Probleme Turbina - Lancer Did
eu plina de ulei nu-mi pot da seama
ei au spalat-o si apoi au last-o sa mearga
e posibil sa aiba legatura acel zgomot care apare la 2 min de la pornire in partea dr a motorului cu turbina(pierderea de ulei)
m-ai intrebat si am omis, masina trage normal,
cand cand trec de 130-140 gasesc punctulete de ulei pe spatele masinii(porbagaj)
ei au spalat-o si apoi au last-o sa mearga
e posibil sa aiba legatura acel zgomot care apare la 2 min de la pornire in partea dr a motorului cu turbina(pierderea de ulei)
m-ai intrebat si am omis, masina trage normal,
cand cand trec de 130-140 gasesc punctulete de ulei pe spatele masinii(porbagaj)
- blackpanther
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Dec 05, 2008 10:12 am
Am citit problema cu turbina la lancer 2.0 diesel. Treaba este nasoala. M-am uitat la motorul meu si am aflat ca turbina este facuta/asamblata la noi in tara. Am gasit o eticheta verde pe care este scris " control calitate turbosuflanta....." Si asa ne-au pacalit cu motorele astea de VW dar mai au si piese, dupa parerea mea, de proasta calitate ( la 5000 de km am schimbat si discul de ambreiaj facut in Ungaria deoarece avea greseli de fabricatie ). S-a cam umplut paharul. Am motorul cipuit pentru 180 cp si citind in forum cum unii au consum de 4.7 litrii in viteza 6 la 2000 de turatii/viteza 110 km/h mers constant, m-a pus pe ganduri ca la aceeasi performanta nu am avut nici-o data asa consum ( 5.8-6.0 cu aer conditionat ). Ma gandesc sa-i pun pe cei de la service sa controleze turbina daca isi face treaba.
- blackpanther
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Dec 05, 2008 10:12 am
Teoretic este 175-180 cp/cuplu 380 ca la seat fr diesel si comparand cu poza de la tunning am aceleasi caracteristici 110 km/h la viteza a 6-a pentru 2000 rot/min, diferit este consumul care este discutabil. Oricum poate ajung la dyno in Bucuresti sa-i scot caracteristicile, sa o verific ( din pacate in Constanta nu putem verifica nimic, nu avem dyno ).
Eu am fost f. indulgent cu masina asta, ptr ca mi-a placut si e o masina frumoasa
DAR...
e deja enervanta, apar probleme dupa probleme, iar in cei de la service sincer nu prea mai am incredere.
ok. a avut probleme turbina pierdea ulei, a fost schimbata si sa defectat si cea noua dupa 3000 de km
de ce pierde ulei o turbina
poate cauza e in alta parte
DAR...
e deja enervanta, apar probleme dupa probleme, iar in cei de la service sincer nu prea mai am incredere.
ok. a avut probleme turbina pierdea ulei, a fost schimbata si sa defectat si cea noua dupa 3000 de km
de ce pierde ulei o turbina
poate cauza e in alta parte
QUOTE (sobolanu' @ May 4 2010, 12:32 PM) Nu e cam mult 180 cp (sau ai mai schimbat cate ceva pe ici pe colo) ?
Off topic: Nu este mult. Din motorul de 2,0 diesel, care are o rezerva de putere in plus fata de cea declarata oficial, se scot 180 cp la roata si 380 Nm doar din resoftare, fara sa se mai schimbe nimic altceva...si asta este varianta safe.
Off topic: Nu este mult. Din motorul de 2,0 diesel, care are o rezerva de putere in plus fata de cea declarata oficial, se scot 180 cp la roata si 380 Nm doar din resoftare, fara sa se mai schimbe nimic altceva...si asta este varianta safe.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori