Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008
Eu va sugerez sa dati un mail la toti dealerii din tara si sa-i intrebati ce au pe stoc. Eu asa am facut inainte sa iau Lancerul (incercam sa cumpar o Toyota) si am fost surprins de cate emailuri am primit. Si chiar cand am luat Lancerul, am dat comanda la MCar in Bucuresti, si apoi am gasit in Pitesti masina pe stoc, mi-au mai oferit si 800 de euro discount :twisted:
Hiama, daca nu te deranjeaza sa conduci 2000Km, poti sa o iei din Germania (asa cum am facut si eu),
Si este si mai ieftina ca in romania. (23.500 E lancer instyle +200E bilet avion+200E motorina+100E cazare la intoarcere+14E viniete la austrieci si la unguri+100E dulciuri pentru cei dragi) . Acum fa o socoteala si vezi unde iesi. In maxim 5 zile ai masina. (evident , te poti intinde cu cheltuiala cit doresti)
Succes.
Si este si mai ieftina ca in romania. (23.500 E lancer instyle +200E bilet avion+200E motorina+100E cazare la intoarcere+14E viniete la austrieci si la unguri+100E dulciuri pentru cei dragi) . Acum fa o socoteala si vezi unde iesi. In maxim 5 zile ai masina. (evident , te poti intinde cu cheltuiala cit doresti)
Succes.
QUOTE (Hiama)Se intampla ceva ciudat cu importatorul de masini. S-a ajuns in situatia ca daca vrei o masina acum modelul 2.0 DiD invite sa ai sansa sa o primesti prin Septembrie :twisted:
Cred ca importatorul nu vrea sa importe mai multe masini, pentru a vinde celelalte masini pe care le are in portofoliu. Probabil exista o intelegere cu ceilalti constructori europeni , astfel incat numarul de masini Mitsubishi, in special Lancer unde cererea este mare si cu sanse sa fie declarata masina cu cele mai mari vanzari, sa fie temperat si cu vanzari intr-o cota mica de piata.
Toti ceilalti furnizori de masini Japoneze in afara de Tiriac au masinile in stoc, sau cu termen de livrare de pana la 15 zile pentru variantele standard.
La Mitsu Lancer toate variantele sunt standard nu cu optionale, astfel ca daca am comanda in Japonia masina cred ca o vom avea in tara in termen de maxim 2 luni, cu tot transportul maritim.
Am avut aceeasi problema cu diesel-ul 2.0 in momentul in care am vrut sa il comand. Dupa ce vreo 2 luni m-am tot uitat la el si am asteptat sa strang banii de avans, cand in fine m-am hotarat (acum vreo 3-4 saptamani) am constatat cu stupoare ca 2.0 intense ciuciu...Adica nu alb, nu rosu, nu negru, nu gri inchis (ordinea dorita de mine) pana pe la jumatatea lui iunie. Asteptand pana acum o saptamana sa primeasca astia lista cu masinile livrabile in iulie, sunt informat de MCar ca in iulie nici tipenie de masina in Romania (nu se stie de ce, pauza de productie sau pauza de Romania pur si simplu) asa ca la data respectiva nici macar o culoare nu mai era disponibila pana la jumatatea lui august. Surpriza a venit insa dupa 1 zi cand m-a sunat tipul de la MCar si mi-a spus ca ar avea un 2.0 intense bej pe la jumatatea lui mai si un cool silver cu livrarea imediata. Dupa ce am vazut cum arata dune beige (adica sinistru pentru mine), m-am hotarat cu strangere de inima la cel gri (probabil vreo comanda anulata in ultimul moment) si astept sa rezolv cu banca in saptamana care vine pentru a pune mana pe masina.
Concluzia...acum 2 zile imi pierdusem orice urma de speranta (chiar ma gandeam ce masina de la alt producator sa imi iau) iar acum astept sa rasara banii de la banca pentru a ridica masina.
Din cate am auzit si de la MCar si de la Mit Motors, ei vad stocul national de masini si iti pot rezerva o masina chiar daca nu face parte din stocul dealerului unde te-ai dus, ci din stocul importatorului. Ceea ce duce la concluzia ca afirmatia lui goangaus ca te duci la Pitesti si s-ar putea sa o gasesti pe stoc cand in Bucuresti nu e deloc, nu e chiar adevarata.
Oricum trebuie tinut cont de urmatoarele:
- 2.0 diesel are cautare mai mare decat 1.5 (raportat banuiesc la numarul de masini aduse) si de aici timpi de asteptare mai mari
- culorile cele mai cautate sunt negru, rosu, gri inchis, gri deschis (alb nu exista decat 1/100 din masinile aduse)
- echiparile cele mai cautate sunt intense, instyle, invite, inform (raportat din nou la numarul de masini aduse versus comenzi clienti)
Concluzia e ca daca te hotarasti la un anumit motor, echipare si culoare ai sansa sa vina 2-3 masini pe luna, care deja sunt platite, si astfel ajungi cu livrarea in septembrie 2008.
P.S. 1. Mi se pare jenant sa aduci in Romania 50-60 masini pe luna cand in lunile precedente ai vazut ca ai cereri duble-triple.
2. Se poate vizita la fostul Metro Otopeni parcul auto al importatorului Mitsubishi pentru a vedea pe viu culorile si aspectul (doar exterior) al masinilor.
Cred ca importatorul nu vrea sa importe mai multe masini, pentru a vinde celelalte masini pe care le are in portofoliu. Probabil exista o intelegere cu ceilalti constructori europeni , astfel incat numarul de masini Mitsubishi, in special Lancer unde cererea este mare si cu sanse sa fie declarata masina cu cele mai mari vanzari, sa fie temperat si cu vanzari intr-o cota mica de piata.
Toti ceilalti furnizori de masini Japoneze in afara de Tiriac au masinile in stoc, sau cu termen de livrare de pana la 15 zile pentru variantele standard.
La Mitsu Lancer toate variantele sunt standard nu cu optionale, astfel ca daca am comanda in Japonia masina cred ca o vom avea in tara in termen de maxim 2 luni, cu tot transportul maritim.
Am avut aceeasi problema cu diesel-ul 2.0 in momentul in care am vrut sa il comand. Dupa ce vreo 2 luni m-am tot uitat la el si am asteptat sa strang banii de avans, cand in fine m-am hotarat (acum vreo 3-4 saptamani) am constatat cu stupoare ca 2.0 intense ciuciu...Adica nu alb, nu rosu, nu negru, nu gri inchis (ordinea dorita de mine) pana pe la jumatatea lui iunie. Asteptand pana acum o saptamana sa primeasca astia lista cu masinile livrabile in iulie, sunt informat de MCar ca in iulie nici tipenie de masina in Romania (nu se stie de ce, pauza de productie sau pauza de Romania pur si simplu) asa ca la data respectiva nici macar o culoare nu mai era disponibila pana la jumatatea lui august. Surpriza a venit insa dupa 1 zi cand m-a sunat tipul de la MCar si mi-a spus ca ar avea un 2.0 intense bej pe la jumatatea lui mai si un cool silver cu livrarea imediata. Dupa ce am vazut cum arata dune beige (adica sinistru pentru mine), m-am hotarat cu strangere de inima la cel gri (probabil vreo comanda anulata in ultimul moment) si astept sa rezolv cu banca in saptamana care vine pentru a pune mana pe masina.
Concluzia...acum 2 zile imi pierdusem orice urma de speranta (chiar ma gandeam ce masina de la alt producator sa imi iau) iar acum astept sa rasara banii de la banca pentru a ridica masina.
Din cate am auzit si de la MCar si de la Mit Motors, ei vad stocul national de masini si iti pot rezerva o masina chiar daca nu face parte din stocul dealerului unde te-ai dus, ci din stocul importatorului. Ceea ce duce la concluzia ca afirmatia lui goangaus ca te duci la Pitesti si s-ar putea sa o gasesti pe stoc cand in Bucuresti nu e deloc, nu e chiar adevarata.
Oricum trebuie tinut cont de urmatoarele:
- 2.0 diesel are cautare mai mare decat 1.5 (raportat banuiesc la numarul de masini aduse) si de aici timpi de asteptare mai mari
- culorile cele mai cautate sunt negru, rosu, gri inchis, gri deschis (alb nu exista decat 1/100 din masinile aduse)
- echiparile cele mai cautate sunt intense, instyle, invite, inform (raportat din nou la numarul de masini aduse versus comenzi clienti)
Concluzia e ca daca te hotarasti la un anumit motor, echipare si culoare ai sansa sa vina 2-3 masini pe luna, care deja sunt platite, si astfel ajungi cu livrarea in septembrie 2008.
P.S. 1. Mi se pare jenant sa aduci in Romania 50-60 masini pe luna cand in lunile precedente ai vazut ca ai cereri duble-triple.
2. Se poate vizita la fostul Metro Otopeni parcul auto al importatorului Mitsubishi pentru a vedea pe viu culorile si aspectul (doar exterior) al masinilor.
QUOTE (sss90)Hiama, daca nu te deranjeaza sa conduci 2000Km, poti sa o iei din Germania (asa cum am facut si eu),
Si este si mai ieftina ca in romania. (23.500 E lancer instyle +200E bilet avion+200E motorina+100E cazare la intoarcere+14E viniete la austrieci si la unguri+100E dulciuri pentru cei dragi) . Acum fa o socoteala si vezi unde iesi. In maxim 5 zile ai masina. (evident , te poti intinde cu cheltuiala cit doresti)
Succes.
E o varianta perfecta daca ai banu' cash...ce te faci insa cu credit sau leasing?
Nu cred ca bancile musca la varianta asta...poate stie cineva cu precizie.
Si este si mai ieftina ca in romania. (23.500 E lancer instyle +200E bilet avion+200E motorina+100E cazare la intoarcere+14E viniete la austrieci si la unguri+100E dulciuri pentru cei dragi) . Acum fa o socoteala si vezi unde iesi. In maxim 5 zile ai masina. (evident , te poti intinde cu cheltuiala cit doresti)
Succes.
E o varianta perfecta daca ai banu' cash...ce te faci insa cu credit sau leasing?
Nu cred ca bancile musca la varianta asta...poate stie cineva cu precizie.
Am facut rost si eu de avans si am sunat la MCAR sa-i intreb cand sa vin pt.a rezerva un Lancer.Mi s-a spus ca ma anunta ei , iar dupa 2 zile primesc raspuns:pt.modelul pe care-l doriti(1.8 benzina Intense ,origin red nu avem din pacate ca termen de livrare decat...10-15 ...august ! Am ramas masca si asta pt. ca initial era vorba de vreo 2 luni...au incercat sa ma convinga pt. alta echipare si motorizare(diesel),dar nu m-a interesat. Asa ca am inceput sa iau la rand dealerii din provincie.Si surpriza, ...in Craiova am gasit exact varianta care ma interesa ...maine sper ca mi se va cofirma 100%. Deci nu-mi ramane decat sa va urez bafta si sa nu renuntati daca intr-adevar va doriti masina asta .
Se poate lua si in leasing, dar este ceva mai greu. Cel mai simplu este un credit de nevoi personale (eventual pe 10 ani), iar masina o iei cash, nu mai esti obligat sa faci asigurarea facultativa CASCO acolo unde are banca interes, ci o faci unde iti convine tie cel mai mult (cauti firmele care au decontarea directa cu service-ul cu care lucrezi). Un site util pentru consultari de credite este www.conso.ro. (mie personal, m-a ajutat foarte mult).
QUOTE (BUGHY)Mersi sss90 !
Asa si intetionam sa achizitionez masina, cu banii jos . Si tot cu conso "lucrez" si eu. ( offtopic)
Deci pana la urma inform sau invite pentru 1.5?
Depinde ce intelegi tu prin "banii jos". Pentru dealer, banii jos inseamna si cash (vii tu cu toti banii de acasa) si credit (da banca toti banii).
In cazul in care iti faci credit auto (cel mai avantajos in cazul achizitiei unei masini) banca te obliga sa faci asigurare full casco, in cazul in care iti iei credit de nevoi personale, partea cu full casco pica, dar e mai putin avantajos (dobanzi, comisioane).
Asa si intetionam sa achizitionez masina, cu banii jos . Si tot cu conso "lucrez" si eu. ( offtopic)
Deci pana la urma inform sau invite pentru 1.5?
Depinde ce intelegi tu prin "banii jos". Pentru dealer, banii jos inseamna si cash (vii tu cu toti banii de acasa) si credit (da banca toti banii).
In cazul in care iti faci credit auto (cel mai avantajos in cazul achizitiei unei masini) banca te obliga sa faci asigurare full casco, in cazul in care iti iei credit de nevoi personale, partea cu full casco pica, dar e mai putin avantajos (dobanzi, comisioane).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori