am

La ce bani vine clapeta de la nemti? Eu gasisem o masina cu 12k km la dezmembrari la automondo, mi-au cerut 800 de lei pe clapeta cu tot cu senzori.

Avatar utilizator
Robert.8
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 30, 2013 6:24 pm

Mesaj de Robert.8 » Lun Iul 01, 2013 10:14 am

Hmm ai gasit-o mai ieftin, eu am vazut-o pe asta cu 220 de euro pana in Romania, si 77k. La fel, toti senzorii.

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Lun Iul 01, 2013 10:20 am

Pe cea din ploiesti am luat-o cu ~500 lei cu toti senzorii plus valva pcvc. Deci mi se pare scump pretul solicitat de automondo. Dat fiind faptul ca am schimbat clapeta eu exclud varianta ca ar putea fi tot ea de vina. In fine dupa 10 cand iau banii incep sa schimb lambdele si sa vedem ce se intampla.

Avatar utilizator
Robert.8
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 30, 2013 6:24 pm

Mesaj de Robert.8 » Lun Iul 01, 2013 10:26 am

Driverx are dreptate, intereseaza-te doar de prima sonda, imediat dupa motor, care o vezi in spatele radiotorului. Ca aia dupa catalizator nu are trb. Succes in rezolvarea problemei, eu o sa va tin la curent cu eventualele modificari.

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Lun Iul 01, 2013 4:11 pm

QUOTE (Robert.8 @ Jun 30 2013, 09:34 PM) Noutati nu as zice, dar vad clar problema... aia de la reprezentanta aveau dreptate, nu se inchide bine capacul. Eu vad ca trag inapoi de arc si am turatii normale. Am gasit un corp clapeta de la nemti si peste 2 sapt cand primesc banii o s-o si comand.
Sunt cert, la mine problema e sigura, nu isi face toata cursa, are o sapatura cv si o impiedica. Alte probleme nu ar fi, daca era altcv ar fi fost ori filtrul de combustibil, care trebuia sa subtureze motorul, in loc sa supratureze, ori sa fie presiune mai mare la un injector, dar ma indoiesc de asta, am dat cu spray de carburator si WD peste toate 4 si linia de alimentare, si nu s-a schimbat cu ceva motorul, desi micul meu test e mai rudimentar.


Daca tregi de arc si zici ca relantiul scade la normal,e foarte probabil sa alunece cablul in camasa greu. Eu am patit ceva asemanator,in sensul ca atunci cand motorul era f cald,adica stat cam mult pe la semafoare, ramanea pe la 2000-2200 rpm ! Pentru ca nu am reusit sa ung cablul cum ar trebui (trebuie dat jos pentru spalat si uns) am lasat cablul mai moale din reglajul care tine camasa si de 2 ani nu am mai avut probleme. Precizez ca la mine e motorul de 2.0 lancer clasic. Bafta.

Avatar utilizator
Robert.8
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 30, 2013 6:24 pm

Mesaj de Robert.8 » Lun Iul 01, 2013 6:13 pm

Mersi de feedback, dar la mine sigur nu e cablul, deoarece am incercat si fara. Am folosit mana ca si acceleratie, si de una singura nu se intoarce complet. Trebuie apasata inapoi. Cablul am incercat sa il reglez, dar nu ajuta decat la cursa pedalei.

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Lun Iul 01, 2013 11:32 pm

Atunci ,ar fi bine sa verifici sa nu fie gripat axul clapetei in lagar.Sau din contra,sa fi adunat praf,a tocit,s-a dezaxat si atunci atinge clapeta dar stand in tensiune in din arc si ai impresia ca nu are joc. E duar o supozitie dar cred ca ar fi bine sa verifici.
P.S. Sa nu desfaci potentiomertrul de pe pozitie -sau daca il desfaci fa un semn sa il pui in aceeasi pozitie.

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Mar Iul 02, 2013 9:33 am

Robert ai incercat sa te joci cu surubul acela care fixeaza plasticul acela de care se prinde cablul acceleratiei? Eu am slabit piulita care il fixeaza pe corpul clapetei si cu un imbus l-am rotit putin ca sa inchida mai bine fluturele. Asa pot merge decent cu ea insa are momente cand mai sare turatia la 1300-1400. plus check-engine aprins. Dar repet, pot merge cu ea.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori