Informatii despre Lancer 1.8
- fantomas_22
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Mar 14, 2008 9:33 pm
Si apropo cei mai multi vb de consumuri aproximative daca pot spune asa.Eu personal as lua masina i-as face plinul ochii si as parcurge de exemplu 100km in oras(ex.Bucuresti)la ore cand se circula bara la bara, sau chiar mai rau cand aproape nu se circula :x
.Dupa cei 100km parcursi as intra la un peco si as alimenta sa vad ce consum am realizat eu in cei 100km ,,parcursi''.Si dupa parerea mea pot spune ca am aflat un consum aproape real al masinii si as vedea limita maxima pana unde poate ajunge respectiva masina. :-D
Nu sunt suparat, am luat-o mai mult in gluma! :-)
Masina a venit prin Bucuresti, dar nu are importanta.
Consumul de 6.1 la drum intins ar putea fi corect la mers constant cu cca. 90 km/ora. Eu nu am prea avut cum sa ma conving de asta, din cateva motive:
- nu am fost pe autostrada cu Lancerul inca
- pe soselele pe care am circulat am fost in trafic aglomerat; cand am prins drum mai liber, am tinut-o peste 120 km/ora (pana la 170)
- am avut multe localitati pe drum, unde s-a circulat in regim urban
In aceste conditii, am avut un consum mediu de 8.3 in regim aproximativ mixt...
Consumul urban in conditiile de trafic din Timisoara (zona centrala si ore de varf) da peste 12 %. Consumul dat de producator pentru oras se determina pe stand, la o simulare de trafic urban dupa norme din 1993. Nu corespunde cu realitatea de azi, dar asta e situatia pentru orice masina!
Dupa cum am mai spus, comparativ cu alte masini cu care am umblat ani de zile, consumul la Lancer nu e mai mare.
<EDIT>
Consumul mediu dat de calculatorul de bord de cand am luat masina (am peste 1500 km) este de 10.1. Circa 1000 km am facut pe sosele, in conditiile descrise mai sus.
Masina a venit prin Bucuresti, dar nu are importanta.
Consumul de 6.1 la drum intins ar putea fi corect la mers constant cu cca. 90 km/ora. Eu nu am prea avut cum sa ma conving de asta, din cateva motive:
- nu am fost pe autostrada cu Lancerul inca
- pe soselele pe care am circulat am fost in trafic aglomerat; cand am prins drum mai liber, am tinut-o peste 120 km/ora (pana la 170)
- am avut multe localitati pe drum, unde s-a circulat in regim urban
In aceste conditii, am avut un consum mediu de 8.3 in regim aproximativ mixt...
Consumul urban in conditiile de trafic din Timisoara (zona centrala si ore de varf) da peste 12 %. Consumul dat de producator pentru oras se determina pe stand, la o simulare de trafic urban dupa norme din 1993. Nu corespunde cu realitatea de azi, dar asta e situatia pentru orice masina!
Dupa cum am mai spus, comparativ cu alte masini cu care am umblat ani de zile, consumul la Lancer nu e mai mare.
<EDIT>
Consumul mediu dat de calculatorul de bord de cand am luat masina (am peste 1500 km) este de 10.1. Circa 1000 km am facut pe sosele, in conditiile descrise mai sus.
Doar de curiozitate, informatii privind drumul intortocheat pe care a ajuns masina la mine. Nu am inca toate actele necesare pt. inmatriculare (cred ca lipseste doar cartea de identitate care isi face veacul la RAR Bucuresti), dar pe declaratia vamala scrie, printre altele:
2 Expeditor/Exportator: Mitsubishi Motors Europe BV, Olanda
8 Destinatar: MCAR Trading SRL, Bucuresti
15 Tara de expediere/de export: Belgia
16 Tara de origine: Japonia
17 Tara de destinatie: Romania
20 Conditii de livrare: CIP Bucuresti
In fine, Casa Auto Timisoara, locul de vanzare.
Pe stampila de vama este data de 14 martie 2008
2 Expeditor/Exportator: Mitsubishi Motors Europe BV, Olanda
8 Destinatar: MCAR Trading SRL, Bucuresti
15 Tara de expediere/de export: Belgia
16 Tara de origine: Japonia
17 Tara de destinatie: Romania
20 Conditii de livrare: CIP Bucuresti
In fine, Casa Auto Timisoara, locul de vanzare.
Pe stampila de vama este data de 14 martie 2008
Imi schimb numerele rosii ... cu alte numere rosii. Autorizatia provizorie valabila 30 de zile expira maine si eu inca nu ma actele pt. inmatriculare. Marii experti de la RAR inca nu au dat autorizatia de tip pt. Lancerul de 1.8. Oare testeaza emisiile de CO2? Cred ca doar freaca hartiile dintr-un birou in altul... :twisted:
QUOTE (Lancerlot)Imi schimb numerele rosii ... cu alte numere rosii. Autorizatia provizorie valabila 30 de zile expira maine si eu inca nu ma actele pt. inmatriculare. Marii experti de la RAR inca nu au dat autorizatia de tip pt. Lancerul de 1.8. Oare testeaza emisiile de CO2? Cred ca doar freaca hartiile dintr-un birou in altul... :twisted:
ceau!
iti inmatriculezi masina cu numere de tm? daca da, poate iti va fi de folos informatia asta.
eu m-am lovit de o problema la inmatriculari: cum a ajuns masina de la mcar trading care figureaza pe hartia de vama, la casa auto timisoara cu care am eu contract?
a trebuit sa cer o factura de la dealer, din care sa se vada ca ei au cumparat masina de la mcar... dragan, de la vanzari, a fost cumsecade si mi-a dat-o imediat. a fost insa un drum in plus de la mall pe rebreanu.
p.s. daca mai sunt cutezatori, ca mine, care sa-si inmatriculeze masina in tm, singuri, nu prin firma, va stau la dispozitie cu informatii. a durat 3 zile de cand am facut primul act pana aveam numerele pe masina
ceau!
iti inmatriculezi masina cu numere de tm? daca da, poate iti va fi de folos informatia asta.
eu m-am lovit de o problema la inmatriculari: cum a ajuns masina de la mcar trading care figureaza pe hartia de vama, la casa auto timisoara cu care am eu contract?
a trebuit sa cer o factura de la dealer, din care sa se vada ca ei au cumparat masina de la mcar... dragan, de la vanzari, a fost cumsecade si mi-a dat-o imediat. a fost insa un drum in plus de la mall pe rebreanu.
p.s. daca mai sunt cutezatori, ca mine, care sa-si inmatriculeze masina in tm, singuri, nu prin firma, va stau la dispozitie cu informatii. a durat 3 zile de cand am facut primul act pana aveam numerele pe masina
Cateva teste cu CVT-ul facand dupa voia sa:
Am fixat viteza cu cruise-control si am constatat urmatoarele turatii
CODEkm/h rot/min
=============
0 | 0
90 | 1800
130 | 2500
140 | 2750
170 | 3600
Am pus valorile pe un grafic si am constatat ca primele 4 perechi se plaseaza pe o dreapta. Turatia de cca. 3600 pentru 170 km/h este deja deasupra dreptei (valoarea liniara ar fi cca. 3350). Se pare ca rezistenta aerodinamica isi pune deja amprenta.
Nu am avut pana acum viteza mai mare de 170, pe de o parte deoarece nu vreau sa fortez motorul (am 1800 km), dar mai ales pt. ca nici nu am fost pe o portiune de drum potrivita unui test de viteza.
Am fixat viteza cu cruise-control si am constatat urmatoarele turatii
CODEkm/h rot/min
=============
0 | 0
90 | 1800
130 | 2500
140 | 2750
170 | 3600
Am pus valorile pe un grafic si am constatat ca primele 4 perechi se plaseaza pe o dreapta. Turatia de cca. 3600 pentru 170 km/h este deja deasupra dreptei (valoarea liniara ar fi cca. 3350). Se pare ca rezistenta aerodinamica isi pune deja amprenta.
Nu am avut pana acum viteza mai mare de 170, pe de o parte deoarece nu vreau sa fortez motorul (am 1800 km), dar mai ales pt. ca nici nu am fost pe o portiune de drum potrivita unui test de viteza.
QUOTE (Stefan_t)Salut. am vazut ca deja au aparut fericiti posesori de Lancer 1.8. Spuneti-mi si mie va rog un pret...am intrat pe site-ul lor si nu am putut afla...in alta ordine de idei, cum a iesiti la testul Euro Ncap?
Testul EuroNcap nu se face decat la 1 an dupa lansare, deci trebuie sa mai astepti un pic, dar la cum se anunta cred ca va lua 5 stele.
Testul EuroNcap nu se face decat la 1 an dupa lansare, deci trebuie sa mai astepti un pic, dar la cum se anunta cred ca va lua 5 stele.
QUOTE (Stefan_t)Salut. am vazut ca deja au aparut fericiti posesori de Lancer 1.8. Spuneti-mi si mie va rog un pret...am intrat pe site-ul lor si nu am putut afla...in alta ordine de idei, cum a iesiti la testul Euro Ncap?
http://www.mitsubishi-motors.ro/Versiun ... i_265.html
http://www.mitsubishi-motors.ro/Versiun ... i_265.html
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori