Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Re: Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Mesaj de ursul_bipolar » Lun Noi 19, 2018 11:26 am

Pe astea ma gandeam si eu sa le verific prima data. Multumesc nini!

Avatar utilizator
Mandela
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Joi Mai 12, 2016 5:11 pm
Contact:

Re: Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Mesaj de Mandela » Dum Noi 25, 2018 6:08 am

Aveti idee ce mai inseamna si asta? Am oprit putin pe dreapta intr.o parcare sa raspund la telefon si dintr.o data a inceput sa faca asa. Pana n.am accelerat.o mai tare nu s.a oprit. Restul drumului a mers ok, nu s.a mai auzit nimic...
https://youtu.be/WcPAj4_mwB4

ventelradu
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Noi 04, 2018 11:51 am
Contact:

Re: Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Mesaj de ventelradu » Sâm Dec 01, 2018 9:00 pm

Nu gasesc nici un topic despre bujiile incandescente de pe lancer 2.0did BWC. Acuma cu venirea gerului -15, -18 grade peste noapte,dimineata la prima pornire invarte de vreo 5-6 ori si abea apoi porneste.Baterie bosch s4 74ah noua. Am comandat 4 bujii beru iar cand sa le inlocuiesc surpriza, cele de pe masina sunt de 7volti iar cele ce le-am cumparat sunt 4,4volti. Le-am verificat cele ce au fost pe masina si sunt functionale toate 4. Se poate ca fostul proprietar sa fi pus bujii de 7volti in loc de 4.4 fiindca pe orce program de piese auto pt aceat motor sunt doar de 4.4volti. Sau asa porneste aceat tip de motor la frig?? Sper ca nu am deranjat cu postarea aceasta. Ganduri bune

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Re: Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Mesaj de ursul_bipolar » Mie Feb 06, 2019 4:55 pm

O mica problema.
Se da geamul stanga spate. De ceva vreme am observat urmatorul comportamnet: impulsul nu mai merge nici de la sofer nici de pe usa spate stanga. In schimb merge astfel (ambele butoane au acelasi comportament): apasat coboara 10 cm dupa care se opreste, apasat din nou coboara iar 10 cm si se opreste, si asa pana coboara de tot. La fel se intampla si la urcare.
Practic trebuie sa apesi de mai multe ori ca sa il ridici/cobori. Ati mai intalnit problema asta? De la ce poate fi?

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Re: Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Mesaj de santto » Joi Apr 11, 2019 11:10 am

Salut ,
Lancer din 2008 motor diesel 140 cai , fara filtru particule sau cu filtru particule deschis ( asa mi s-a spus de la reprezentanta)
De la o vreme se aprinde cand si cand in special cand merg bara la bara in oras, martorul acela cu sirmulita incolacita ( scuzati exprimarea) :D

Am inteles ca ar putea fi de la buji. insa...mai pot fi si alte motive pentru care se aprinde ?

Multumesc

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Re: Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Mesaj de moro » Vin Apr 12, 2019 7:40 pm

Martorul de preincalzire cilindri (asa cum se numeste acea sarmulita aprinsa) se poate aprinde daca:
- probleme cu bujiile incandescente (1, 2, 3 sau toate 4)...a nu se face confuzie cu bujiile de la motoarele pe benzina...la diesel bujiile incandescente au rol doar de a preincalzi camera de ardere inainde de pornirea motorului si mai ales atunci cand este frig (motorina se aprinde prin compresie si nu prin scanteie)....desigur ca posesorii de diesel cunosc acest lucru :P
- probleme cu releul care comanda bujiile incandescente
- probleme cu fisele bujiilor incandescente
- eventuale probleme cu filtrul de particule (situatie in care se poate aprinde in timpul mersului si poate fi insotit si de martorul check engine)...filtrul de particule s-a infundat din cauza mersului preponderent in oras sau subturat si trebuie curatat sau schimbat
- eventuale probleme cu zenzorul de evacuare gaze
- eventuale probleme cu senzorul de temperatura si presiune de la galeria de admisie

Daca cineva mai stie si alte cauze ma poate completa.

Avatar utilizator
George_Mtsbh
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Sâm Aug 19, 2017 12:57 pm

Re: Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Mesaj de George_Mtsbh » Lun Apr 29, 2019 10:53 pm

Domnilor, am un Lancer cu 1.8 Diesel de 150cp din 2011 si isi face foarte des regenerarea. Adica o data la 4-7 zile la mers in oras, respectiv daca plec la un drum de 300km isi face 2 daca nu chiar 3 cicluri de regenerare pe fiecare drum mai lung.

Am tot cautat pe forum informatii despre DPF sau regenerare, insa fara succes. Am vazut ca sunt cativa online care sustin ca pot curata filtrul de particule, dar fie nu dau garantie, fie spun ca e valabila garantia numai daca masina e ca noua, ceea ce e putin probabil din moment ce are nevoie de curatare DPF.

Cei de la reprezentanta nu-mi prea inspira incredere pe partea de mecanica (ca sa nu mai zic de ce preturi mari au), prin urmare tare bine mi-ar prinde un sfat al unor cunoscatori. Ce m-ati invata sa fac?

Avatar utilizator
spinner
EVO II
Mesaje: 56
Membru din: Joi Aug 27, 2015 5:44 pm

Re: Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Mesaj de spinner » Joi Mai 02, 2019 11:40 am

ursul_bipolar scrie:
Mie Feb 06, 2019 4:55 pm
O mica problema.
Se da geamul stanga spate. De ceva vreme am observat urmatorul comportamnet: impulsul nu mai merge nici de la sofer nici de pe usa spate stanga. In schimb merge astfel (ambele butoane au acelasi comportament): apasat coboara 10 cm dupa care se opreste, apasat din nou coboara iar 10 cm si se opreste, si asa pana coboara de tot. La fel se intampla si la urcare.
Practic trebuie sa apesi de mai multe ori ca sa il ridici/cobori. Ati mai intalnit problema asta? De la ce poate fi?
trebuie resetat :)
ridici geamurile fata, tii "ridicat" 10-15 secunde, cobori geamurile fata, tii "coborat" 10-15 secunde
His: Outlander MK3, 2.2 DI-D
Hers: ASX MK2, 1.6 DI-D

Ex: Lancer X, 1.6, 2011

Avatar utilizator
spinner
EVO II
Mesaje: 56
Membru din: Joi Aug 27, 2015 5:44 pm

Re: Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Mesaj de spinner » Joi Mai 02, 2019 11:44 am

George_Mtsbh scrie:
Lun Apr 29, 2019 10:53 pm
Domnilor, am un Lancer cu 1.8 Diesel de 150cp din 2011 si isi face foarte des regenerarea. Adica o data la 4-7 zile la mers in oras, respectiv daca plec la un drum de 300km isi face 2 daca nu chiar 3 cicluri de regenerare pe fiecare drum mai lung.

Am tot cautat pe forum informatii despre DPF sau regenerare, insa fara succes. Am vazut ca sunt cativa online care sustin ca pot curata filtrul de particule, dar fie nu dau garantie, fie spun ca e valabila garantia numai daca masina e ca noua, ceea ce e putin probabil din moment ce are nevoie de curatare DPF.

Cei de la reprezentanta nu-mi prea inspira incredere pe partea de mecanica (ca sa nu mai zic de ce preturi mari au), prin urmare tare bine mi-ar prinde un sfat al unor cunoscatori. Ce m-ati invata sa fac?
In primul rand incearca sa nu mai mergi subturat. Apoi mergi la un tester sa verifici ce grad de incarcare ai si pune-i sa iti faca o regenerare fortata din tester.
Ulterior, iesi din oras si mergi turat (nu cu viteza, doar turat 3000-3500) aprox 100km.
Daca tot ai probleme, atunci trebuie verificat si curatat traseul EGR>DPF, daca DPF-ul este in parametrii, atunci il lasi in pace, altfel trebuie si el curatat sau anulat (dupa preferinte)
His: Outlander MK3, 2.2 DI-D
Hers: ASX MK2, 1.6 DI-D

Ex: Lancer X, 1.6, 2011

Avatar utilizator
George_Mtsbh
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Sâm Aug 19, 2017 12:57 pm

Re: Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.

Mesaj de George_Mtsbh » Joi Mai 02, 2019 4:16 pm

Multam!

Ca idee, schimb peste 2500, daca nu chiar la 3000 in functie de zile :).

Ca sa fac ce m-ai invatat, ce service imi recomanzi in Bucuresti?

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori